XXL Nutrition

Het grote Fallout 3 topic

• Topic Starter Topic Starter
Enige grote grote nadeel van Fallout vind ik dat je maar tot level 20 gaat, daarna vond ik er nog maar weinig aan eerlijk gezegd. Bij New Vegas ging het gelukkig tot 30 en kon je daarna alsnog bepaalde perks winnen door acties die je deed.

Verder vind ik het wel een tof spel, alle 2 trouwens, New Vegas was wel een stuk moeilijker vond ik, daar kwam je in the Wastelands regelmatig enemies tegen waar je voor moest rennen.

Met de uitbreidingen kun je bij FO3 ook tot level 30. Perks zijn alleen wel matig van level 20 t/m 30.

En inderdaad, New Vegas was moeilijker. Maar ik vind het verhaal veel minder aanspreken. De sfeer is echt veel minder dan in FO3 en er zit echt een shitload aan bugs in.

FO3 behoort sowieso tot mijn favoriete games allertijden. Ben serieus weer aan een nieuwe playtrough begonnen. Ik ga nu sneaken. Nog nooit gedaan namelijk. Dit is volgens mij al de derde keer dat ik hem speel en ik kom nog steeds plekjes tegen, die ik nooit eerder ben tegengekomen, hahaha.

Met de uitbreidingen kun je bij FO3 ook tot level 30. Perks zijn alleen wel matig van level 20 t/m 30.

En inderdaad, New Vegas was moeilijker. Maar ik vind het verhaal veel minder aanspreken. De sfeer is echt veel minder dan in FO3 en er zit echt een shitload aan bugs in.

FO3 behoort sowieso tot mijn favoriete games allertijden. Ben serieus weer aan een nieuwe playtrough begonnen. Ik ga nu sneaken. Nog nooit gedaan namelijk. Dit is volgens mij al de derde keer dat ik hem speel en ik kom nog steeds plekjes tegen, die ik nooit eerder ben tegengekomen, hahaha.

Ja ik vind guns enzo wel vet, en het VATS gebeuren natuurlijk, maar level 30 is ook niet iets wat je heel de playthrough vol houdt, met Skyrim ben je allang klaar lang voordat je max level bereikt is, zo hoort t.

Terug
Naar boven