Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

wie de **** is I Xyzyx I eigenlijk, tot voor gisteren had ik nieteens van hem gehoord. Why all the attention?:scratch:

Er waren hier toch mensen die zijn vrienden irl kende? Ik zou dat verhaal van die erfenis van 1.6 miljoen van zijn dode vriend wel eens geverifieerd willen hebben.

Heyy die foto is mijn copyright :mad:

Heyy die foto is mijn copyright :mad:

Come at me

De gekke bek komt niet van de inspanning maar van de geur van bart (die ik probeerde voort te trekken)

uploadfromtaptalk1348508596871.jpg

Killy je lijkt wel 40 op die ene foto!

killy man dikke

In b4 killy afsplitsing topic

Killy killy....

Heeft Killy dit topic gekaapt?
Ging zijn eigen topic niet hard genoeg meer?

Hij was tebuff.voor ze eigen log,inbefore slotje

killy lekker he bulken...

niet de hele tijd koolvis

gewoon eten wat ik wil

chocomel

nom nom

:trollface:

5vyln4.gif

/Killy derail.

Killy.je lijkt wel 50.. lol!

Nah, zo verwaand ben ik niet. Heb alleen een mening die over het algemeen nogal generaliserend overkomt.

Daarnaast zal je roddelen overal wel hebben, ik heb over bijna iedereen ook wel een mening. Probeer zelf overigens nooit mensen persoonlijk aan te vallen al voelen mensen zich wel vaak aangesproken omdat het nogal generaliserend over komt wat ik soms zeg.

Iets wat volledig begrijpelijk is en waar je tegen moet kunnen. Lagere opgeleide mensen kunnen daar over het algemeen wat minder goed tegen (niets tegen lager opgeleiden) waardoor ik waarschijnlijk niet zal passen in sommige buurten. Dat was ook de reden van mijn mening Appartement > rijtjeshuis.

Maar goed, als jij mij verwaand wil noemen ga je gang. Heb zat vrienden die in een veel kleiner huis wonen dan wij en ik behandel ze gewoon als gelijke. Sterker nog ik probeer ze te stimuleren om wel wat van hun leven te maken waardoor een groot deel inmiddels hun standaard ook omhoog heeft geschroefd en 1 zelfs de ambitie heeft om naar universiteit te gaan (komt van vmbo af, mbo en nu hbo).

Dus als jij mijn mening oppervlakkig wil opvatten doe je ding :p

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 16:18 ----------

Criminaliteit loont :trollface:
Wat super kortzichtig. Er wonen héél veel hoogopgeleiden in een rijtjeshuis. Volgens mij woon jij niet in de randstad. Daar zijn losstaande huizen een stuk duurder, waardoor je niet zomaar kunt zeggen dat het een grote kans is dat je laagopgeleid bent als je in een rijtjeshuis woont. Ik woon ook in een rijtjeshuis, maar mijn huis is niet veel goedkoper dan dat van jou.

minder pseudo intellectuele discussies

meer rellen

cmon ! :popcorn2:

Terug
Naar boven