AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

wat studeer je zyzyz ? en hoelang moet je nog

Oh ja ik dacht al :p met een squatrek alleen gebeurt er niet zoveel. Zou wel een dipstation aanschaffen nog

Die zitten bij barbarian rack toch? :P

Hoop ik toch, anders moet ik straks weer ziek lang wachten :roflol: Zat er serieus na te denken in duitsland rek te halen maar mijn auto heeft geen trekhaak en mijn pa wil niet dat ik in zijn auto rij...

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 00:08 ----------

:mad:

ot ( nou ja...) :

Hoeveel weeg je i xyzzyz i en wat is je lengte momenteel

Schat 65 kilo @ 185 cm ongeveer..

Weegschaal is kapot en nog geen tijd gehad nieuwe te halen..

Hoop eigenlijk wel boven de 65 kilo maar afgelopen weken niet echt lekker door kunnen eten. Moet morgen 7 uur op staan alleen heb me voorgenomen steeds pas te gaan slapen als ik al mijn kcal naar binnen heb :p

270 euro, zeg wollah dsquared?

Bedoel zoiets

501700.jpg

Kan je in dippen, pull ups, chin ups en hanging leg raises voor je buikspieren in doen

Dippen/pullups/chinups/legraises kan toch ook in barbarian powerrack?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leg raises kan wel maar zonder back support is k*t imo. Je kan in ieder geval niet dippen

en je bent 22 ? wtf heb je hele tijd gedaan.

1x blijven zitten, 2x hbo geprobeerd, 1 jaar niets gedaan en vorig jaar vwo op middelbare school begonnen alleen had het iets te gezellig dus werd er af geknikkerd :roflol:

Scheitkerel ook, zat zich ook druk te maken over t feit dat ik met de auto naar school ging.. :o . Verder hadden leraren eigenlijk geen problemen met mij..

1x blijven zitten, 2x hbo geprobeerd, 1 jaar niets gedaan en vorig jaar vwo op middelbare school begonnen alleen had het iets te gezellig dus werd er af geknikkerd :roflol:

Scheitkerel ook, zat zich ook druk te maken over t feit dat ik met de auto naar school ging.. :o . Verder hadden leraren eigenlijk geen problemen met mij..
Goed bezig :p

Leg raises kan wel maar zonder back support is k*t imo. Je kan in ieder geval niet dippen

Die 2 horizontale balken zijn toch dipbars? :p

En heb niet zo heel veel ruimte, staat nog bed, bank en bureau in die kamer en moet nog wel beetje heen en weer kunnen lopen..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 00:19 ----------

Ik wilde gelijk door naar het vwo alleen was toen nieuwe 2e fase en de kerel die er over ging was de enige die mij niet mocht :roflol:

Dus omdat ik een 6.9 gemiddeld had ipv 7 mocht ik niet naar vwo, terwijl ik naar de havo gegaan was met als doel door te stromen naar het vwo anders was ik wel gelijk naar vwo gegaan..

Huh? Die staan toch veel te ver uit elkaar om te kunnen dippen?

wat is je gewicht nouw!

Terug
Naar boven