MuscleMeat

Het grote eurovisie topic

het ziet er naar uit dat de moffen winnen :roflol:

Liever dat dan weer een Oostblokker.

haha, da wijf kon ni eens deftig engels.

****ing Hollanders, maar 6 punten :mad:

Het is niet gelukt jongens... Die vuile moffen winnen. Achja, we eindigen toch wel in de linkerkolom... We hebben al anders geweten...

ach vierde plaats, het kon inderdaad stukken erger.

Roemenië moest winnen.:mad: Gelukkig zijn ze toch 3de geïndigd.

Moet holland nog bedanken voor de 6 punten voor Dice :roflol: Een 6de plaats is eig nog te veel te hoog imo.

Heb niet gekeken, maar net ff een stukje van dat Duitse nummer gehoord dat gewonnen heeft, wtf man als dit gewonnen heeft wil ik niet weten hoe laag het algemeen niveau was.

HLN noemde haar een Lilly Allen-afkooksel, kan me daar wel in vinden. Ook het feit dat ze niet in hun eigen taal zingen vind ik belachelijk, ze lijkt meer Brits dan Duits zo.

En dat die Dice nog zo hoog eindigde man wtf wat een failure is dit.

• Topic Starter Topic Starter
Duitsland gewonnen

Belgie goed gedaan, 6de plek.

Heb niet gekeken, maar net ff een stukje van dat Duitse nummer gehoord dat gewonnen heeft, wtf man als dit gewonnen heeft wil ik niet weten hoe laag het algemeen niveau was.

HLN noemde haar een Lilly Allen-afkooksel, kan me daar wel in vinden. Ook het feit dat ze niet in hun eigen taal zingen vind ik belachelijk, ze lijkt meer Brits dan Duits.

So true...

Een aantal jaar geleden heeft Lordi gewonnen!! Toen heb ik het laatste respect in de muzikale smaak van de mensheid verloren...

So true...

Een aantal jaar geleden heeft Lordi gewonnen!! Toen heb ik het laatste respect in de muzikale smaak van de mensheid verloren...

Dat was net eens ****ing verdiend!!!! :D
Boycotten die handel!

Nooit die filmpjes gezien van die stomme blonde del uit Zweden ofzo die volledig door sloeg en zich op de rand van een brug waande omdat Lordi won :D
Echt Metal going Crazy, en verdiend, best wel lollig nummer :)

• Topic Starter Topic Starter

HLN noemde haar een Lilly Allen-afkooksel, kan me daar wel in vinden. Ook het feit dat ze niet in hun eigen taal zingen vind ik belachelijk, ze lijkt meer Brits dan Duits zo.

toch waren het duidelijk stemmen voor zijn muziek en niet zoals bij turkije die over heel europa is verspreidt en al die klotelandjes die voor moederrusland stemmen.

toch waren het duidelijk stemmen voor zijn muziek en niet zoals bij turkije die over heel europa is verspreidt en al die klotelandjes die voor moederrusland stemmen.
Dat wil ik ook wel geloven ja. En dat hij bij de betere zit is niet zo vreemd als je ziet wat de rest deed. Maar je kan dit toch niet meer serieus nemen? Het gaat gewoon over welke landen een ander land willen laten winnen. Ipv gewoon een professionele jury te gebruiken???

idd, ik was me dood aan het ergeren aan die vriendjespolitiek oostbloklanden en Turkije. Duitsland (edit: hoewel zo ook tig "wij zijn jouw buurlandje"-stemmen gekregen hebben) vond ik terecht winnaar, maar had Dice ook niet onterecht gevonden.

Laatst bewerkt:

Vind het ook vreemd dat Duitsland gewonnen heeft. Dat nummer klinkte de eerste keer wel redelijk goed, maar na paar keer luisteren was ik het al beu en vond ik het al een enorm zaagnummer. (net zoals Dice) Blijkbaar is iedereen gevallen voor haar onschuldige onbezonnen, speelse en gekke manier van dansen.

Vraag me ook af of ze dat gedrag eig faked of niet. Bij de prijsoverhandiging was ze precies nog steeds zo naïef, vond het toen ook wat tenenkrommend, in tegenstelling tot het optreden.

Laatst bewerkt:
Is inderdaad dikke vriendjespolitiek, al die voormalige sovjet unie landen die op mekaar en op rusland stemmen alsof ze bang zijn dat Rusland hen gaat inlijven als ze het niet doen...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven