- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd, de snelheid van je eigen provider is leidend.
Dan heeft Tele2 geen cap er op zitten of je zwager kijkt naar kilobits/s in plaats van Kilobyte/s.
Download een dvd van 4,5GB in ongeveer een uur 
Hoef ik ook niet over te gaan tot een payserver, want de servers van Planet halen ongeveer 350kb/sec, en dan ga ik niet extra betalen voor wat extra snelheid 

payserver is echt niet nodig. Ik gebruik de nieuwsserver van @sloom, zo af en toe gaat er eens een paar GB ongebruikt de prullenbak in, ivm ontbrekende blokken, little price to pay. verder de afgelopen tijd toch een stuk of 15 films gedowned, waarvan de meeste als DVD. En dat over het goedkoopste abbo
Zorg iig dat je, als je geen payserver gebruikt, de nieuwste uploads gebruikt. Alles dat ouder is dan 1,5 a 2 dagen, hoef ik sowieso niet te gaan downen.
nope, aan je serverIk snap er echt geen reet van, alle bestanden complete, nog werkt het uitpakken niet.. Kan het er mee te maken hebben dat ik via SABnzb download?
Ik snap wat het probleem is.. Hij heeft overal het laatste par bestand niet gedownload, maar in veel gevallen kan hij nu dat laatste bestand niet apart downloaden, omdat alles in één NZB zit... en nu?
Ik had het trouwens ook bij 'Theo Neukt het Systeem', maar daar kan ik telkens een NZB maken, zette hij em in de download lijst, maar kreeg ik hem uiteindelijk niet...
Iemand al eerder dit probleem gehad?