- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Ik heb het spel overigens uitgespeeld, maar ga opnieuw beginnen. Wil echt een ubermensch creeren voordat ik de main quests ga spelen. Daarnaast had ik op level20 de Explorer perk genomen. t*ring, zo ongelofelijk veel plekken die ik nog niet had gezien. Bizar!
Overigens meteen Intelligence op 10 zetten in die startpunten. Veel meer skill points, wat inhoudt dat je dus ook veel sterker wordt. Aan het einde van m'n eerste game had ik geen een skill op 100- Ik vind het overigens ook wel lomp dat je niet verder dan level20 kunt gaan. Echt een minpunt.
Gatling Laser is trouwens echt het beste en favoriete wapen wat ik had. De Chinese Assault Rifle is een goede tweede. Alleen jammer dat het repareren zo ongelofelijk moeilijk/duur is, en ik de Gatling Laser pas aan het einde van het spel te pakken kreeg (Raven's Rock).
Repairen duur/moeilijk? Die skill heb je toch zo op orde? Vind dat 1 van de belangrijkste skills om punten aan uit te delen eigenlijk.
Intelligence kan je beter op 9 zetten en daarna de bobblehead ophalen in Rivet City.

- Ik vind het overigens ook wel lomp dat je niet verder dan level20 kunt gaan. Echt een minpunt.
Is geloof ik de sterkste gattling laser uit de game.