AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Nee ik vroeg me gewoon af of hij iets had gegeten of alleen has gedronken. Ik zou nl toch wel wat willen eten. Verder boeit t me niet wst Xyzyx naar binnen werkt, laat staan of r genoeg is.

Nee ik vroeg me gewoon af of hij iets had gegeten of alleen has gedronken. Ik zou nl toch wel wat willen eten. Verder boeit t me niet wst Xyzyx naar binnen werkt, laat staan of r genoeg is.

Ik hou niet van eten.. Heb na een klein beetje eten al een verzadigd gevoel en honger krijg ik eigenlijk nooit :o

Als ik zou kunnen gainen op 1000 kcal zou ik t niet erg vinden :roflol:

DF0EF58F-4F34-400D-82BB-4F0A7C8353CF-272-000000017A637E5C.jpg

Kan ik voorlopig weer vooruit met de barbell :)

Net 100g rijst, 150g kip en 2 opwarmbolletjes met boterham worst gegeten. + 900 kcal = 2300 kcal totaal.

waar heb jij die grote 25kg schijven voor nodig man ?

:roflol:

Zit iig op schema, avond eten 500 kcal, tussendoortje weer iets van 500 kcal en voor slapen gaan nog is 500 kcal = 3800 in totaal

En dan moet ik eigenlijk ook nog wat pinda's weg eten.. Haal de 4000 vandaag wel :) . Ff inhalen wat ik tekort kwam afgelopen week toen ik ziek was

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 18:00 ----------

waar heb jij die grote 25kg schijven voor nodig man ?

Zijn 20 kilo schijven:p

:roflol:

Zit iig op schema, avond eten 500 kcal, tussendoortje weer iets van 500 kcal en voor slapen gaan nog is 500 kcal = 3800 in totaal

En dan moet ik eigenlijk ook nog wat pinda's weg eten.. Haal de 4000 vandaag wel :) . Ff inhalen wat ik tekort kwam afgelopen week toen ik ziek was

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 18:00 ----------

Zijn 20 kilo schijven:p
Extra calorieën inhalen (bovenop je bulk) is echt nutteloos :p, dan gain je alleen maar nutteloos vet wat je er straks weer af moet halen.

Extra calorieën inhalen (bovenop je bulk) is echt nutteloos :p, dan gain je alleen maar nutteloos vet wat je er straks weer af moet halen.

Hmm, tot op zekere hoogte kan t wel. Als je tijd slecht eet dan verbruik je ook de glucose (of iig de voedingsstoffen) uit je spieren welke je weer moet aanvullen.. Zitten ze vol en ga je dan extra eten ga je wel vet aanzetten :p.

Voordeel van mijn lichaam is wel dat ik niet zo heel snel vet aan zet.. Ik hou het ieder geval wel in de gaten.

Net getraind, 12x65 deadlift als laatste setje. Mijn bovenbenen, rug, biceps en onderarmen :fuu: Feels good. Zometeen chinees eten, haal de 4000+ sowieso wel :p .

:roflol: Nu nog iets om ze op te bergen. Ze zijn wel 10x fijner dan metalen gewichten, je kan ze gewoon op elkaar leggen zonder kabaal enzo.

Haha ik heb squatrack met die pinnen.. ideaal als je het mij vraagt. :D
Ja ze zijn zeker wel fijner dan gietijzeren schijven. Kan je eindelijk DL'en zonder een bende lawaai. :P

Haha ik heb squatrack met die pinnen.. ideaal als je het mij vraagt. :D
Ja ze zijn zeker wel fijner dan gietijzeren schijven. Kan je eindelijk DL'en zonder een bende lawaai. :P

Haha het maakt nog steeds wel kabaal maar minder.. Gok dat mijn ouders nog steeds kapot schrikken als ik m laat vallen maar goed, bij gewoon trainen scheelt het wel een boel. Misschien toch maar extra matjes neerleggen, ach, doe ik wel als rek er is.

Net chinees op (schat 800 kcal, was stuk meer dan mijn kip/rijst) en 2 glazen melk.. Dus totaal 3300.

Dacht kon t tussendoortje wel overslaan maar nu blijkt mijn aardbijen kwark maar 200 kcal te bevatten ipv de 500 van die van gister :fuu:

Toch nog maar ff shake achterover gooien voor slapen gaan :o

Haha het maakt nog steeds wel kabaal maar minder.. Gok dat mijn ouders nog steeds kapot schrikken als ik m laat vallen maar goed, bij gewoon trainen scheelt het wel een boel. Misschien toch maar extra matjes neerleggen, ach, doe ik wel als rek er is.

