XXL Nutrition

Het grote Fallout 3 topic

Ik heb het spel overigens uitgespeeld, maar ga opnieuw beginnen. Wil echt een ubermensch creeren voordat ik de main quests ga spelen. Daarnaast had ik op level20 de Explorer perk genomen. t*ring, zo ongelofelijk veel plekken die ik nog niet had gezien. Bizar!

Overigens meteen Intelligence op 10 zetten in die startpunten. Veel meer skill points, wat inhoudt dat je dus ook veel sterker wordt. Aan het einde van m'n eerste game had ik geen een skill op 100 ??? - Ik vind het overigens ook wel lomp dat je niet verder dan level20 kunt gaan. Echt een minpunt.

Gatling Laser is trouwens echt het beste en favoriete wapen wat ik had. De Chinese Assault Rifle is een goede tweede. Alleen jammer dat het repareren zo ongelofelijk moeilijk/duur is, en ik de Gatling Laser pas aan het einde van het spel te pakken kreeg (Raven's Rock).

Repairen duur/moeilijk? Die skill heb je toch zo op orde? Vind dat 1 van de belangrijkste skills om punten aan uit te delen eigenlijk.

Intelligence kan je beter op 9 zetten en daarna de bobblehead ophalen in Rivet City.

Juist EricR.

En die Gattling laser moet je gewoon stelen uit de Deathclaw Sanctuary. In een grote poel met bloed ofzo, je hoort het vanzelf druppelen. Ergens in het Zuid-oosten van de grot. Gewoon paar stealthboys mee als je nog lowlevel bent en proberen te sneaken. :) Is geloof ik de sterkste gattling laser uit de game.

**** die Deathclaws. Verlammen met een dartgun en daarna afmaken. Heb eigenlijk nooit sneak hoeven toepassen.

waar vind je die dartgun ?

Zelf bouwen, diagram kan je het makkelijkste vinden bij een Power Station (MDPL-05) in het noordwesten. Maar wel goed voorbereid naar dat gebied gaan, er huizen nog al wat vijandige elementen in dat heuvelachtige gebied.

waar zit de bron van die stomme vuur mieren in Grayditch?

kheb nog een bobblehead gevonden in arlington cemetery,in het huis die je tegnekomt langs de rechterkant als je van beneden komt...uhm het is het LUCK icoontje dacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ik speel het nu voor de tweede keer en ik kom om van de ammo/caps. Zo wordt het spel wel erg makkelijk. Ik zit nu op level 13 en heb zelfs het Capitol building al helemaal leeggemaakt.

Haha, ik speel het nu voor de tweede keer en ik kom om van de ammo/caps. Zo wordt het spel wel erg makkelijk. Ik zit nu op level 13 en heb zelfs het Capitol building al helemaal leeggemaakt.

De t*ring! Hoeveel uur heb jij er al in gestoken? Ik ben bijna level 9 en ben 2-3 weken geleden begonnen.

Zelf bouwen, diagram kan je het makkelijkste vinden bij een Power Station (MDPL-05) in het noordwesten. Maar wel goed voorbereid naar dat gebied gaan, er huizen nog al wat vijandige elementen in dat heuvelachtige gebied.

1 schot met de alien blaster in het hoofd will do the trick aswell :p

same here, en ik vertik het om al de quests te doen die ik al gedaan had,ik ben nu gewoon heel die ****ing wastland aan het afschuimen op zoek naar nieuwe locaties en quest die ik voorheen nog niet gevonden heb :D

Holy shit, die game is groot. Snap er nog geen **** van, te weinig ammo, te weinig health.. te veel land om in te lopen haha.

Iemand beginner tips? Ben echt net uit de vault.. zit in die stad met de bom.

Opdrachtjes doen voor de mensen in Megaton.

gewoon sidequests doen, niet teveel afdwalen. soms kun je beter wegrennen dan al je ammo opmaken aan random mong*len in de wastelands.

En beesten afmaken met Melee wapens ipv kogels. Gewoon achteruit lopen en blijven slaan.

Je moet echt alles in die vault pakken wat je pakken kan. Ik kwam eruit met een shitload aan 10mm bullets en 15 stimpacks volgens mij. Dan wordt het spel echt 100x zoveel makkelijker.

Terug
Naar boven