AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Hoe kunnen jullie toch zo snel die accounts van iedereen vinden:roflol

Mijn username gebruik ik gewoon overal en heb niet echt problemen met dat mensen achter mijn echte identiteit komen. Daarom is het eigenlijk best wel beschamend dat mensen zo opgewonden reageren over t feit dat ze een foto van me gevonden hebben, zeker als je kijkt dat ik die van 3 jaar oud zelf geplaatst had.

En anderen hebben gewoon hun vcard aan staan :o

Je ouders zijn * super rijk * en ze laten je in zulke kleding rondlopen?

Dat snap ik dan weer echt niet...

:D een selectie vanuit het rijtjeshuistopic

de spelfouten staan in het vet, blijkbaar heeft iemand toch niet zo heel hard opgelet in de Nederlandse les...

:roflol:

Poepoe dat zijn er veel..

Zijn alleen spelfouten, wat normaal is bij Dyslectie.

Jij daar in tegen komt soms helemaal niet uit je woorden.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 22:39 ----------

Je ouders zijn * super rijk * en ze laten je in zulke kleding rondlopen?

Dat snap ik dan weer echt niet...

Mijn ouders zijn niet super rijk, we hebben een groot huis omdat we zuinig leven.

Daarnaast is het meer het probleem dat ik geen gevoel voor mode heb :roflol:

Poepoe dat zijn er veel..

Zijn alleen spelfouten, wat normaal is bij Dyslectie.

Jij daar in tegen komt soms helemaal niet uit je woorden.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 22:39 ----------

Mijn ouders zijn niet super rijk, we hebben een groot huis omdat we zuinig leven.

Dyslexie

:trollface:

haha jij hebt dyslexie, inferieur mannetje dat je bent. je zou bijna denken dat je een android hebt en in een rijtjeshuis woont.

ik generaliseer niet hoor, ik merk gewoon vaak op in mijn omgeving dat domme mensen dyslexie hebben. ik woon in een villawijk en hier is iedereen gewoon normaal, zonder spellingsachterstand dus

Echt een mode flater hoor, het match ook totaal niet en dan die foei lelijke schoenen. Keer naar een fatsoenlijke kapper gaan zou ook geen slecht idee zijn. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je in een rijtjeshuis woont.

Oke zyzx ik zou maar is een serieus gesprek starten, want zegge dat je een verwend ** kind bent.. daar komen we ook niet echt verder mee.. ook al ben je 't wel..

Dus mijn vraag is.

"Waar haal je nou eigenlijk 't lef vandaan om mensen uit rijtjeshuizen als minderwaardig te beschouwen terwijl je zelf nog geen moer gepresteerd hebt in je leven? "

Daarnaast zou ik graag willen dat je meegaat met de DBB meet in Utrecht.
Ben srs benieuwd wat voor een debiel je in real life bent.

Dit is 100% srs & niet lullig bedoeld ofzo, maar ben gwn benieuwd of je nog steeds zo'n uitgesproken mening hebt in real life of dat je dit alleen zegt via een forum om de baas uit hangen. Daarnaast geloof ik ook geen moer van je verhalen

Echt een mode flater hoor, het match ook totaal niet en dan die foei lelijke schoenen. Keer naar een fatsoenlijke kapper gaan zou ook geen slecht idee zijn. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je in een rijtjeshuis woont.

Die foto is 3 jaar oud.. Nu heb ik schoenen van 270 euro :o

Gaat zo'n k*t buitenlander er op haten terwijl hij een ****ing nep horloge van zelfde merk heeft :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 22:54 ----------

"Waar haal je nou eigenlijk 't lef vandaan om mensen uit rijtjeshuizen als minderwaardig te beschouwen terwijl je zelf nog geen moer gepresteerd hebt in je leven? "

Dat doe ik niet.

Mijn punt was dat lager opgeleide mensen meestal in rijtjeshuizen wonen en die zijn over het algemeen minder capabel om om te gaan met problemen waardoor er meer probleemgevallen tussen zitten.

Ik zeg nergens dat ik neerkijk op rijtjeshuis bewoners, wanneer jij gewoon een normaal persoon bent die normaal met problemen omgaat en keihard werkt voor jouw rijtjeshuis dan heb ik gewoon alle respect van de wereld voor jou.

mijn schoenen voor de zomer waren tien euro en ik ben niet eens onzeker over mezelf. wot?

Men schoenen voor de gym waren 15euro en gaan al een jaar mee :)

haha jij hebt dyslexie, inferieur mannetje dat je bent. je zou bijna denken dat je een android hebt en in een rijtjeshuis woont.

ik generaliseer niet hoor, ik merk gewoon vaak op in mijn omgeving dat domme mensen dyslexie hebben. ik woon in een villawijk en hier is iedereen gewoon normaal, zonder spellingsachterstand dus

Dat is omdat slimme mensen meestal de hersencapaciteit hebben om het probleem te overkomen om zo maar te zeggen. Daardoor wordt het bij 'slimme' mensen minder vaak vastgesteld.

Zelf heb ik geen enkel probleem met lezen of wat dan ook, mijn gevoel voor taal is alleen minder.

valt me wel op dat sommige dbbers graag willen laten zien wat ze wel niet kunnen betalen. niet op een lullige manier ofzo hoor ik snap alleen niet waarom

Dat is omdat slimme mensen meestal de hersencapaciteit hebben om het probleem te overkomen om zo maar te zeggen. Daardoor wordt het bij 'slimme' mensen minder vaak vastgesteld.

Zelf heb ik geen enkel probleem met lezen of wat dan ook, ik ben gewoon een beetje achterlijk[/B].

dus je bevestigt nu zelf dat je dom bent, ik vind het trouwens mooi hoe jij al jouw uitspraken op niks baseert. kom eens met wat cijfers over problemen in rijtjeshuizen, iedereen kan zo wel dingen roepen

valt me wel op dat sommige dbbers graag willen laten zien wat ze wel niet kunnen betalen. niet op een lullige manier ofzo hoor ik snap alleen niet waarom

Ik ben redelijk autistisch wat aankopen betreft, duur is over het algemeen beter in mijn ogen :roflol:

Denk gewoon het gevoel voor status, bij anderen hecht ik er eigenlijk totaal geen waarde aan wat ze dragen.. Nouja niet aan de waarde er van.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 23:01 ----------

dus je bevestigt nu zelf dat je dom bent, ik vind het trouwens mooi hoe jij al jouw uitspraken op niks baseert. kom eens met wat cijfers over problemen in rijtjeshuizen, iedereen kan zo wel dingen roepen

Probleemwijken zijn ook echt villawijken.. :o

Ik mag hopen dat je in het echt wat sympathieker bent, wellicht moet je is van die ivoren toren afkomen? Kom is keer bij bijsterbosch trainen dan, ecto.

Terug
Naar boven