SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi ik heb hier wat pagina's gelezen en FTDv3 gedownload en geinstalleerd maar mijn vraag is nu snap ik nog niet hoe je het precies moet doen.
Wie kan dit mij goed uitleggen.
Want ik werk nu met Torrent maar mij lijkt nieuwsgroepen veel fijner.
Alvast bedankt
Super kerel, bedankt!Mensen!! probeer easynews deze maand gratis uit Easynews.nl dit is een testfase, je kan 8 verbindingen maken en met 20mbit maximaal downloaden en het werkt als een zonnetje.

Mensen!! probeer easynews deze maand gratis uit Easynews.nl dit is een testfase, je kan 8 verbindingen maken en met 20mbit maximaal downloaden en het werkt als een zonnetje.
Mensen!! probeer easynews deze maand gratis uit Easynews.nl dit is een testfase, je kan 8 verbindingen maken en met 20mbit maximaal downloaden en het werkt als een zonnetje.
Ik krijg alleen maar incomplete grabs....Mensen!! probeer easynews deze maand gratis uit Easynews.nl dit is een testfase, je kan 8 verbindingen maken en met 20mbit maximaal downloaden en het werkt als een zonnetje.
Ik krijg alleen maar incomplete grabs....
Iemand anders ook last van?
Maakt niet uit, alle files komen incomplete binnen.Testfase he, het kan zijn dat sommige nog niet fatsoenlijk synchroon lopen op de nieuwsservers, hoe oud zijn die files?
Maakt niet uit, alle files komen incomplete binnen.
Jammer, morgen toch maar Eweka supporten.

Eweka is de goedkoopste, zit mij wel goed verder. Kom toch niet boven de 330kbs uit.Ik zou ook even kijken naar tweakdsl en giganews zij bieden ook usenet accounts aan, giganews heeft een retentie van 90 dagen en bij hen kan je er ook gebruik van maken via poort 80 en 443, dit is heel handig als je op school zit waar een snelle verbinding is, maar waar een hoop poorten geblocked worden![]()