MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3?

Ik zou er mijn linker bal voor geven :o

het is n ****ing saai en nutteloos topic, maar als jij hier je ei in kwijt kan en gelukkig bent, big deal buddy

Sendpic please geef later karma kan nu niet. Zit op telefoon.

Aah hahaha nice, ik ken die chick :P

Laatst bewerkt:
Megusta Melissa

Damn laatste paar dagen krijg ik echt weinig door mijn strot heen :o

Zit nu pas op 2350 :fuu:

Wel lekker lopen deadliften en had legextension en legcurl weer in schema gegooid.. Heb nu nog de mogelijkheid om die te doen dus die weer in schema gegooid.

Vind die machine oefeningen wel fijn op zich, heb het idee dat ik er net wat meer uit kan/durf te halen dan bij compound exercities. Bankje kan het gewicht voorlopig nog aan dus waarom niet.

Squatten ging helaas niet helemaal lekker, had me half verstapt afgelopen week dus last van knie.. Geen last bij gewoon gebruik maar 2e setje squatten gaf halverwege toch vervelend gevoel. Dan maar zekere voor onzekere en gestopt.

Heb op de 1 of andere manier wel het gevoel dat bf omlaag gaat.. Abs lijken duidelijker te worden en bovenbenen beginnen er ook beter er uit te zien. Nu weer verder vreten. Ga pas slapen als ik de 4000 gehaald heb.. Aardbeienkwark is ook 550 kcal, trek zo blikje ananas open dus nog ongeveer 1000 kcal ergens vandaan toveren. :)

hoe dafuq doe jij leg extensions thuis? heb je serieus die tyfusdure apparaten gekocht?

Jonge, hij is die rijke tataa... hij heeft die money

hoe dafuq doe jij leg extensions thuis? heb je serieus die tyfusdure apparaten gekocht?

Nee t is zo'n bankje met been deel :p

Dacht dat het leg extension heette.. Dat je zit en je benen strekt.

Kan niet heel veel gewicht aan en daarom was t al uit schema gegooid maar goed, over paar weken barbarian bankje en tot die tijd hou ik m er wel in :p

Came to see pictures, left disappointed.

Wtf did I just read.. :(

Ben nu echt kapot nieuwsgierig hoe die meid eruit ziet:(

Terug
Naar boven