MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Aan de ene kant vind ik het ook wel grappig dat hij gewoon doorgaat met z'n eigen topic. Volgens mij blijft die als wij niets meer posten gewoon tegen zichzelf praten:P

Moeilijk om je ongelijk toe te geven, echter kunnen we uit de karma berichten die ik heb gekregen wel uitmaken wie er gelijk heeft.

Maakt niet uit verder, sommige mensen kunnen gewoon nooit toegeven dat ze fout zitten. Tis niet jouw schuld, ligt aan de opvoeding. Ouders waarvan de kinderen altijd alles mogen, waardoor ze een verstoort ego ontwikkelen en denken dat ze superieur zijn. Je lijkt me wel het type wijsneus die denkt dat hij meer weet dan de leraar en constant op zoek is naar foutjes om hem daar op te pakken.

Schijthekel aan volk dat niet kan toegeven wanneer ze fout zitten.

Heb je vooral met meiden man, die zijn zo oerstom, echt gruwelijk!
Ze snappen het gewoon niet, gewoon niet met dat verstoorde ego van hun.
Blij dak geen bish ben, die hersenen sporen niet.

Ik wacht nog steeds op pics :mad:

Moeilijk om je ongelijk toe te geven, echter kunnen we uit de karma berichten die ik heb gekregen wel uitmaken wie er gelijk heeft.

Maakt niet uit verder, sommige mensen kunnen gewoon nooit toegeven dat ze fout zitten. Tis niet jouw schuld, ligt aan de opvoeding. Ouders waarvan de kinderen altijd alles mogen, waardoor ze een verstoort ego ontwikkelen en denken dat ze superieur zijn. Je lijkt me wel het type wijsneus die denkt dat hij meer weet dan de leraar en constant op zoek is naar foutjes om hem daar op te pakken.

My thoughts exactly

Ja je weet duidelijk hoe ik in het echt ben :roflol:

:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 17:00 ----------

Pff :roflol: zo interessant zijn ze niet.

Ik was er trouwens wel achter gekomen..

Dat het buurmeisje van een vriend

Echt kapot lekker is :roflol: kijk je karma

Laatst bewerkt:
Cliff's iemand?

Buurmeisje van een vriend, stond daar voor de deur en toen kwam ze langs lopen met hond..

Zo'n mooi moment, ik keek naar haar..

Zij keek naar mijn auto

Ze wil me :fa:
fuark, het zal je buurmeisje maar zijn :eek:

hnnngg die foto met die blauwe bikini :wanker:

fuark, het zal je buurmeisje maar zijn :eek:

hnnngg die foto met die blauwe bikini :wanker:

Ja echt he :roflol:

Ze werkt bij een lingerie zaak, zou eigenlijk daar heen moeten gaan, setje pakken en vragen of ze dat aan wilt doen omdat ik wil zien hoe t er uit ziet als ze het draagt:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je pic doet t niet :(

Terug
Naar boven