XXL Nutrition

Het grote Fallout 3 topic

• Topic Starter Topic Starter
Ben ondertussen bij de quest Rescue from paradise. Doe erg veel sidequests op aanraden van Klaas en gelukkig maar. De sidequests zijn echt super en je leert veel meer plekken kennen. Ook erg handig bij het volgen van het verhaal. Anders blijf je minutenlang lopen door dat land heen, terwijl je dan gewoon kan "fast travelen".

ik ben nu ook opnieuw begonnen en in de eerst 10 minuten hebk het hospitaal en statsman hotel gevonden,wat ik tijdens de vorige keer nooit ben geraakt,altijd maar blijven ronddolen en nooit de weg gevonden,wel leuk dat je nu zoiets kan doen wat voorheen niet gelukt is,ook vindk et jammer dat je nietmeer dan level 20 kan gaan,elke keer ik level up neem ik de perk waar je een special punt kan toevoegen,handig :)

Hoe lang blijven items van dode mensen liggen? Ik heb Enclave power armor maar daar gaat je charisma van omlaag, en toen bedacht ik me dat er voor dat radio gebouw een aantal BoS gasten dood gingen in het begin.

ga het eens bekijken zou ik zeggen... fast travel naar ginder en je weet het direct :) volgens mij blijft het gewoon liggen

Hoe lang blijven items van dode mensen liggen? Ik heb Enclave power armor maar daar gaat je charisma van omlaag, en toen bedacht ik me dat er voor dat radio gebouw een aantal BoS gasten dood gingen in het begin.

ga het eens bekijken zou ik zeggen... fast travel naar ginder en je weet het direct :) volgens mij blijft het gewoon liggen

Ik zit nu ook op level 20, maar vind het zeer k*t dat je niet verder kunt levellen. Alle sidequests die ik nu doe, doe ik eigenlijk voor niks.

Wat zijn die "bobbleheads" waar iedereen het over heeft?

Poppetjes die je kunt verzamelen. Sommigen geven een extra punt aan endurance, andere weer 10 punten aan Small guns etc. Zo is overal een bobblehead voor te vinden.

In Megaton staat er eentje bij de Sherrif in zijn huis. Op de bovenste verdieping op een kast ofzo.

Laatst bewerkt:
In Arefu staat er ook nog eentje op het bureau van die sherrif zegmaar.

heb juist die uitbreiding geïnstalleerd, weet iemand hoe ik die in het spel kan vinden?

Komt vanzelf op je map/quests scherm als het goed is.

uitbreiding niet voor ps3? en waarom niet?

Had iemand hier nog meer het idee dat die quest waarbij je terug moet naar vault 101 een beetje ****ed up is? Ik kreeg gespreksopties over shit waar ik nog niks over wist en de hele quest liep gewoon vreemd (maak ik net een deal met de Overseer om met die rebels te praten, komt een of andere bewaker naar me toe rennen en valt me aan).

Gewoon doodmaken.

Ik heb het spel overigens uitgespeeld, maar ga opnieuw beginnen. Wil echt een ubermensch creeren voordat ik de main quests ga spelen. Daarnaast had ik op level20 de Explorer perk genomen. t*ring, zo ongelofelijk veel plekken die ik nog niet had gezien. Bizar!

Overigens meteen Intelligence op 10 zetten in die startpunten. Veel meer skill points, wat inhoudt dat je dus ook veel sterker wordt. Aan het einde van m'n eerste game had ik geen een skill op 100 ??? - Ik vind het overigens ook wel lomp dat je niet verder dan level20 kunt gaan. Echt een minpunt.

Gatling Laser is trouwens echt het beste en favoriete wapen wat ik had. De Chinese Assault Rifle is een goede tweede. Alleen jammer dat het repareren zo ongelofelijk moeilijk/duur is, en ik de Gatling Laser pas aan het einde van het spel te pakken kreeg (Raven's Rock).

Laatst bewerkt:
Al gedaan, moest wel. Toen liep ik naar die rebels toe en kreeg ik vage dialoog opties. Paar bugs ofzo.

Nu ben ik weer buiten, wordt maar eens tijd om de main quest te vervolgen. Moet naar die vault waar het GECK apparaat zou moeten zitten (level 11 nu). Wat zit er eigenlijk in het Enclave gebied en Canterbury Commons? Ben nog niet voorbij Friendship Heights geweest in DC.

Lame, had wel wat beters verwacht aangezien die gasten hightech VTOLs en shit hebben. Maarja eigenlijk is er zowiezo erg weinig boeiends te vinden in de capital wastelands. Schijnt wel dat je tegen hen vecht met de BoS in de 3e expansion Broken Steel.

Terug
Naar boven