Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoe kunnen jullie toch zo snel die accounts van iedereen vinden:roflol
V-card
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

een selectie vanuit het rijtjeshuistopic
de spelfouten staan in het vet, blijkbaar heeft iemand toch niet zo heel hard opgelet in de Nederlandse les...
![]()
Je ouders zijn * super rijk * en ze laten je in zulke kleding rondlopen?
Dat snap ik dan weer echt niet...

DyslexiePoepoe dat zijn er veel..
Zijn alleen spelfouten, wat normaal is bij Dyslectie.
Jij daar in tegen komt soms helemaal niet uit je woorden.
---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 22:39 ----------
Mijn ouders zijn niet super rijk, we hebben een groot huis omdat we zuinig leven.
Daarnaast is het meer het probleem dat ik geen gevoel voor mode heb![]()

Daarnaast is het meer het probleem dat ik geen gevoel voor mode heb![]()
Echt een mode flater hoor, het match ook totaal niet en dan die foei lelijke schoenen. Keer naar een fatsoenlijke kapper gaan zou ook geen slecht idee zijn. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je in een rijtjeshuis woont.

"Waar haal je nou eigenlijk 't lef vandaan om mensen uit rijtjeshuizen als minderwaardig te beschouwen terwijl je zelf nog geen moer gepresteerd hebt in je leven? "
haha jij hebt dyslexie, inferieur mannetje dat je bent. je zou bijna denken dat je een android hebt en in een rijtjeshuis woont.
ik generaliseer niet hoor, ik merk gewoon vaak op in mijn omgeving dat domme mensen dyslexie hebben. ik woon in een villawijk en hier is iedereen gewoon normaal, zonder spellingsachterstand dus
Die foto is 3 jaar oud.. Nu heb ik schoenen van 270 euro
Gaat zo'n k*t buitenlander er op haten terwijl hij een ****ing nep horloge van zelfde merk heeft
Dat is omdat slimme mensen meestal de hersencapaciteit hebben om het probleem te overkomen om zo maar te zeggen. Daardoor wordt het bij 'slimme' mensen minder vaak vastgesteld.
Zelf heb ik geen enkel probleem met lezen of wat dan ook, ik ben gewoon een beetje achterlijk[/B].
valt me wel op dat sommige dbbers graag willen laten zien wat ze wel niet kunnen betalen. niet op een lullige manier ofzo hoor ik snap alleen niet waarom
dus je bevestigt nu zelf dat je dom bent, ik vind het trouwens mooi hoe jij al jouw uitspraken op niks baseert. kom eens met wat cijfers over problemen in rijtjeshuizen, iedereen kan zo wel dingen roepen

valt me wel op dat sommige dbbers graag willen laten zien wat ze wel niet kunnen betalen. niet op een lullige manier ofzo hoor ik snap alleen niet waarom