Dat je toch een tikkeltje bescheiden blijft siert je wel.
Hmm, ons huis is zeker niet het grootste/duurste van het dorp hoor
gewoon waarheid. Daarnaast is ons interieur best wel beun (wel functioneel) en is het echt een t*ring bende in ons huis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je toch een tikkeltje bescheiden blijft siert je wel.
gewoon waarheid. 
Hoe kunnen jullie toch zo snel die accounts van iedereen vinden:roflol
Squatrek, (zo'n verstelbaar ding), bankje (is wel standaard denk ik.. ) en barbell/dumbbells.![]()
met een squatrek alleen gebeurt er niet zoveel. Zou wel een dipstation aanschaffen nog
Oh ja ik dacht almet een squatrek alleen gebeurt er niet zoveel. Zou wel een dipstation aanschaffen nog
Zat er serieus na te denken in duitsland rek te halen maar mijn auto heeft geen trekhaak en mijn pa wil niet dat ik in zijn auto rij...
ot ( nou ja...) :
Hoeveel weeg je i xyzzyz i en wat is je lengte momenteel

Vavo vwo.. alles in 1 jaar nu
---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 00:11 ----------
Niet echt bekend met straattaal![]()

. Verder hadden leraren eigenlijk geen problemen met mij..Goed bezig1x blijven zitten, 2x hbo geprobeerd, 1 jaar niets gedaan en vorig jaar vwo op middelbare school begonnen alleen had het iets te gezellig dus werd er af geknikkerd
Scheitkerel ook, zat zich ook druk te maken over t feit dat ik met de auto naar school ging... Verder hadden leraren eigenlijk geen problemen met mij..

Leg raises kan wel maar zonder back support is k*t imo. Je kan in ieder geval niet dippen