XXL Nutrition

Het grote graaien is begonnen....

Hier is de AH van maandag t/m zaterdag, 0800 t/m 2200 geopend. Vind ik meer dan zat persoonlijk.

Bro....omdat jij 22.00u mooi vindt moet het dan voor de mensen die later wel handig vinden ook niet mogelijk zijn?

Wat kan jou het nou schelen dat ik om 2.00 s'nachts nog ff snel de supermarkt in wil?

Zou het wel goed k*t vinden als de AH bij mij om de hoek op zondag dichtgaat, denk trouwens niet dat veel mensen dat wel waarderen, gaat ze stemmen kosten.

Denk dat DBB ook op zondag dicht moet :D Sportscholen ook op zondag dicht en mijn oma kan ik niet even rustig een spuitje geven. We gaan naar de klote!!

Maar serieus, scheiding tussen kerk en staat betekent ook dat we geen kerkelijke waarden opgedrongen moeten krijgen. Het is niet over de gehele linie nu maar die jaren 50 politiek mogen ze van mij laten.

Denk dat DBB ook op zondag dicht moet :D Sportscholen ook op zondag dicht en mijn oma kan ik niet even rustig een spuitje geven. We gaan naar de klote!!

Maar serieus, scheiding tussen kerk en staat betekent ook dat we geen kerkelijke waarden opgedrongen moeten krijgen. Het is niet over de gehele linie nu maar die jaren 50 politiek mogen ze van mij laten.

Oma's hoef je toch maar 1 keer een spuitje te geven, daarna ben je er toch vanaf??

:eek:
op t randje, of net erover............................?

Ik vind het zeer jammer dat men er zelfs in een modern land als Nederland nog niet in slaagt om politiek gescheiden te houden van geloof/religie. Zeer slechte zaak is het, maakt me niet uit welk geloof het is.

Tja onze grote roerganger vond het homohuwelijk eigenlijk ook een gruwel. Het Christen fundamentalisme leek dood half jaren 90 maar maakt sinds 2002 een revival door.

Respect toch, voor je medemens? Ik blijf me verbazen over jou.

Anyway, 24-uurs economie rules. Dat komt er uiteindelijk toch wel door. Dit klinkt echter als een stap terug. Maar ach, zolang alle christelijke jongeren in één volle Arena passen, zal het zo'n vaart niet lopen met nog meer van deze regeltjes.

hoeveel zetels had de CU, 7 als ik me niet vergis?
Dat is zelfs meer als een vol goffertstadion!

Tegen die tijd hebben we de Moslim unie en hebben we de poppen helemaal aan het dansen.

Ik vind het zeer jammer dat men er zelfs in een modern land als Nederland nog niet in slaagt om politiek gescheiden te houden van geloof/religie. Zeer slechte zaak is het, maakt me niet uit welk geloof het is.

in de Bijbel staat al dat je geloof niet kan mengen met politiek..............

;)
maar toch hebben we het nodig

6 zetels, gelet op de grootte van Nederland is dat ook niet bijzonder veel natuurlijk. Ze konden ook niet afgescheept met niets als je al een Christelijke partner naast je hebt. CDA hardliners zouden net zo lief heel Nederland weer onder de knoet brengen van de jaren 50 normen en waarden. Alle theehuizen dicht, zondagsrust, homohuwelijk afgeschaft etc.

6 zetels, gelet op de grootte van Nederland is dat ook niet bijzonder veel natuurlijk. Ze konden ook niet afgescheept met niets als je al een Christelijke partner naast je hebt. CDA hardliners zouden net zo lief heel Nederland weer onder de knoet brengen van de jaren 50 normen en waarden. Alle theehuizen dicht, zondagsrust, homohuwelijk afgeschaft etc.

heb ik niks op tegen hoor!
:D

En ik die dacht dat Amsterdam representatief stonde voor het hele windmolenland :roflol: de biblebelt strikes back :D

En ik die dacht dat Amsterdam representatief stonde voor het hele windmolenland :roflol: de biblebelt strikes back :D

Ik woon op de rand van het Westland, daar stemt circa 50% op het CDA. Behoorlijke hardliners wonen daar, soort van backlands van de Randstad.

kilometerheffing kan ik ook best snappen mensen die het meest rijden maken de weg ook het meest kapot dus laten die dan ook maar meer betalen.

Tegen die tijd hebben we de Moslim unie en hebben we de poppen helemaal aan het dansen.

En dan krijgt de rest van Nederland eindelijk de schijt van dat links gedoe en stemt iedereen braaf op Wilders en dan komt alles goed :D

Het gaat erom dat die ouwe garde die nu een christelijke partij stemt vanwege het christelijke en niet vanwege andere punten, op den duur wegvalt. Om de simpele reden dat ze op leeftijd zijn en net als ieder ander mens zullen worden ontnomen van deze wereld door onze lieve Vader.

Zolang alle toelomstige christelijken in een stadion passen zal het wel meevallen op 16 miljoen mensen. Anderzijds moet dat inderdaad niet opgevuld worden met een andere geloofspartij.

Het gaat erom dat die ouwe garde die nu een christelijke partij stemt vanwege het christelijke en niet vanwege andere punten, op den duur wegvalt. Om de simpele reden dat ze op leeftijd zijn en net als ieder ander mens zullen worden ontnomen van deze wereld door onze lieve Vader.

Zolang alle toelomstige christelijken in een stadion passen zal het wel meevallen op 16 miljoen mensen. Anderzijds moet dat inderdaad niet opgevuld worden met een andere geloofspartij.

en die gaat er zeker komen!

Terug
Naar boven