MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

best topic heb je gekregen. kan weer mooi op je cv.
:o

heb eigenlijk nog niks inhoudelijks kunnen vinden wat op de topictitel slaat... jammer was een leuke discussie.

Hehe :p bij t eerste dedicated topic op een ander forum zat ik m wel te knijpen. Nu maak ik me er niet meer druk om..

En idd, denk dat Eric probeerde rijtjeshuis bewoners tegen me op te zetten, zal zelf ook wel in een rijtjeshuis wonen alleen dan wel inclusief vervelende buren :trollface:

Al moet ik op dit moment toegeven dat het in duurdere wijken ook flink uit de hand kan lopen (haren) :o

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 13:18 ----------

Meneer perfect Nederlands, ik zie al genoeg fouten in deze zinnen staan.

BRAH.

True, maar mijn Nederlands is nog te begrijpen.

In tegenstelling tot zijn stukje waarbij ik na 10x lezen hoofdpijn kreeg.. :o

Hier bij de metro is er een wijf aan het flippen lol

Hehe :p bij t eerste dedicated topic op een ander forum zat ik m wel te knijpen. Nu maak ik me er niet meer druk om..

En idd, denk dat Eric probeerde rijtjeshuis bewoners tegen me op te zetten, zal zelf ook wel in een rijtjeshuis wonen alleen dan wel inclusief vervelende buren :trollface:

Al moet ik op dit moment toegeven dat het in duurdere wijken ook flink uit de hand kan lopen (haren) :o

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 13:18 ----------

True, maar mijn Nederlands is nog te begrijpen.

In tegenstelling tot zijn stukje waarbij ik na 10x lezen hoofdpijn kreeg.. :o

dat was meer naïef...
haha zie die conversatie met de burgemeester al helemaal voor me. nog nooit va facebook gehoord.
dat zijn dochter binnenkomt om te vertellen dat er een feestje wordt gegeven in het dorp.

"leuk"
"ja pap"
"wie is jarig dan"
"nou het is voor mirthe"
"oh leuk hoe oud wordt ze"
"16"
"en jij gaat ook? leuk, wie komen er nog meer"
"zo een 16.000 man, ken ze niet allemaal bij naam"

frabz-DAFUQ-e04e7c.jpg

zat naast mij... valt anders beetje op

<=============
<---------------------

Schelde via telefoon, omdat haar man iets vergeten.was......
ze werd helemaal gek

Zeer matig topic eigenlijk.

ipv een rel over rijtjeshuizen, is het een discussie over goed gebruik van de Nederlandse taal geworden, plus een volledig subjectieve uiteenzetting waarom apple zo fantastisch is

Zeer matig topic eigenlijk.

ipv een rel over rijtjeshuizen, is het een discussie over goed gebruik van de Nederlandse taal geworden, plus een volledig subjectieve uiteenzetting waarom apple zo fantastisch is

De rel over rijtjeshuizen hadden we dan ook eigenlijk al gehad :p

Jaaaaaa ahahahahah

89dzy.jpg

Nee dat zijn zijn onzichtbare vriendjes

haha

ik heb zo'n collega gehad. Hij heeft het allemaal iets meer en iets beter meegemaakt en heeft ook over alles een mening. Zo had ik een paar jaar geleden trots as phuque een foto op feestboek geplaatst van een deadlift PR, wist hij me de keer erop te vertellen dat hij nog 340kg gedeadlift had, terwijl een snatch beweging makend.

resultaat is dat je begint te zwijgen al die mens er is en dat zal gaan gebeuren in xyzyx' leven ook denk ik, de mensen zullen beginnen zwijgen, want niemand gelooft al die bullshit nog.

dank voor die gif :roflol:

Goed voorbeeld!!
Heb ook zulke mensen gekend en xyxzyx is er ook een.

Een omhooggevallen betwetertje dat het nog heel moeilijk gaat krijgen later in de echte wereld.
Leven zoals we het kennen zet hem vanzelf wel op zijn plek, hey het gebeurt nu al dat op zijn plek zetten.

Goed voorbeeld!!
Heb ook zulke mensen gekend en xyxzyx is er ook een.

Een omhooggevallen betwetertje dat het nog heel moeilijk gaat krijgen later in de echte wereld.
Leven zoals we het kennen zet hem vanzelf wel op zijn plek, hey het gebeurt nu al dat op zijn plek zetten.

Als jij op je plek gezet zou worden wanneer ze jouw hoofd op een forum plaatsen is dat best wel zielig :roflol:

Terug
Naar boven