Fitness Seller

Het grote graaien is begonnen....

Nou, de apen zijn uit hun mouwtjes hoor....

Diesel wordt duurder
Koopzondagen zijn zowat taboe aan het worden
Kilometerheffing komt eerder
Je mag nog maar 1 keer per maand nken
En 4 keer per week naar de kerk

Crisis kabinet

Curacao:
diesel is 92 cent; volgens Klusmier is dat 34 eurocent per liter
altijd koopzondag
geen kilometerheffing
elke dag wanneer je maar wilt ;)
2* per week naar de kerk ( niet verplicht)

en er is ruimte genoeg met goedkope grond en huizen!

Curacao:
diesel is 92 cent; volgens Klusmier is dat 34 eurocent per liter
altijd koopzondag
geen kilometerheffing
elke dag wanneer je maar wilt ;)
2* per week naar de kerk ( niet verplicht)

+ veel criminaliteit :mad:

en er is ruimte genoeg met goedkope grond en huizen!

zwart gespuis? getinte medelanders die zich niet gedragen naar de wetten opgesteld in het wetboek :P

Nederland leeft weer!! Hoe meer er geklaagd wordt hoe minder nood. Ook al is die koopzondag beperking wel grote onzin, dat hoort nou eenmaal bij een veranderende economie. Valt nog mee dat hier geen 24-uurs supermarkten zijn buiten wat kleinschalige nachtsupers.

Alleen crackeads lopen te huilen, de komende jaren worden beter.

Tuurlijk, laten we alles nog maar eens lekker verhogen. We betalen toch amper belasting joh. Kijk naar Duitsland daar betaal je minder voor een liter benzine inc. wegenbelasting. En dan storten we 4 miljoen aan marroko.nl zodat mo een nieuwe bmw 6 kan rijden.

Potverdomme Potverdomme Potverdomme Potverdomme Potverdomme

En de mensen die nu het hardste schreeuwen dat ze dit niks vinden liepen ook te mauwen da de SP niet goed genoeg was.
Ik weet zeker dat we met SP erbij beter af waren dan met Andrè Blauwvoet.
Ik voorspel dat dit kabinet niet lang blijft zitten:D
En die Urkers,Staphorster wrijven nu in hun handjes :kots:
Nu word na de islam het christendom ook al opgedrongen.

he lullo....................je kunt nog altijd emigreren hoor!

:D:p

Valt nog mee dat hier geen 24-uurs supermarkten zijn buiten wat kleinschalige nachtsupers.

En hoezo valt dat mee dan,bro?

Zou toch super zijn als je s'avonds en s'nachts ook gewoon je boodschappen kunt doen?

Niet iedereen heeft een 9-5 baantje.;)

Bedoelde eigenlijk dat het tegenvalt en dat die Christelijken nu de boel terug draaien. Ik vind het prima als de economie 24 uur per dag doorgaat.

Opluchting...schrok al,gab.:D

Snap die mensen nooit die vooruitgang tegen willen houden.:mad:

Hier is de AH van maandag t/m zaterdag, 0800 t/m 2200 geopend. Vind ik meer dan zat persoonlijk.

Ga de politiek in en laat zien dat je het beter kunt zou ik zeggen :)
Klagen is het gemakkelijkste wat er is.

Geen politiek ambities verder, maar een teruggang in vrijheden vind ik altijd jammer. Nederland is geen eiland en zo moeten we ons ook niet gedragen.

Ik maak me niet zoveel zorgen, dit is de laatste stuiptrekking van de gristenen, over 20 jaar is de helft van het electoraat dood.

Potverdomme Potverdomme Potverdomme Potverdomme Potverdomme

En de mensen die nu het hardste schreeuwen dat ze dit niks vinden liepen ook te mauwen da de SP niet goed genoeg was.
Ik weet zeker dat we met SP erbij beter af waren dan met Andrè Blauwvoet.
Ik voorspel dat dit kabinet niet lang blijft zitten:D
En die Urkers,Staphorster wrijven nu in hun handjes :kots:
Nu word na de islam het christendom ook al opgedrongen.
Respect toch, voor je medemens? Ik blijf me verbazen over jou.

Anyway, 24-uurs economie rules. Dat komt er uiteindelijk toch wel door. Dit klinkt echter als een stap terug. Maar ach, zolang alle christelijke jongeren in één volle Arena passen, zal het zo'n vaart niet lopen met nog meer van deze regeltjes.

Owja, kwark halen na tienen... Leve de vrijheid!

Op dit moment op zondag shoppen waar ik maar wil in Den Haag en is inderdaad best prettig. Die supermarkten draaien niet op volle bezetting maar leveren tenminste wel hun diensten.

Zondagopening volgens de regeltjes betekent alleen in toeristische gebieden, dan kunnen heel wat winkels op zondag dus de deuren dicht houden. Misschien heb ik geluk dat ik dicht bij het strand woon, die winkeliers vinden wel iets op dat toeristische karakter :D

Terug
Naar boven