MuscleMeat

Het grote Fallout 3 topic

Tractortje

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Voor al mijn (en ook een beetje jullie) obstakels/problemen. Ben namelijk net aan de game begonnen en ik voorzie heel wat problemen :roflol:

En ik neem aan dat er aardig wat DBB nerds zijn dit ook spelen?

Laatst bewerkt:
Wat is je probleem, geek?

Ik heb er 110 uur op zitten en heb level 20 al bereikt (moet de main quest nog afmaken though :D)

Het is trouwens een niet al te moeilijk spel (medium level) moet ik zeggen. Zit ook zo in elkaar dat je niet echt je karakter kan vernken door verkeerde skills te kiezen enzo aangezien je zoveel mogelijkheden hebt om overal vandaan extra punten te krijgen.

Een goede starterstip is misschien om te weten dat intelligence een hele belangrijke stat is (hoe hoger je intelligence hoe meer skillpoints je kan uitgeven na iedere level) en dat je charisma enigszins kan verwaarlozen aangezien deze slechts effect hebben op bepaalde extra keuzes in dialogen, zijn er echter niet veel en van weinig grote invloed in vergelijking met de voorgaande delen. Maar speel het gewoon op gevoel je eerste game en niet al te berekenend of op basis van allerlei speelschema's gemaakt door gasten die 'm al 12x hebben rond gespeeld, het is niet zoals in veel soortgelijke games dat je op basis van je gekozen beginstats je je hele game kan vernken ofzo, ook skillpoints krijg je in overvloed zolang je intelligence niet belachelijk laag is (dan nog vermoed ik dat het nooit problematisch zal worden).

Laatst bewerkt:
Klaaswitz, heb jij die hond al gevonden? Volgens mij kan die als 'pet' met je mee ofzo.

teveel lol mee om hem uit te willen spelen :(

Ik wil meer kogels voor mijn Lincoln Repeater, dat wapen is vet! Is er ergens een shitload aan .44 kogels te vinden? :D

Klaaswitz, heb jij die hond al gevonden? Volgens mij kan die als 'pet' met je mee ofzo.

ja die kan je al snel vinden op die sloperij vlakbij dat mijnenveld, ik dacht daar ten noord-oosten van. Is leuk en aardig maar je hebt er tegen sterkere tegenstanders weinig aan, dan is die zo dood en hij verpest ook telkens je sneak attacks. Kan me voorstellen dat hij wel handig is in je beginlevels, ik vond 'm vrij laat.

Ik wil meer kogels voor mijn Lincoln Repeater, dat wapen is vet! Is er ergens een shitload aan .44 kogels te vinden? :D

.44 kogels vind je in je hogere levels meer zo lijkt het. Volgens mij hangt het ook samen met je skillpoints, als je veel punten hebt in bijvoorbeeld laserguns lijkt het alsof je meer dat type wapens vind en de daarbij horende ammo.

In het begin kom je vaak ammo te kort, later zwem je erin, vooral als je de perk kan kiezen waarmee je meer 'geluk' hebt bij het vinden van ammo.

Klopt die perk heb ik maar vooralsnog zit ik met 1200 '5.56' kogels en hooguit 30 '.44' kogels.

Jammer van die hond. Kan hij ook levelen? Ben nu level 18 dus denk dat ik er dan vrij weinig aan heb. Had chill geweest als hij de vijand kon afleiden en ik lekker kon schieten. Die Deathclaws blijven echt bitches.

Volgens mij levelt die hond niet met je mee ofzo, ik raakte 'm ook heel snel kwijt dus dat weet ik niet zeker..die hond is trouwens niet de enige hulp die je tegen komt, je kan ook allerlei npc's oppikken die met je mee gaan. Die gast in Megaton bijvoorbeeld, als je een echte bad ass reputatie hebt gaat ie met je mee. Maar goed, zal je vast wel weten gezien je level 18.

Heb je al een plasmagun gevonden? Effectief wapen tegen die deathclaws :)

Ja heb hem al een keertje uitgespeeld. Alleen heb ik toen veel te weinig ontdekt, vooral links, linksboven en bovenin de map heb ik toen niets gezien.

Nu ben ik level 18 en heb nauwelijks wat aan de mainquest gedaan. Veel leuker om van alles te ontdekken. Doe het nu op de evil-way haha. Best lachen, Megaton opblazen enzo. Als ik de meeste quests gedaan heb ga ik alles en iedereen uitmoorden. :D Behalve Jericho, da's mijn maat.

