Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeilijk om je ongelijk toe te geven, echter kunnen we uit de karma berichten die ik heb gekregen wel uitmaken wie er gelijk heeft.
Maakt niet uit verder, sommige mensen kunnen gewoon nooit toegeven dat ze fout zitten. Tis niet jouw schuld, ligt aan de opvoeding. Ouders waarvan de kinderen altijd alles mogen, waardoor ze een verstoort ego ontwikkelen en denken dat ze superieur zijn. Je lijkt me wel het type wijsneus die denkt dat hij meer weet dan de leraar en constant op zoek is naar foutjes om hem daar op te pakken.
Moeilijk om je ongelijk toe te geven, echter kunnen we uit de karma berichten die ik heb gekregen wel uitmaken wie er gelijk heeft.
Maakt niet uit verder, sommige mensen kunnen gewoon nooit toegeven dat ze fout zitten. Tis niet jouw schuld, ligt aan de opvoeding. Ouders waarvan de kinderen altijd alles mogen, waardoor ze een verstoort ego ontwikkelen en denken dat ze superieur zijn. Je lijkt me wel het type wijsneus die denkt dat hij meer weet dan de leraar en constant op zoek is naar foutjes om hem daar op te pakken.

zo interessant zijn ze niet.
kijk je karmaOverdreven smileygebruik om eigen falen te maskeren.
Typisch.

Die heb ik niet
Nee ik weeg altijd 's ochtends na t pissen en scheiten.. Maar heb t idee dat er dan altijd nog wat in de dunne/dikke darm zit.
Toen ik laatst 's x avonds woog was t bijna 68 kilo..

HnnnnngggggDie heb ik niet
---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 18:01 ----------
Zeg Arnaud, voordat je je pik er af trekt uit enthousiasme graag eerst karma teruggeven voor die pics![]()
Die heb ik niet
---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 18:01 ----------
Zeg Arnaud, voordat je je pik er af trekt uit enthousiasme graag eerst karma teruggeven voor die pics![]()
Eerst karma

fuark, het zal je buurmeisje maar zijnBuurmeisje van een vriend, stond daar voor de deur en toen kwam ze langs lopen met hond..
Zo'n mooi moment, ik keek naar haar..
Zij keek naar mijn auto
Ze wil me![]()

fuark, het zal je buurmeisje maar zijn
hnnngg die foto met die blauwe bikini![]()