En beesten afmaken met Melee wapens ipv kogels. Gewoon achteruit lopen en blijven slaan.
om hun heen rennen en hakken werkt ook goed maar is nogal k*t om te doen als je geen controller hebt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En beesten afmaken met Melee wapens ipv kogels. Gewoon achteruit lopen en blijven slaan.
De studie heeft er ernstig onder te lijden. Zeker 6 uur per dag, zo'n 3 dagen lang al![]()
Vanavond gaat het me lukken
Man, man, man. Ben er ondertussen wel klaar mee. De tweede keer was echt te simpel. Ik had ook precies de goede perks genomen. Lockpick/science/medicine/small guns en speech allemaal op 100. Repair en big guns waren ook 90+. Terwijl ik de eerste keer niet een skill op 100 had. Ik ben ook echt onverslaanbaar. Alleen deathclaws zijn nog erg sterk. Super mutants, Brutes en Masters zijn echt allemaal zo kapot.
Ik zit nu ook op drie kwart en heb gewoon 100 stimpacks en 5000 caps ofzo, hahaha. Daarom ben ik er ook een beetje op uitgekeken nu. Het werd te makkelijk en heb alles wel gezien zo ondertussen.
Als je veel caps wilt, moet je trouwens echt die Reilly's Ranger missie doen en gaan Geomappen voor die Reilly. Daar haal je echt ongehoord veel caps mee binnen.

ik vond het ook jammer dat na halverwege alles zo ****ing makkelijk wordt. main quest had ook best wat groter gemogen.
einde slaat al helemaal nergens op. die radiation levels in de purification chamber zijn echt 3x niks (15 rad/s ofzo) met een paar RadAways.![]()
Ja, in Vault87 heb ik gewoon die GECK zelf gehaald. Ik had toch een shitload aan RadAway. En daar liep het op tot 30rad/s. Maarja, dat is het verhaal he.Je moet gewoon dood

zul je zien dat je in de sequel DLC gewoon nog in leven blijkt te zijn en wakker wordt in een ziekenbed![]()

Mooie bump, FO3 was wel vermakelijk binnenkort maar eens de ultimate editie van New Vegas halen. Ervaringen daarmee?
Die wilde ik ook gaan halen. Ik heb New Vegas zelf al twee keer uitgespeeld. Ik vind hem overigens wel minder dan FO3.