Fitness Seller

Het grote eurovisie topic

Wat ik niet begrijp, nederland heeft echt wel talenten ( kijk naar Jaap van de X-Factor, kerel zingt de sterren van de hemel ). Maar wat sturen we? Een "schattig" meisje met een liedje wat het misschien goed doet bij zwakzinnige, maar dit is gewoon niet serieus te nemen...
Maar wie zegt dat iedereen überhaupt interesse heeft om gestuurd te worden? Sommige mensen willen gewoon niets te maken hebben met die zooi.

Mensen met talent bouwen liever zelf aan hun carrière. Dit is meer voor opportunisten die nog een steuntje nodig hebben om hun platen verkocht te krijgen die niemand wil kopen.

Trouwens lekker belangrijk dat je daar als land wint, ik zou me doodschamen met de smaak van die jury :roflol:

Maar wie zegt dat iedereen überhaupt interesse heeft om gestuurd te worden? Sommige mensen willen gewoon niets te maken hebben met die zooi.

Mensen met talent bouwen liever zelf aan hun carrière. Dit is meer voor opportunisten die nog een steuntje nodig hebben om hun platen verkocht te krijgen die niemand wil kopen.

Trouwens lekker belangrijk dat je daar als land wint, ik zou me doodschamen met de smaak van die jury :roflol:

Hahaha nee dat snap ik, als je echt talent hebt hoef je ook zeker niet te gaan voor de promotie, dan kom je er zelf wel!

Zijn de Toppers niet iets voor dit ? uhum...
Nog Gefeliciteerd Belgie !

sieneke, bij voorbaat kansloos....

ik snap sowieso niet dat ze denken dat sineke ook maar een kans maakt

Hahaha... Nou, als je de optredens van gisteravond zag... Het was allemaal echt drie keer niks! Van de zeventien landen waren er maar twee die goed waren of zo, de rest was echt crap. Volgens mij maakt Sieneke nog best kans!

wie is Sieneke?

Het songfestival is natuurlijk helemaal k*t. De uitzending van België klinkt wel goed. Als ze in Nederland nou is Marco Borsato, Do of... een andere eindbaas sturen kan het wellicht nog iets worden.

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

What the hell, ik hoor nu dat Nederlandse lied voor het eerst, wat een afgang.

Wat ik niet begrijp, nederland heeft echt wel talenten ( kijk naar Jaap van de X-Factor, kerel zingt de sterren van de hemel ). Maar wat sturen we? Een "schattig" meisje met een liedje wat het misschien goed doet bij zwakzinnige, maar dit is gewoon niet serieus te nemen...

Doelgroepmuziek, voorheen was het de NOS die de crap mocht aanleveren nu mag de Tros die zooi aanleveren en dan krijg je natuurlijk muziek voor de kermis, het kamp, camping en pitbullsmoking.

hahaha echt kansloos

De gehele media spreekt nu dat Tom Dice getipt wordt als één van de favorieten. Hoe bedoel je dat België blij is en meteen begint te zweven :roflol:.

Groeten Bart

Toevallig speelt er iemand (jazz)gitaar in mijn familie (vrij gevorderd) en die zegt dat die vent echt shit gitaar kan spelen. En ook alleen en beetje kan zingen als het niet te luid of moeilijk is, tja.

Het was gewoon goed hoor, volgens mij was je familielid gewoon jaloers!

eurosong moet je alleen kijken voor de schone grietjes, volume uit

Zou kunnen, al weet ik wel zeker dat hij beter is in gitaar dan Dice. Alleen kan die laatste ook nog wat zingen. Maar vind jij dat echt goeie muziek dan?

Echt goeie muziek is veel gezegd, maar het heeft wel iets (no homo)

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

eurosong moet je alleen kijken voor de schone grietjes, volume uit

Vooral die scandinavische meiden:eek:

Allemaal kansloos, is het ook altijd geweest die eurosong festival.
Die mensen die het ook kijken.... altijd dezelfde schrale mensen op het podium.

De mosselman:D

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:hitit:

Terug
Naar boven