- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als jij op je plek gezet zou worden wanneer ze jouw hoofd op een forum plaatsen is dat best wel zielig![]()
Pfff valt geen eer aan te behalen, ben al zielig dat ik op me 40ste nog jong en fit probeer te zijn en het vaak allemaal niet zo mee zit.
Het zijn dit soort dingen zoals wat je nu zegt die je niet geliefd maken bij de andere forum leden, als jong knulletje heb je dat soort uitspraken niet te doen.
Ik zou er mee weg kunnen komen omdat A ik al wat ouder ben, daardoor financieel wat opgebouwd heb, echt liever in een appartement woon en ook ervaring met andere woningen heb enz.
Jij loopt te blazen als een idioot over dingen die jij onmogelijk kunt begrijpen op de leeftijd waar jij nu op zit.
Daarom staat je hoofd denk nu op het forum.
Leer er van, trek er een wijze les uit en bind een beetje in, het is goed bedoeld advies.
Mijn hoofd stond op het forum omdat ik die eerste foto zelf geplaatst heb.
Had je dit doel ook voor ogen toen je de foto poste? Vind je dit zelf leuk?
Ik snap het allemaal niet meer, dag jonge het ga je goed!!
I'm out!! veel succes xyzyx met je topic!

damn had ik maar mijn eigen topic waarin ik belachelijk werd gemaakt
goed gedrag word weer niet beloond
Net even door dat topic gebladerd. Damn JIZZYX, wat ben jij een verwaand omhoog gevallen kerel. Zou me niet verbazen als jij later een gouden standbeeld van jezelf op je kilometers lange oprit laat plaatsen. Bij mijn weten wordt er op high society feestjes ook wat afgeroddeld en ruzie gemaakt. Lijkt me niet iets exclusief voor de "lagere" klasse. Verder ben je wel een leuke kerel.
Kusjes,
Sid

damn had ik maar mijn eigen topic waarin ik belachelijk werd gemaakt
goed gedrag word weer niet beloond

Net even door dat topic gebladerd. Damn JIZZYX, wat ben jij een verwaand omhoog gevallen kerel. Zou me niet verbazen als jij later een gouden standbeeld van jezelf op je kilometers lange oprit laat plaatsen. Bij mijn weten wordt er op high society feestjes ook wat afgeroddeld en ruzie gemaakt. Lijkt me niet iets exclusief voor de "lagere" klasse. Verder ben je wel een leuke kerel.
Kusjes,
Sid
Kusjes,
Sid

Nah, meer gewend aan de internet haat.
T vorige dedicated topic was veel beter van kwaliteit, meer foto's, betere fotoshops en toen had ik het eigenlijk niet verwacht. Nu wist ik 3 maand geleden al dat het mogelijk was om via mijn username + zelf geplaatste foto achter mijn naam te komen.
Het enige waar ik me over verbaas is de ophef, kijkende naar de reacties zou de gemiddelde DBB-er 7 kleuren schijten moesten zijn foto's hier terecht komen. Best wel triest eigenlijk.
Eerlijkgezegd moest ik best wel lachen om sommige foto shops maar de reacties van mensen die denken dat mijn leven compleet voorbij zou zijn zijn gewoon beschamend.
---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 11:26 ----------
Als je loopt te zeuren dat apple duur is ben je een arme sloeber, zeker bij de iPhone die nog geen 100 euro duurder is dan de galaxy S wat verspreid over 2 jaar maar 15 cent per dag is ofzo.
Je druk maken om 15 cent per dag..
15 cent..
15...
![]()
Als je de verwarming een graadje lager zet bespaar je wel meer dan dat.