Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Zit een stuk te lezen, maar hoezo word er hier gezegd dat je insulinepeil stijgt van suikers.

Terwijl als je volgens het artikel teveel insuline zou injecteren en in insuline shock zou gaan je juist suikers moet consumeren? DAn word insuline toch juist hoger?

Nee, insuline wordt gelijk getrokken aan je bloedsuikerspiegel..

Van suikers stijgt je bloedsuikerspiegel heel snel dus moet er veel insuline aangemaakt worden..

Ah op die manier, waardoor het dus juist insuline van je onttrekt? Brb banning sugars from diet.

Ah op die manier, waardoor het dus juist insuline van je onttrekt? Brb banning sugars from diet.

Hmm.. Ja, stel 1 gram insuline lost 1 gram suiker op..

Eet je veel suiker waardoor je 5 gram suiker per liter in je bloed krijgt gaat je insuline ook omhoog naar 5..

Zet je 5 gram insuline in je bloed zonder suiker in je bloed en je eet dan 5 gram suiker dan komt er niet nog eens 5 gram insuline bij maar heft die 5 gram de 5 gram geinjecteerde insuline op..

Maar goed, je moet gewoon niet veel suiker in 1x eten en zoveel mogelijk combineren met vezelrijk voedsel wat de opname van suikers vertraagd.

Insulinepieken moet je vermijden.

Een insuline/suiker spiegel die contant is, is 100x beter dan eentje die fluctueert.

Light drinkjes zoals cola light of redbull light, verhoogde dat nou ook je suikerspiegel? (Die kunstmatige zoetstoffen) geen suikers.

Wat een onzin is hier gepost afgelopen pagina's, dafuq?

Hele thread is onzin, snap ook niet waarom dit nog open is

Hele thread is onzin, snap ook niet waarom dit nog open is

Dit is toch de offtopic sectie op t forum? :o

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 05:23 ----------

Had die broscience ergens gehoord, daarom vraag ik het dus voor de zekerheid :rolleyes:

Zoetstoffen zijn juist gemaakt om lage kcal voedingswaren te maken :p

Ironie is wel dat in light producten vaak stoffen zitten die dik worden versnellen.

Eigenlijk is het raar dat ze nog geen medicijn hebben wat je lichaam laat stoppen met voedingsstoffen opnemen.. Je zou verwachten dat de voedingsindustrie hier wel baat bij had, alhoewel.. Kijkend naar de us denk ik dat de meeste mensen geen probleem hebben met dik zijn

Dit is toch de offtopic sectie op t forum? :o

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 05:23 ----------

Zoetstoffen zijn juist gemaakt om lage kcal voedingswaren te maken :p

Ironie is wel dat in light producten vaak stoffen zitten die dik worden versnellen.

Eigenlijk is het raar dat ze nog geen medicijn hebben wat je lichaam laat stoppen met voedingsstoffen opnemen.. Je zou verwachten dat de voedingsindustrie hier wel baat bij had, alhoewel.. Kijkend naar de us denk ik dat de meeste mensen geen probleem hebben met dik zijn

Bestaan al

Wat denk je van enorme risico's onder andere alleen de lichtere producten bestaan commercieel volgens mij. En als je kijkt waarom DMAA al weg gehaald werd.

True, maar ben t in t buitenland ook nog niet tegen gekomen..

Pro hormonen enzo zijn wel vrij verkrijgbaar in UK dus zou je toch verwachten dat zo'n medicijn, als t goed werkt en relatief veilig is, ieder geval wel ergens te verkrijgen is? :p

True, maar ben t in t buitenland ook nog niet tegen gekomen..

Pro hormonen enzo zijn wel vrij verkrijgbaar in UK dus zou je toch verwachten dat zo'n medicijn, als t goed werkt en relatief veilig is, ieder geval wel ergens te verkrijgen is? :p

Volgens mij bestaan er ook nog geen perfecte producten op dit gebied maar er zullen wel degelijk producten zijn die goed werken. Maar de risico's zijn een stuk enormer dan een prohormoon oid omdat het ook veel eerder de "normale" man/vrouw zal aanspreken. Mocht het bestaan dan zal het iig alleen in zeer specifieke situaties gebruikt worden en dan nog zeer gelimiteerd en gecontroleerd.

Wil je ook een eigen topic? Don't tempt me :D

Alleen Zyzz en ik hebben een e-status groot genoeg voor een eigen topic :mad: :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 14:35 ----------

Volgens mij bestaan er ook nog geen perfecte producten op dit gebied maar er zullen wel degelijk producten zijn die goed werken. Maar de risico's zijn een stuk enormer dan een prohormoon oid omdat het ook veel eerder de "normale" man/vrouw zal aanspreken. Mocht het bestaan dan zal het iig alleen in zeer specifieke situaties gebruikt worden en dan nog zeer gelimiteerd en gecontroleerd.

Ah, had risico's eigenlijk er ook bij moeten zetten bij duur en niet goed werken..

Maar goed, ben wel benieuwd wanneer zoiets op de markt komt :)

Morgen barbarian rubber gewichten binnen.. 2x 1.25, 2x 2.5, 2x 5, 2x 10, 2x 15, 2x 20

Zit toch wel te denken om dan toch t/m 40 kilo losse dumbbells te halen, dacht dat je daar veel meer dan 800 euro voor neer moet leggen maar goed, gewoon 2e hands opsnorren. Voor 800-1000 euro moet dat toch wel te realiseren zijn?

Zat vanochtend op 64 kilo, weekje flink doorvreten en 65 zal wel op de schaal staan.. Dan maar paar progressie pics maken :)

van die 1000 euro kan je 5 jarig gym abbo krijgen

Terug
Naar boven