XXL Nutrition

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
Ik geef het op, heb ALLE bestanden binnen via newsleecher (volgens mij), alle dingen zijn complete, nog doet hij het niet

jah, al gedaan.. Hij zegt dat alles goed is.. uitpakken lukt niet, wel voldoende schijfruimte

Dit zegt quickpar (rest van de bestanden ook allemaal, voldoende bestanden):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarna winrar/winace/7-zip niet kan openen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeveel schijfruimte heb je over op C:\ ?

D 20 gig, op c nog 8, maar staat op D

Hmm, bij mij werkt easynews niet meer fatsoenlijk, ik kan gewoon geen files meer vinden met newsleecher.

wat zijn nuggets???

En deze jongen kan nog steeds niets uitpakken :mad: :angstig:

Is er dan echt helemaal niemand die dit ook heeft meegemaakt.. Ik ga denk ik windows maar opnieuw installeren of whatever, word gek hier!..

Ik heb trouwens wel vaak dat de par bestanden beschadigd zijn waar de extra blocks in moeten zitten, hoe kan dat?

Qua retentie en prijs is momenteel Newshosting top, snelheden zijn overwegend ook goed. Je kan bij Newshosting maar 45 dagen headers ophalen bij een $ 14,95 abbo maar met een NZB-file haal je tot 80 dagen files op. Tevens kan je bij headers bewaren natuurlijk tot zover terug nog files ophalen.

Is er dan echt helemaal niemand die dit ook heeft meegemaakt.. Ik ga denk ik windows maar opnieuw installeren of whatever, word gek hier!..

Ik heb trouwens wel vaak dat de par bestanden beschadigd zijn waar de extra blocks in moeten zitten, hoe kan dat?

Par bestanden zijn herstelbestanden die kunnen bijna niet beschadigd zijn ik moet de eerste keer nog meemaken.
Download jij veel files ouder dan een aantal dagen en heb je geen payserver?

Ik had wel een payserver, maar de laatste tijd werken allerlei dingen niet optimaal bij mij, tijd voor format c: :)

Pfff mij is het gelukt :D

THNX voor de tips, nooit meer torrents voor mij :D

Het kan aan mij liggen, maar ik zit via sabnzb op de servers van news.casema.nl
news.orange.nl
news.ultrafeed.nl
Heb bij casema 16connectie, orange 2 en ultrafed 9 en nog download ik maar met een whooping 50kB :S

iemand?

Zijn wss gewoon rukservers.. Ik haalde bij orange ook maar 50 kb/s ofzo.. Met payserver knalde het gewoon 1100kb/s

Casema knijpt dus daar kan je al niet met hoge snelheden van de server downloaden. Orange is geloof ik ook niet veel soeps voor Usenet. Gebruik ten allen tijde een payserver. 1 film downloaden en je hebt het er al uit.

Terug
Naar boven