AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Inbe4 xyzyx gets fat!

Chinees hnnnnng. Kan ik hele bakken van leegvreten :o

Chinees hnnnnng. Kan ik hele bakken van leegvreten :o

True :roflol:

+ t is relatief gezond.

Net flink bord vol opgegeten met 2 glazen melk +1000 = 3000 . Mooi weer op schema:) Straks bolletjes + knakworstjes en voor slapen gaan aardbeien kwark en zit weer op de 4000 :D

Merk wel dat ik afgelopen week flink doorgepakt heb, flinke spierpijn overal. Feelsgood. Morgen weer trainen.

Met beetje geluk over paar dagen 65 kilo en zal ik wel progressiepics maken en plaatsen

Net ook 3 dikke borden tjap tjoy van de chinees.. echt heerlijk

True :roflol:

+ t is relatief gezond.

Net flink bord vol opgegeten met 2 glazen melk +1000 = 3000 . Mooi weer op schema:) Straks bolletjes + knakworstjes en voor slapen gaan aardbeien kwark en zit weer op de 4000 :D

Merk wel dat ik afgelopen week flink doorgepakt heb, flinke spierpijn overal. Feelsgood. Morgen weer trainen.

Met beetje geluk over paar dagen 65 kilo en zal ik wel progressiepics maken en plaatsen
Spierpijn zegt weinig ;). Ben benieuwd naar je pics.

Spierpijn zegt weinig ;). Ben benieuwd naar je pics.

Hmm, volgens mij zegt spierpijn wel dat je flink doorgepakt hebt.. Maar kun je het niet andersom redeneren en zeggen: geen spierpijn = slecht getraind.

Nouja, t voelt wel goed, zelfs zou t lichamelijk niet zoveel betekenen geeft t geestelijk wel een boost :p

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 19:51 ----------

Net ook 3 dikke borden tjap tjoy van de chinees.. echt heerlijk

Haha, ik had ij/kip/zoete saus (foei jong hai spreek je t uit :o) en kip/groente/zoetpittige saus (kai pai pet ofzo :P)

Moet eigenlijk zelf leren die zooi te maken :)

Hmm, volgens mij zegt spierpijn wel dat je flink doorgepakt hebt.. Maar kun je het niet andersom redeneren en zeggen: geen spierpijn = slecht getraind.

Nouja, t voelt wel goed, zelfs zou t lichamelijk niet zoveel betekenen geeft t geestelijk wel een boost :p

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 19:51 ----------

Haha, ik had ij/kip/zoete saus (foei jong hai spreek je t uit :o) en kip/groente/zoetpittige saus (kai pai pet ofzo :P)

Moet eigenlijk zelf leren die zooi te maken :)

ik heb bijna nooit meer spierpijn na het trainen. betekend dat dat ik k*t train?

Ij ij ij ij ij ij ij ij ij ij

ik heb bijna nooit meer spierpijn na het trainen. betekend dat dat ik k*t train?

Meestal is het alleen als je grenzen flink verlegt dat je spierpijn krijgt.. :p

Zoals ik zei denk ik dat spierpijn wel indicatie is voor zwaar getraind maar dat het niet andersom geredeneerd kan worden. Geen spierpijn staat dus niet gelijk aan een slechte training.

oké, ik heb ook om de maand een paar aanpassingen in mijn schema, dan wissel ik redelijk wat om :) is om de maand goed of is dat overdreven/te weinig? en sorry xyzyx, had je post beetje te snel gelezen :/

oké, ik heb ook om de maand een paar aanpassingen in mijn schema, dan wissel ik redelijk wat om :) is om de maand goed of is dat overdreven/te weinig? en sorry xyzyx, had je post beetje te snel gelezen :/

Je kan gewoon elke training 1 oefening voor een andere vervangen.. Zou niet in 1x je hele schema omgooien omdat je dan weer techniek helemaal opnieuw moet aanleren. Afwisseling is overigens geen noodzaak hoor maar kan wel wat extra stimulatie geven.

Op bodybuilding.com kun je per spiergroep alle oefeningen er uit filteren.

Het lijkt mij sterk dat je de k*t traint. :trollface:

:roflol:

aRuOX.png

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 22:05 ----------

Mijn zusje doet leiding bij scouting met een jongen waar ik vroeger goed bevriend mee was. Goede oude tijd.. Dikke pyromaantjes waren we toen.

http://img.imgur.com/aRuOX.png

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 22:05 ----------

Mijn zusje doet leiding bij scouting met een jongen waar ik vroeger goed bevriend mee was. Goede oude tijd.. Dikke pyromaantjes waren we toen.

Haha bazen plaatje man :roflol:

Dat worden dus een hoop bosbranden.. Vroeger had ik ook beste tijden met het ontdekken van vuur.. :rolleyes: 1x als 10 jarig jochie plastic lopen fikken, kreeg ik druppen op mijn been.. is nog steeds licht zichtbaar.. :(

Haha bazen plaatje man :roflol:

Dat worden dus een hoop bosbranden.. Vroeger had ik ook beste tijden met het ontdekken van vuur.. :rolleyes: 1x als 10 jarig jochie plastic lopen fikken, kreeg ik druppen op mijn been.. is nog steeds licht zichtbaar.. :(

Bij mij begon t ook toen ik jong was met kleine fikkies..

Het eindigde met het halve gazon dat zwartgeblakerd was en kraters in t gras van t illegale vuurwerk :roflol:

1x hadden we een vlam van 4 meter hoog uit onze buiten haard, 10 meter er van af voelde je gewoon de hitte nog.

Bij mij begon t ook toen ik jong was met kleine fikkies..

Het eindigde met het halve gazon dat zwartgeblakerd was en kraters in t gras van t illegale vuurwerk :roflol:

1x hadden we een vlam van 4 meter hoog uit onze buiten haard, 10 meter er van af voelde je gewoon de hitte nog.

Haha je komt toch altijd op zo leeftijd dat je gaat ontdekken hoe het allemaal is. :P

Lekker bezig geweest dus haha :roflol:

Zo heftig heb ik het nooit gedaan, ik hield het altijd netjes. :rolleyes: dus wie is hier nou de pauper...

:trollface:

Terug
Naar boven