waarom vraag je de leraar ook of je mag filmen? doe het stiekem.
like a badass.
Gaat ook zo lekker stiekem met je telefoon voor t raam gaan filmen

Zeker als de hele klas naar het raam zit te kijken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom vraag je de leraar ook of je mag filmen? doe het stiekem.
like a badass.

als ik in vet% ga stijgen dan ga ik gewoon minder eten.. 

Straks bolletjes + knakworstjes en voor slapen gaan aardbeien kwark en zit weer op de 4000 
Spierpijn zegt weinigTrue
+ t is relatief gezond.
Net flink bord vol opgegeten met 2 glazen melk +1000 = 3000 . Mooi weer op schemaStraks bolletjes + knakworstjes en voor slapen gaan aardbeien kwark en zit weer op de 4000
Merk wel dat ik afgelopen week flink doorgepakt heb, flinke spierpijn overal. Feelsgood. Morgen weer trainen.
Met beetje geluk over paar dagen 65 kilo en zal ik wel progressiepics maken en plaatsen
. Ben benieuwd naar je pics.
Net ook 3 dikke borden tjap tjoy van de chinees.. echt heerlijk
) en kip/groente/zoetpittige saus (kai pai pet ofzo
)
Hmm, volgens mij zegt spierpijn wel dat je flink doorgepakt hebt.. Maar kun je het niet andersom redeneren en zeggen: geen spierpijn = slecht getraind.
Nouja, t voelt wel goed, zelfs zou t lichamelijk niet zoveel betekenen geeft t geestelijk wel een boost
---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 19:51 ----------
Haha, ik had ij/kip/zoete saus (foei jong hai spreek je t uit) en kip/groente/zoetpittige saus (kai pai pet ofzo
)
Moet eigenlijk zelf leren die zooi te maken![]()
ik heb bijna nooit meer spierpijn na het trainen. betekend dat dat ik k*t train?
Lees die post nog eens goed door vriend.ik heb bijna nooit meer spierpijn na het trainen. betekend dat dat ik k*t train?
ik heb bijna nooit meer spierpijn na het trainen. betekend dat dat ik k*t train?

oké, ik heb ook om de maand een paar aanpassingen in mijn schema, dan wissel ik redelijk wat omis om de maand goed of is dat overdreven/te weinig? en sorry xyzyx, had je post beetje te snel gelezen :/
ik heb bijna nooit meer spierpijn na het trainen. betekend dat dat ik mijn k*t train?

http://img.imgur.com/aRuOX.png
---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 22:05 ----------
Mijn zusje doet leiding bij scouting met een jongen waar ik vroeger goed bevriend mee was. Goede oude tijd.. Dikke pyromaantjes waren we toen.

1x als 10 jarig jochie plastic lopen fikken, kreeg ik druppen op mijn been.. is nog steeds licht zichtbaar.. 
Haha bazen plaatje man
Dat worden dus een hoop bosbranden.. Vroeger had ik ook beste tijden met het ontdekken van vuur..1x als 10 jarig jochie plastic lopen fikken, kreeg ik druppen op mijn been.. is nog steeds licht zichtbaar..
![]()
Bij mij begon t ook toen ik jong was met kleine fikkies..
Het eindigde met het halve gazon dat zwartgeblakerd was en kraters in t gras van t illegale vuurwerk![]()
1x hadden we een vlam van 4 meter hoog uit onze buiten haard, 10 meter er van af voelde je gewoon de hitte nog.

dus wie is hier nou de pauper...