Nah, zo verwaand ben ik niet. Heb alleen een mening die over het algemeen nogal generaliserend overkomt.
Daarnaast zal je roddelen overal wel hebben, ik heb over bijna iedereen ook wel een mening. Probeer zelf overigens nooit mensen persoonlijk aan te vallen al voelen mensen zich wel vaak aangesproken omdat het nogal generaliserend over komt wat ik soms zeg.
Iets wat volledig begrijpelijk is en waar je tegen moet kunnen. Lagere opgeleide mensen kunnen daar over het algemeen wat minder goed tegen (niets tegen lager opgeleiden) waardoor ik waarschijnlijk niet zal passen in sommige buurten. Dat was ook de reden van mijn mening Appartement > rijtjeshuis.
Maar goed, als jij mij verwaand wil noemen ga je gang. Heb zat vrienden die in een veel kleiner huis wonen dan wij en ik behandel ze gewoon als gelijke. Sterker nog ik probeer ze te stimuleren om wel wat van hun leven te maken waardoor een groot deel inmiddels hun standaard ook omhoog heeft geschroefd en 1 zelfs de ambitie heeft om naar universiteit te gaan (komt van vmbo af, mbo en nu hbo).
Dus als jij mijn mening oppervlakkig wil opvatten doe je ding

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 16:18 ----------
Criminaliteit loont