Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb niet gekeken, maar net ff een stukje van dat Duitse nummer gehoord dat gewonnen heeft, wtf man als dit gewonnen heeft wil ik niet weten hoe laag het algemeen niveau was.
HLN noemde haar een Lilly Allen-afkooksel, kan me daar wel in vinden. Ook het feit dat ze niet in hun eigen taal zingen vind ik belachelijk, ze lijkt meer Brits dan Duits.
En dat die Dice nog zo hoog eindigde man wtf wat een failure is dit.
Roemenië moest winnen.Gelukkig zijn ze toch 3de geïndigd.
Moet holland nog bedanken voor de 6 punten voor DiceEen 6de plaats is eig nog te veel te hoog imo.
So true...
Een aantal jaar geleden heeft Lordi gewonnen!! Toen heb ik het laatste respect in de muzikale smaak van de mensheid verloren...

Heb niet gekeken, maar net ff een stukje van dat Duitse nummer gehoord dat gewonnen heeft, wtf man als dit gewonnen heeft wil ik niet weten hoe laag het algemeen niveau was.
HLN noemde haar een Lilly Allen-afkooksel, kan me daar wel in vinden. Ook het feit dat ze niet in hun eigen taal zingen vind ik belachelijk, ze lijkt meer Brits dan Duits zo.
Dat wil ik ook wel geloven ja. En dat hij bij de betere zit is niet zo vreemd als je ziet wat de rest deed. Maar je kan dit toch niet meer serieus nemen? Het gaat gewoon over welke landen een ander land willen laten winnen. Ipv gewoon een professionele jury te gebruikentoch waren het duidelijk stemmen voor zijn muziek en niet zoals bij turkije die over heel europa is verspreidt en al die klotelandjes die voor moederrusland stemmen.

toch waren het duidelijk stemmen voor zijn muziek en niet zoals bij turkije die over heel europa is verspreidt en al die klotelandjes die voor moederrusland stemmen.
HLN noemde haar een Lilly Allen-afkooksel, kan me daar wel in vinden. Ook het feit dat ze niet in hun eigen taal zingen vind ik belachelijk, ze lijkt meer Brits dan Duits zo.
Hahaha, bijna al de liedjes suckten, dan vond ik dice nog meevallen