Net chinees op (schat 800 kcal, was stuk meer dan mijn kip/rijst) en 2 glazen melk.. Dus totaal 3300.

Dacht kon t tussendoortje wel overslaan maar nu blijkt mijn aardbijen kwark maar 200 kcal te bevatten ipv de 500 van die van gister :fuu:

Toch nog maar ff shake achterover gooien voor slapen gaan :o

Jet scheelt enorm tegenover gietijzer.. Vooral op laminaat :P Ik moet ook nog eens matten kopen, maar volgende maand word het eerst nieuwe kleding kopen.. :o
Ik liet maandag nog 85 kg iets te hard neer stuiteren op het laminaat.. Vond mijn moeder niet erg. :cool:

Nice man, ik had rijst met kip en roerbakgroenten, sate saus en ananas.. Gok op 850 kcal. En er zaten spaanse pepers in, dus die ananas + sap was wel noodzakelijk!!! :roflol:

Haha tegenvaller man! shake voor het slapen gaan.... lekker hoor :P

die gains ga je wel maken ;)

Jet scheelt enorm tegenover gietijzer.. Vooral op laminaat :P Ik moet ook nog eens matten kopen, maar volgende maand word het eerst nieuwe kleding kopen.. :o
Ik liet maandag nog 85 kg iets te hard neer stuiteren op het laminaat.. Vond mijn moeder niet erg. :cool:

Nice man, ik had rijst met kip en roerbakgroenten, sate saus en ananas.. Gok op 850 kcal. En er zaten spaanse pepers in, dus die ananas + sap was wel noodzakelijk!!! :roflol:

Haha tegenvaller man! shake voor het slapen gaan.... lekker hoor :P

Wij hebben kurk liggen in die kamer.. Op zich wel ideaal, als t tapijt was had ik de gewichten niet op de grond kunnen laten liggen. Maar meer demping is altijd beter, voordeel van als ik die vloertegels neer leg dan kan ik zeggen: daar geen troep neer fl*kkeren :o .

En je moet melk doen tegen pepers :p werkt 10x beter.

Had uiteindelijk 2 glazen melk gedaan, was vergeten de ranja tijdens training mee te rekenen. Ranja is echt 100x lekkerder dan dextrose :o

@Chickenkip

Haha, vast wel, gewoon doorvreten :P

Gister ochtend 64.0 op de weegschaal en vanochtend 64.7.. Zal wel veel vocht zijn maar goed, altijd motiverend dat t gewicht stijgt nadat je hele dag hebt lopen eten.

Vanochtend wel kapot beroerd dus niets gegeten. Op school 2 bolletjes met kipfillet gegeten en net glas melk. 400 kcal, 3600 left to go :o

Shake achterover geslagen en glas ranja om t weg te spoelen + 450 kcal = 950.. 3050 te gaan

Laatst bewerkt:
Ga je nu elke dag een logje bijhouden van wat je eet?

Ga je nu elke dag een logje bijhouden van wat je eet?

Kan t net zo goed hier zetten toch :p geeft wel extra motivatie :o ben beetje inspiratie loos om hier random crap te gaan praten.. Zal krachtstats ook wel neer zetten maar mag helaas hele schema niet plaatsen van Big T omdat trainingsschema van hem is (via persoonlijke begeleiding gekregen).

Gister hadden we trouwens wel een heel apart verschijnsel gezien namelijk de buitenlandse bruiloft. Kwamen 3 auto's aangereden en gingen op parkeerplaats achter de school staan, lui stappen uit en beginnen daar te dansen :roflol: . Wilde t eigenlijk filmen maar leraar had gezegd dat als we bij hem in de les iets opnamen aan foto/beeld/audio we nooit meer bij hem in de les mochten komen.

Maar goed, was wel apart om te zien, die lui daar half uur staan/dansen/praten en toen gingen ze weer weg :o

Net nog een shake gedronken, 30 gram pinda's, stuk kroepoek gegeten en nog glas melk.. +700 kcal dus 1650 kcal. Zo even kip met rijst maken en vanavond restjes chinees.

Erwtensoep + glas melk op + 350 = 2000 kcal.. Halverwegen :o

Laatst bewerkt:
waarom vraag je de leraar ook of je mag filmen? doe het stiekem.
like a badass.

Daarom is dit nog open. Je hebt al een meijer aan T betaald :roflol:

weer chinees?

Terug
Naar boven