Die plasma/lasershit gebruik ik niet eigenlijk. Ik gebruik liever mijn gefixte Chinese assault rifle, Sydney's Ultra SMG en de Combatshotgun. Heerlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
Tsja, ik ben net begonnen. Die shit is echt ****ing groot. Irritant dat die kerel niet kan sprinten. Het gebrek aan medicijnen, kogels en autosaves is schrijnend. Potverdomme net een half lopen spelen, komt er ineens een of ander enorm ding achter rotzooi vandaan. Een behemoth ofzo. Doei Tractortje. En ik kon weer opnieuw beginnen :roflol:

Die plasma/lasershit gebruik ik niet eigenlijk. Ik gebruik liever mijn gefixte Chinese assault rifle, Sydney's Ultra SMG en de Combatshotgun. Heerlijk :D

Yeah mijn favoriete gun is ook wel die Chinese assault Rifle. In m'n volgende walkthrough ga ik de echte badguy (ben nu een supervriendelijke held) uithangen met heavy guns en explosieven :D

Is trouwens wel mooi als die n*ger van Galaxy Radio het over je goede daden heeft op de radio.

Volgens mij levelt die hond niet met je mee ofzo, ik raakte 'm ook heel snel kwijt dus dat weet ik niet zeker..die hond is trouwens niet de enige hulp die je tegen komt, je kan ook allerlei npc's oppikken die met je mee gaan. Die gast in Megaton bijvoorbeeld, als je een echte bad ass reputatie hebt gaat ie met je mee. Maar goed, zal je vast wel weten gezien je level 18.

Heb je al een plasmagun gevonden? Effectief wapen tegen die deathclaws :)

in vorige fallouts levelden je friended-npc's mee, zo konden ze meer gewicht meezeulen en werden ze een beetje sterker

Ik ben nu level 19 en heb de perk Here and Now bewaard. Deze perk zorgt ervoor dat je een level omhoog gaat + alle voordelen. Geld dit ook nog als je level 20 bent? Aangezien er (helaas) een levelcap op zit. Ik hoop dat ik nog wel die skillpoints kan verdelen dan.

Ik ben nu level 19 en heb de perk Here and Now bewaard. Deze perk zorgt ervoor dat je een level omhoog gaat + alle voordelen. Geld dit ook nog als je level 20 bent? Aangezien er (helaas) een levelcap op zit. Ik hoop dat ik nog wel die skillpoints kan verdelen dan.

Dat werkt dan niet meer. Met die perk ga je echt een level omhoog en bij level 20 kan je niet naar level 21.

Heb het spel nu bijna een tweede keer uitgespeeld maar was het opeens zat. Op zich kan je bij een tweede keer je karakter al vrij snel zo ontwikkeln dat je echt onverslaanbaar bent. Alle goede wapens, bobbleheads etc ben je de eerste keer meestal al tegengekomen.

Vind de tegenstand ook vrij dom eigenlijk, zelfs die Deathclaws leg je vrij makkelijk om als je de juiste wapens gebruikt.

Misschien de extension pack maar spelen dan, nieuw avontuur is leuker dan rondlopen in een wereld die je al bijna volledig verkend hebt.

Misschien de extension pack maar spelen dan, nieuw avontuur is leuker dan rondlopen in een wereld die je al bijna volledig verkend hebt.

Ik ben er een beetje huiverig voor om er die 1200 punten voor neer te leggen, schijnt dat reviewers 'm binnen 2,5 uur hebben uitgespeeld zonder zich te haasten en dat het verhaal enorm lineair is en vooral gericht op actie ipv roleplaying/adventure. Ik wacht wel op die andere twee uitbreidingen..

Thx Eric.

Valt er trouwens nog wat te doen in Fort Bannister? Heb ze nu weer allemaal uitgemoord, incl. commander Jabsco ofzo. That's it?

Laatst bewerkt:
ik heb in 80uur het spel toevallig uitgespeeld,boem,ineens was het gedaan, level 20 gehaald,maar niet alles gevonden,onder andere niet alle locaties,en niet alle bobbleheads,2 maar...mss als ik cod 5 beu ben dat ik wel nog eesn opnieuw begin,maar nu zeker niet, 1 keertje uitspelen is genoeg,vooral omdat je al weet wat je grotendeels moet doen,too easy...

Terug
Naar boven