- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik vroeg me gewoon af of hij iets had gegeten of alleen has gedronken. Ik zou nl toch wel wat willen eten. Verder boeit t me niet wst Xyzyx naar binnen werkt, laat staan of r genoeg is.

Je kunt het jongen!Kan ik voorlopig weer vooruit met de barbell
Net 100g rijst, 150g kip en 2 opwarmbolletjes met boterham worst gegeten. + 900 kcal = 2300 kcal totaal.

. Ff inhalen wat ik tekort kwam afgelopen week toen ik ziek waswaar heb jij die grote 25kg schijven voor nodig man ?

Extra calorieën inhalen (bovenop je bulk) is echt nutteloos
Zit iig op schema, avond eten 500 kcal, tussendoortje weer iets van 500 kcal en voor slapen gaan nog is 500 kcal = 3800 in totaal
En dan moet ik eigenlijk ook nog wat pinda's weg eten.. Haal de 4000 vandaag wel. Ff inhalen wat ik tekort kwam afgelopen week toen ik ziek was
---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 18:00 ----------
Zijn 20 kilo schijven![]()
, dan gain je alleen maar nutteloos vet wat je er straks weer af moet halen.Extra calorieën inhalen (bovenop je bulk) is echt nutteloos, dan gain je alleen maar nutteloos vet wat je er straks weer af moet halen.
.
Feels good. Zometeen chinees eten, haal de 4000+ sowieso wel
.
Nu nog iets om ze op te bergen. Ze zijn wel 10x fijner dan metalen gewichten, je kan ze gewoon op elkaar leggen zonder kabaal enzo.Nu nog iets om ze op te bergen. Ze zijn wel 10x fijner dan metalen gewichten, je kan ze gewoon op elkaar leggen zonder kabaal enzo.

Haha ik heb squatrack met die pinnen.. ideaal als je het mij vraagt.
Ja ze zijn zeker wel fijner dan gietijzeren schijven. Kan je eindelijk DL'en zonder een bende lawaai.![]()

Haha het maakt nog steeds wel kabaal maar minder.. Gok dat mijn ouders nog steeds kapot schrikken als ik m laat vallen maar goed, bij gewoon trainen scheelt het wel een boel. Misschien toch maar extra matjes neerleggen, ach, doe ik wel als rek er is.
Net chinees op (schat 800 kcal, was stuk meer dan mijn kip/rijst) en 2 glazen melk.. Dus totaal 3300.
Dacht kon t tussendoortje wel overslaan maar nu blijkt mijn aardbijen kwark maar 200 kcal te bevatten ipv de 500 van die van gister
Toch nog maar ff shake achterover gooien voor slapen gaan![]()
Ik moet ook nog eens matten kopen, maar volgende maand word het eerst nieuwe kleding kopen.. 

Jet scheelt enorm tegenover gietijzer.. Vooral op laminaatIk moet ook nog eens matten kopen, maar volgende maand word het eerst nieuwe kleding kopen..
Ik liet maandag nog 85 kg iets te hard neer stuiteren op het laminaat.. Vond mijn moeder niet erg.
Nice man, ik had rijst met kip en roerbakgroenten, sate saus en ananas.. Gok op 850 kcal. En er zaten spaanse pepers in, dus die ananas + sap was wel noodzakelijk!!!
Haha tegenvaller man! shake voor het slapen gaan.... lekker hoor![]()
.
werkt 10x beter.

Ga je nu elke dag een logje bijhouden van wat je eet?
geeft wel extra motivatie
ben beetje inspiratie loos om hier random crap te gaan praten.. Zal krachtstats ook wel neer zetten maar mag helaas hele schema niet plaatsen van Big T omdat trainingsschema van hem is (via persoonlijke begeleiding gekregen).
. Wilde t eigenlijk filmen maar leraar had gezegd dat als we bij hem in de les iets opnamen aan foto/beeld/audio we nooit meer bij hem in de les mochten komen.