Fitness Seller

Het grote Fallout 3 topic

pff kheb echt ammo genoeg,doe karweitjes voor die van craterside supply,moira,zo verdien je caps en XP,met die caps koop je ammo en stimpaks,knal elke mother****er af met VATS,en ga goed dicht bij ze staan,mik op het hoofd,dat bespaart je een boel kogels. neem alles van alles wat je dood,repair ze indien je ze dubbel hebt om weight te besparen,en verkoop. enkele kleine tips

Hahaha nu ik er iets verder in ben is het ook leuker, slechts 3 uur gespeelt vandaag:D

Kom ik in Rivet City, niets aan het handje, begint er ineens vanuit de armory zo'n turret op me te knallen??? Wtf? Maar goed, iedereen afgemaakt die hostile geworden was en nu weer niets aan de hand. Slechts wat karma, kogels en stimpaks minder.

• Topic Starter Topic Starter
Man, man, man. Ben er ondertussen wel klaar mee. De tweede keer was echt te simpel. Ik had ook precies de goede perks genomen. Lockpick/science/medicine/small guns en speech allemaal op 100. Repair en big guns waren ook 90+. Terwijl ik de eerste keer niet een skill op 100 had. Ik ben ook echt onverslaanbaar. Alleen deathclaws zijn nog erg sterk. Super mutants, Brutes en Masters zijn echt allemaal zo kapot.

Ik zit nu ook op drie kwart en heb gewoon 100 stimpacks en 5000 caps ofzo, hahaha. Daarom ben ik er ook een beetje op uitgekeken nu. Het werd te makkelijk en heb alles wel gezien zo ondertussen.

Als je veel caps wilt, moet je trouwens echt die Reilly's Ranger missie doen en gaan Geomappen voor die Reilly. Daar haal je echt ongehoord veel caps mee binnen.

Sinds ik level 20 gehit heb en toen nog een boel onbezochte locaties heb bekeken heb ik eigenlijk niet meer gespeeld, moet nog het grootste gedeelte van de main quest doen..op de een of andere manier ben ik een beetje opgebrand na een paar weken achter elkaar spelen.

Man, man, man. Ben er ondertussen wel klaar mee. De tweede keer was echt te simpel. Ik had ook precies de goede perks genomen. Lockpick/science/medicine/small guns en speech allemaal op 100. Repair en big guns waren ook 90+. Terwijl ik de eerste keer niet een skill op 100 had. Ik ben ook echt onverslaanbaar. Alleen deathclaws zijn nog erg sterk. Super mutants, Brutes en Masters zijn echt allemaal zo kapot.

Ik zit nu ook op drie kwart en heb gewoon 100 stimpacks en 5000 caps ofzo, hahaha. Daarom ben ik er ook een beetje op uitgekeken nu. Het werd te makkelijk en heb alles wel gezien zo ondertussen.

Als je veel caps wilt, moet je trouwens echt die Reilly's Ranger missie doen en gaan Geomappen voor die Reilly. Daar haal je echt ongehoord veel caps mee binnen.

ik vond het ook jammer dat na halverwege alles zo ****ing makkelijk wordt. main quest had ook best wat groter gemogen.

einde slaat al helemaal nergens op. die radiation levels in de purification chamber zijn echt 3x niks (15 rad/s ofzo) met een paar RadAways. :rolleyes:

ik vond het ook jammer dat na halverwege alles zo ****ing makkelijk wordt. main quest had ook best wat groter gemogen.

einde slaat al helemaal nergens op. die radiation levels in de purification chamber zijn echt 3x niks (15 rad/s ofzo) met een paar RadAways. :rolleyes:

Ja, in Vault87 heb ik gewoon die GECK zelf gehaald. Ik had toch een shitload aan RadAway. En daar liep het op tot 30rad/s. Maarja, dat is het verhaal he.
Je moet gewoon dood
De mainquest vind ik ook echt te kort. Alhoewel het de eerste keer natuurlijk wel echt genieten is! Helemaal in het verhaal door die kapotte steden lopen met het risico dat je weer raiders, mutants of andere troep tegenkomt. De sfeer in het spel is echt ongekend goed.

Ik vind het wel jammer dat ik altijd zo obsessief te werk ga met games die ik vet vind. Gears of War 2, Fable 2, Fallout3 allemaal in enkele dagen uitgespeeld, omdat ik dan non-stop zit te spelen. Is toch belachelijk eigenlijk.

Overigens heb ik ondertussen 2gb aan saves voor Fallout 3 op m'n x360 staan :roflol:

Ja, in Vault87 heb ik gewoon die GECK zelf gehaald. Ik had toch een shitload aan RadAway. En daar liep het op tot 30rad/s. Maarja, dat is het verhaal he.
Je moet gewoon dood

zul je zien dat je in de sequel DLC gewoon nog in leven blijkt te zijn en wakker wordt in een ziekenbed
:roflol:

*Kick*

De nieuwe DLC van Fallout 3 (Point Lookout) is echt een aanrader bro's, en zeker geen makkie!

Zo, dat vond ik wel een topic kick waard. :o

En gelukkig komt alle content ook uit voor de PS3.

Ik gooi hem er 2 jaar na dato nog een keer erin. ja bump

Mooie bump, FO3 was wel vermakelijk binnenkort maar eens de ultimate editie van New Vegas halen. Ervaringen daarmee?

Iemand een torrent van Fallout New Vegas Ultimate Editie voor de PC? Kan alleen maar de Xbox/PS3 versie vinden

Mooie bump, FO3 was wel vermakelijk binnenkort maar eens de ultimate editie van New Vegas halen. Ervaringen daarmee?

Die wilde ik ook gaan halen. Ik heb New Vegas zelf al twee keer uitgespeeld. Ik vind hem overigens wel minder dan FO3.

Die wilde ik ook gaan halen. Ik heb New Vegas zelf al twee keer uitgespeeld. Ik vind hem overigens wel minder dan FO3.

Enige grote grote nadeel van Fallout vind ik dat je maar tot level 20 gaat, daarna vond ik er nog maar weinig aan eerlijk gezegd. Bij New Vegas ging het gelukkig tot 30 en kon je daarna alsnog bepaalde perks winnen door acties die je deed.

Verder vind ik het wel een tof spel, alle 2 trouwens, New Vegas was wel een stuk moeilijker vond ik, daar kwam je in the Wastelands regelmatig enemies tegen waar je voor moest rennen.

Terug
Naar boven