XXL Nutrition

Het grote 'Hoe lang blijft Marco van Basten nog trainer van SC Heerenveen?' topic

Rijkaard is gedegradeerd met Sparta, daarna won hij de CL met Barcelona.
Verder denk ik dat van Basten als speler de tijd van de absolute topsalarissen net gemist heeft en nu via een trainerscarriere veel en veel meer kan verdienen dan hij als speler ooit gehad heeft.
Dat het nu niet loopt bij Heerenveen had hij van te voren ook niet verwacht, anders zou hij al wel bij Milan hebben getekend.

Je bent inderdaad maar zo goed als je spelers kern. Maar Van Basten heeft ook al gefaald bij Oranje en Ajax. :twitch:

• Topic Starter Topic Starter
Een goed paard maakt nog geen goed ruiter zei Adriaanse ooit

Tsja het rommelt aan alle kanten atm bij heerenveen, voorzitter in opspraak en gewoon echt k*tmateriaal.

Zelf was hij wereldtop, hij moet nu werken met in zijn ogen niksnutten die als hij ze wat wil leren op het veld het na 20 x klauwen nog niet snappen das best lastig lijkt me!

Op papier ziet de selectie er helemaal niet zo slecht uit

Tot Milaan hem een aanbieding doet:D

Rijkaard is gedegradeerd met Sparta, daarna won hij de CL met Barcelona.
Verder denk ik dat van Basten als speler de tijd van de absolute topsalarissen net gemist heeft en nu via een trainerscarriere veel en veel meer kan verdienen dan hij als speler ooit gehad heeft.
Dat het nu niet loopt bij Heerenveen had hij van te voren ook niet verwacht, anders zou hij al wel bij Milan hebben getekend.

Nja, hij heeft toch tien jaar na zijn carriere alleen maar gegolft en ook voor het Bosman-arrest kon er goed verdiend worden vooral in Italie. Denk ook aan de koffers met zwart geld die de spelers van Berlusconi kregen in zijn Milan tijd.

Maar goed, lijkt me sterk dat Milan zit te wachten op San Marco.

Kan toch niet lang meer duren?

Heerenveen gaat lekker. Het jenevertje van de gebr. Anker zal smaken.

Terug
Naar boven