MuscleMeat

Het grote Fallout 3 topic

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ben net helemaal verslaafd geraakt. Heb eindelijk genoeg kogels en pistolen. Medicijnen zijn nog steeds karig. Moet nu naar Washington om die radio shit te fixen voor die negert. Maar ik loop constant door metrotunnels grote mutanten af te knallen, maar kom geen klap verder :roflol:

Ja, ben net helemaal verslaafd geraakt. Heb eindelijk genoeg kogels en pistolen. Medicijnen zijn nog steeds karig. Moet nu naar Washington om die radio shit te fixen voor die negert. Maar ik loop constant door metrotunnels grote mutanten af te knallen, maar kom geen klap verder :roflol:

Door al die metro's wordt je idd helemaal gek van.

lol, jij doet de metro's? gewoon lekker ` tcl en loop naar t einde in 10sec

Waar is die ****ing relay dish..?!

Ow, die zat op die Lunar blabla. Wat een drama :roflol:

Ze hadden trouwens wel wat meer nummers op die radio mogen gooien. Jezus, daar wordt je helemaal gek van. "Im a mighty mighty man im young and im in my prime" - Ik droom er zowat van :roflol:

De t*ring. Wat een verslavende k*tgame. Zit al 12 uur non stop te spelen. Dit is ongehoord :roflol:

Zalig spelletje :) Moet nog steeds de laatste chapter voltooien, maar eerst wil ik de sidequest van fort constantine doen omdat daar de sterkste power armor schijnt te liggen. Ben momenteel wel iets te hard opgeslokt en afgeleid dor gta4 en crysis omdat ik een rustpauze nodig had van fallout 3 na zo'n ca 50uur spelen (mssn meer of minder).

Zalig spelletje :) Moet nog steeds de laatste chapter voltooien, maar eerst wil ik de sidequest van fort constantine doen omdat daar de sterkste power armor schijnt te liggen. Ben momenteel wel iets te hard opgeslokt en afgeleid dor gta4 en crysis omdat ik een rustpauze nodig had van fallout 3 na zo'n ca 50uur spelen (mssn meer of minder).

kvind de powerarmor niet zo heftig eigenlijk,als ik em het eerst in m'n bezit had en nog niet kon dragen dan dacht ik ,ik word er onoverwinnelijk door,maar tis eigenlijk alleen maar goed om em door te verkopen voor veeeeel caps :)

als ik de game uitspeelde had ik ongeveer een 6000 caps in mijn bezit en had zowat alles gekocht voor in m'n huis in megaton, (first infermary,first jukebox,nuke colamachine en van die dingen. kga em binnekort toh nog es proberen,cod 5 begint al wat saai te worden

kvind de powerarmor niet zo heftig eigenlijk,als ik em het eerst in m'n bezit had en nog niet kon dragen dan dacht ik ,ik word er onoverwinnelijk door,maar tis eigenlijk alleen maar goed om em door te verkopen voor veeeeel caps :)

als ik de game uitspeelde had ik ongeveer een 6000 caps in mijn bezit en had zowat alles gekocht voor in m'n huis in megaton, (first infermary,first jukebox,nuke colamachine en van die dingen. kga em binnekort toh nog es proberen,cod 5 begint al wat saai te worden

Welke armor is dan de beste? Ik draag momenteel die armor die je krijgt als je reily's rangers hebt gered.

Welke armor is dan de beste? Ik draag momenteel die armor die je krijgt als je reily's rangers hebt gered.

uhm kdacht ik wisselde af,als ik ging kopen enzo dan droeg ik een bart + pak en soms een company armor hing er een beetje van af,diegene met de meeste waarde verkocht ik gewoon, neem em,repair em met een andere tot max en verkoop ze :)

De t*ring. Wat een verslavende k*tgame. Zit al 12 uur non stop te spelen. Dit is ongehoord :roflol:

Ik raad je trouwens wel aan om ook veel zelf op pad te gaan en locaties te ontdekken. Hierdoor stuit je weer op nieuwe sidequests en verhalen, als je enkel de hoofdlijn volgt krijg je maar een fractie van het spel mee.

Net uitgespeeld :) Liberty Prime is vet :)

Ik zit in de Deathclaw sanctuary. Best freaky hiero, heb geen stealthboys enzo. Wel een Vengeance gevonden, ****ing sterke gattling laser ofzo.

Ik ben nu in het plaatsje Oasis, mooie omgeving wel. Enige plek waar nog bomen groeien en groene blaadjes zijn :p

ik heb nooit een stealt boy gebruikt,dient voor nisk en brengt aardig wat caps op :D

Stealthboys zijn vrij handig, vooral als je vet veel critical strikes maakt met een stealth attack ;)

Was ik net lekker bezig, blijft op een of andere manier mijn gun schieten zonder dat ik er iets meedoe??? Meerdere keren opnieuw voor 'load' gekozen maar hielp niets....Dus maar opnieuw begonnen.

Ben trouwens pas level 3.

Hoe lang blijven items van dode mensen liggen? Ik heb Enclave power armor maar daar gaat je charisma van omlaag, en toen bedacht ik me dat er voor dat radio gebouw een aantal BoS gasten dood gingen in het begin.

Terug
Naar boven