MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Haha mijn vader zei altijd;

Er was een dorp met boeren die hadden een kudde schapen. In de dorp was een man genaamd Jan, die riep: wolf, wolf! Iedereen werd bang en brachten de schapen naar binnen. Maar er was geen wolf te bekennen, dit herhaalde zich nog een keer of 2. Op een gegeven moment, riep hij nogmaals: wolf, wolf! Niemand geloofde hem meer, maar dit keer bleek er wel een wolf te zijn, alle schapen werd opgevreten. Einde.

Dus trek er een wijze les uit xyzyzyzyz.

Inderdaad I xyzyx I we gaan je binnenkort met ze allen omleggen..

???

Wat een k*ttopic is dit eigenlijk.

Hier voor de moeite

I'm out!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Btje OT weer timmehh

Rijtjeshuizen gonna rijtjeshuis

haha

ik heb zo'n collega gehad. Hij heeft het allemaal iets meer en iets beter meegemaakt en heeft ook over alles een mening. Zo had ik een paar jaar geleden trots as phuque een foto op feestboek geplaatst van een deadlift PR, wist hij me de keer erop te vertellen dat hij nog 340kg gedeadlift had, terwijl een snatch beweging makend.

resultaat is dat je begint te zwijgen al die mens er is en dat zal gaan gebeuren in xyzyx' leven ook denk ik, de mensen zullen beginnen zwijgen, want niemand gelooft al die bullshit nog.

dank voor die gif :roflol:

Ik snap geen drol van wat je zegt :roflol:

Eigenlijk snap ik niet dat ik de moeite gedaan heb om het te proberen te begrijpen als iemand zo typt maar goed.

Pathologisch liegen is de onbedwingbare drang om te liegen. Natuurlijk vertelt iedereen wel eens een leugen, bij kinderen is er ook vaak sprake van fantasie, maar pas als het liegen tot ernstige problemen leidt in de omgang tussen de leugenaar en zijn omgeving spreken we van pathologisch of ziekelijk gedrag.
Pathologisch liegen kan dan een symptoom zijn van verschillende psychische aandoeningen, bijvoorbeeld een gedragsstoornis bij kinderen of jongeren, een onvermogen om de impuls te beheersen of een persoonlijkheidsstoornis (met name ASPS).
In de bovenstaande gevallen is de leugenaar zich er goed van bewust dat hij liegt. Het kan echter ook voorkomen dat iemand zijn onjuiste weergave van de waarheid niet als leugen ziet, maar er werkelijk in gelooft, of nieuwe feiten nodig heeft om gaten in het geheugen te 'dichten'. Dit verschijnsel heet pseudologia fantastica, of confabulatie.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Zou je niet eerst eens van je internet stotteren afkomen Papachico? Nu begrijpt niemand je..

denk dat jij de enige bent die het niet snapt :roflol:

Haha ^

potatoe I can count to it

yep, wacht maar... De mensen zullen jouw "act" doorhebben en ze zullen gesprekken met jou vermijden omdat ze toch al weten wat er komt: dat of jij, of een vriend :roflol: het al beter, meer, duurder, vroeger, ... heeft meegemaakt

:roflol:

Pathologisch liegen is de onbedwingbare drang om te liegen. Natuurlijk vertelt iedereen wel eens een leugen, bij kinderen is er ook vaak sprake van fantasie, maar pas als het liegen tot ernstige problemen leidt in de omgang tussen de leugenaar en zijn omgeving spreken we van pathologisch of ziekelijk gedrag.
Pathologisch liegen kan dan een symptoom zijn van verschillende psychische aandoeningen, bijvoorbeeld een gedragsstoornis bij kinderen of jongeren, een onvermogen om de impuls te beheersen of een persoonlijkheidsstoornis (met name ASPS).
In de bovenstaande gevallen is de leugenaar zich er goed van bewust dat hij liegt. Het kan echter ook voorkomen dat iemand zijn onjuiste weergave van de waarheid niet als leugen ziet, maar er werkelijk in gelooft, of nieuwe feiten nodig heeft om gaten in het geheugen te 'dichten'. Dit verschijnsel heet pseudologia fantastica, of confabulatie.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

i-dont-even-know-how-i-am-anymore.jpg

yep, wacht maar... De mensen zullen jouw "act" doorhebben en ze zullen gesprekken met jou vermijden omdat ze toch al weten wat er komt: dat of jij, of een vriend :roflol: het al beter, meer, duurder, vroeger, ... heeft meegemaakt

:roflol:

Ja shit man t zou wat zijn als ik met vrienden in mijn auto zit waarna blijkt dat ik hem bij elkaar gelogen heb. Poef weg auto, zitten we daar allemaal op de grond.

En er zijn zat lui met duurdere auto's, zat lui met grotere huizen.

Maar goed, 1 ding wat ik sowieso wel beter heb meegemaakt is mijn school periode, met name de Nederlandse les.

best topic heb je gekregen. kan weer mooi op je cv.
:o

heb eigenlijk nog niks inhoudelijks kunnen vinden wat op de topictitel slaat... jammer was een leuke discussie.

haha, goed hoor... Je reageert zo defensief plotseling? Ik dacht dat je er niet om gaf als er iemand wat over je zei via een computer?

ik heb ook altijd de indruk bij dat soort mensen dat ze te veel leven voor te weinig tijd gehad hebben, moet je maar eens nagaan: professioneel gamen, een miljoen krijgen van een vreemde, een onderzoek wegens loverboypraktijken, enz. Die jongen moet drukke weken hebben...

Ja shit man t zou wat zijn als ik met vrienden in mijn auto zit waarna blijkt dat ik hem bij elkaar gelogen heb. Poef weg auto, zitten we daar allemaal op de grond.

En er zijn zat lui met duurdere auto's, zat lui met grotere huizen.

Maar goed, 1 ding wat ik sowieso wel beter heb meegemaakt is mijn school periode, met name de Nederlandse les.

Meneer perfect Nederlands, ik zie al genoeg fouten in deze zinnen staan.

BRAH.

Terug
Naar boven