MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Ohja, I Xyzyx I = Angelus/Loptr. Doei:o

Als jij op je plek gezet zou worden wanneer ze jouw hoofd op een forum plaatsen is dat best wel zielig :roflol:

Pfff valt geen eer aan te behalen, ben al zielig dat ik op me 40ste nog jong en fit probeer te zijn en het vaak allemaal niet zo mee zit.

Het zijn dit soort dingen zoals wat je nu zegt die je niet geliefd maken bij de andere forum leden, als jong knulletje heb je dat soort uitspraken niet te doen.

Ik zou er mee weg kunnen komen omdat A ik al wat ouder ben, daardoor financieel wat opgebouwd heb, echt liever in een appartement woon en ook ervaring met andere woningen heb enz.

Jij loopt te blazen als een idioot over dingen die jij onmogelijk kunt begrijpen in de leeftijd waar jij nu zit.

Daarom staat je hoofd denk ik nu op het forum.

Leer er van, trek er een wijze les uit en bind een beetje in, het is goed bedoeld advies.

Pfff valt geen eer aan te behalen, ben al zielig dat ik op me 40ste nog jong en fit probeer te zijn en het vaak allemaal niet zo mee zit.

Het zijn dit soort dingen zoals wat je nu zegt die je niet geliefd maken bij de andere forum leden, als jong knulletje heb je dat soort uitspraken niet te doen.

Ik zou er mee weg kunnen komen omdat A ik al wat ouder ben, daardoor financieel wat opgebouwd heb, echt liever in een appartement woon en ook ervaring met andere woningen heb enz.

Jij loopt te blazen als een idioot over dingen die jij onmogelijk kunt begrijpen op de leeftijd waar jij nu op zit.

Daarom staat je hoofd denk nu op het forum.

Leer er van, trek er een wijze les uit en bind een beetje in, het is goed bedoeld advies.

Mijn hoofd stond op het forum omdat ik die eerste foto zelf geplaatst heb.

Mijn hoofd stond op het forum omdat ik die eerste foto zelf geplaatst heb.

Had je dit doel ook voor ogen toen je de foto poste? Vind je dit zelf leuk?

Ik snap het allemaal niet meer, dag jonge het ga je goed!!
I'm out!! veel succes xyzyx met je topic!

Net even door dat topic gebladerd. Damn JIZZYX, wat ben jij een verwaand omhoog gevallen kerel. Zou me niet verbazen als jij later een gouden standbeeld van jezelf op je kilometers lange oprit laat plaatsen. Bij mijn weten wordt er op high society feestjes ook wat afgeroddeld en ruzie gemaakt. Lijkt me niet iets exclusief voor de "lagere" klasse. Verder ben je wel een leuke kerel.

Kusjes,
Sid

Had je dit doel ook voor ogen toen je de foto poste? Vind je dit zelf leuk?

Ik snap het allemaal niet meer, dag jonge het ga je goed!!
I'm out!! veel succes xyzyx met je topic!

Ik maak me er niet druk om :roflol:

Moet eigenlijk zeggen dat ik best wel heb kunnen lachen om sommige photoshops.

damn had ik maar mijn eigen topic waarin ik belachelijk werd gemaakt

goed gedrag word weer niet beloond

Net even door dat topic gebladerd. Damn JIZZYX, wat ben jij een verwaand omhoog gevallen kerel. Zou me niet verbazen als jij later een gouden standbeeld van jezelf op je kilometers lange oprit laat plaatsen. Bij mijn weten wordt er op high society feestjes ook wat afgeroddeld en ruzie gemaakt. Lijkt me niet iets exclusief voor de "lagere" klasse. Verder ben je wel een leuke kerel.

Kusjes,
Sid

Nah, zo verwaand ben ik niet. Heb alleen een mening die over het algemeen nogal generaliserend overkomt.

Daarnaast zal je roddelen overal wel hebben, ik heb over bijna iedereen ook wel een mening. Probeer zelf overigens nooit mensen persoonlijk aan te vallen al voelen mensen zich wel vaak aangesproken omdat het nogal generaliserend over komt wat ik soms zeg.

Iets wat volledig begrijpelijk is en waar je tegen moet kunnen. Lagere opgeleide mensen kunnen daar over het algemeen wat minder goed tegen (niets tegen lager opgeleiden) waardoor ik waarschijnlijk niet zal passen in sommige buurten. Dat was ook de reden van mijn mening Appartement > rijtjeshuis.

Maar goed, als jij mij verwaand wil noemen ga je gang. Heb zat vrienden die in een veel kleiner huis wonen dan wij en ik behandel ze gewoon als gelijke. Sterker nog ik probeer ze te stimuleren om wel wat van hun leven te maken waardoor een groot deel inmiddels hun standaard ook omhoog heeft geschroefd en 1 zelfs de ambitie heeft om naar universiteit te gaan (komt van vmbo af, mbo en nu hbo).

Dus als jij mijn mening oppervlakkig wil opvatten doe je ding :p

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 16:18 ----------

damn had ik maar mijn eigen topic waarin ik belachelijk werd gemaakt

goed gedrag word weer niet beloond

Criminaliteit loont :trollface:

Kusjes,
Sid

Lol +1 brah, ook net even die post gelezen. Wat een verwaand ventje is het toch.

Aan die foto's te zien had ik je zelf trouwens als pauper ingeschat jizzix.

Kusjes,
Sid

Dit.

Lol wat een homo die xoxo

34fckts.jpg

inbefore alot of paint work

Nah, meer gewend aan de internet haat.

T vorige dedicated topic was veel beter van kwaliteit, meer foto's, betere fotoshops en toen had ik het eigenlijk niet verwacht. Nu wist ik 3 maand geleden al dat het mogelijk was om via mijn username + zelf geplaatste foto achter mijn naam te komen.

Het enige waar ik me over verbaas is de ophef, kijkende naar de reacties zou de gemiddelde DBB-er 7 kleuren schijten moesten zijn foto's hier terecht komen. Best wel triest eigenlijk.

Eerlijkgezegd moest ik best wel lachen om sommige foto shops maar de reacties van mensen die denken dat mijn leven compleet voorbij zou zijn zijn gewoon beschamend :o .

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 11:26 ----------

Als je loopt te zeuren dat apple duur is ben je een arme sloeber, zeker bij de iPhone die nog geen 100 euro duurder is dan de galaxy S wat verspreid over 2 jaar maar 15 cent per dag is ofzo.

Je druk maken om 15 cent per dag..

15 cent..

15...

2chinees.gif

Als je de verwarming een graadje lager zet bespaar je wel meer dan dat.

ja na een week heb je al wel 1,05 euro. dat is al driekwart frikandel.

touché

Sommige gaan gewoon mee hier, als 1 iemand gebashd wordt, pikken ze er allemaal op

Terug
Naar boven