XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Iedereen in een rijtjeshuis voelt zich nu aangesproken :roflol:

Ik mag hopen dat je in het echt wat sympathieker bent, wellicht moet je is van die ivoren toren afkomen? Kom is keer bij bijsterbosch trainen dan, ecto.

Train jij daar dan? :P

En thuis trainen bevalt me eigenlijk wel, vrij kwa tijden, niet wachten enzo :p

Daarnaast heb ik sleutel tot gezondheidscentrum dus kan ook in sportdeel van fysio trainen.

Train jij daar dan? :P

En thuis trainen bevalt me eigenlijk wel, vrij kwa tijden, niet wachten enzo :p

Daarnaast heb ik sleutel tot gezondheidscentrum dus kan ook in sportdeel van fysio trainen.

Ja, als je er op de juiste tijden traint hoef je niet te wachten.
Fysio met db to 10kg en crunch machines zeker?

Die foto is 3 jaar oud.. Nu heb ik schoenen van 270 euro :o

Gaat zo'n k*t buitenlander er op haten terwijl hij een ****ing nep horloge van zelfde merk heeft :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 22:54 ----------

Dat doe ik niet.

Mijn punt was dat lager opgeleide mensen meestal in rijtjeshuizen wonen en die zijn over het algemeen minder capabel om om te gaan met problemen waardoor er meer probleemgevallen tussen zitten.

Ik zeg nergens dat ik neerkijk op rijtjeshuis bewoners, wanneer jij gewoon een normaal persoon bent die normaal met problemen omgaat en keihard werkt voor jouw rijtjeshuis dan heb ik gewoon alle respect van de wereld voor jou.

Facking cool story, met je schoenen van 270 euro. Ben overigens benieuwd of in 'real life' ook zo een uitgesproken mening hebt?

Dat je schoenen 270€ kosten had er inderdaad niet echt bij hoeven staan chef :roflol: man dat je dat nog weet sowieso

idd,

Je bent best een aardige kerel denk ik xyzzi maar soms verdien je gewoon de bashing.

Now get the bashing b*ch!!

Maar wat is het nut van bashen als het totaal geen invloed heeft?

Je kan nog net zo goed tegen een muur aan gaan schreeuwen en daarna boos worden dat hij niets zegt dan hopen dat ik rage mode ga op een forum laat staan me er iets van aantrek :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 23:29 ----------

Omdat je daar gaat trainen? Of gebruik je alleen machines?

Ik train thuis :o

Slimme mensen hebben geen dyslexie.

Wat heb je thuis staan dan, zal wel een beste homegym zijn, gezien je dikke doekoes hebt.

Slimme mensen hebben geen dyslexie.

Nee.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 23:33 ----------

Wat heb je thuis staan dan, zal wel een beste homegym zijn, gezien je dikke doekoes hebt.

Nu simpel squatrek tijdelijk van een vriend geleend, zat te wachten tot ze barbarian squatrek op voorraad hadden..

Alleen duurde die 2 weken bijna 4 weken dus uiteindelijk maar mailtje gestuurd en toen zeiden ze dat er wachtlijst was.. Toen maar besteld dus nu wachten :p

Nee.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 23:33 ----------

Nu simpel squatrek tijdelijk van een vriend geleend, zat te wachten tot ze barbarian squatrek op voorraad hadden..

Alleen duurde die 2 weken bijna 4 weken dus uiteindelijk maar mailtje gestuurd en toen zeiden ze dat er wachtlijst was.. Toen maar besteld dus nu wachten :p

Valt me een beetje tegen man, maar gelukkig heb je wel een jacuzzi en een sauna voor na de training :)

Je hebt alleen een squatrek?

Terug
Naar boven