XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Haha je komt toch altijd op zo leeftijd dat je gaat ontdekken hoe het allemaal is. :P

Lekker bezig geweest dus haha :roflol:

Zo heftig heb ik het nooit gedaan, ik hield het altijd netjes. :rolleyes: dus wie is hier nou de pauper...

:trollface:

Je wil niet weten hoeveel geld wij uitgegeven aan vuurwerk :o

Vorig jaar 600 euro ofzo.. Valt op zich nog mee, vriend van mij had 5000 ofzo. 3 inch flowerbeds van 500 euro. 6 inch shells.. Mooi spul :roflol:

Dit jaar blijf ik ik bij t illegale uit de buurt, denk wel duitsland om vuurwerk te halen maar geen polen/italie.

Vorig jaar 600 euro ofzo.. Valt op zich nog mee, vriend van mij had 5000 ofzo. 3 inch flowerbeds van 500 euro. 6 inch shells.. Mooi spul :roflol:

Dit jaar blijf ik ik bij t illegale uit de buurt, denk wel duitsland om vuurwerk te halen maar geen polen/italie.

je spreekt jezelf tegen :o

Haha niet gezond man om er uberhaubt zoveel geld in te steken.. :o

Ik koop dit jaar weer niks aan vuurwerk.. Voor dat geld kan je een beste homegym opbouwen. :rolleyes:

Het is wel leuk spul misschien, maar als ik vuurwerk wil zien kijk ik wel op straat naar hoe een ander kapitalen de lucht in schiet.. :P

Haha niet gezond man om er uberhaubt zoveel geld in te steken.. :o

Ik koop dit jaar weer niks aan vuurwerk.. Voor dat geld kan je een beste homegym opbouwen. :rolleyes:

Het is wel leuk spul misschien, maar als ik vuurwerk wil zien kijk ik wel op straat naar hoe een ander kapitalen de lucht in schiet.. :P

Haha, die kerel had alles terug verdient met de doorverkoop van illegaal vuurwerk.

Cobra 6, 3,4,5 en 6 inch shells, flowerbeds enz.. De winst er op is gigantisch. Heb zijn voorraad gezien en t zou een halve woonwijk wegvagen denk ik. Gelukkig neemt hij wel zijn verantwoordelijkheid en zou het niet meer veroorzaken dan een mislukte oogst voor een boer moest t mis gaan.

Ik was uiteindelijk ook nog geen 100 euro kwijt aan vuurwerk als je alle inkomsten/uitgaven mbt. vuurwerk bij elkaar optelt. :p

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 23:02 ----------

Precies, ik zie geen vuurpijlen, ik zie een stokkie met 20 euro eromheen gewonden (:

Eigenlijk wel.. Maar goed, voor 1x per jaar.. :p

Gewoon met de maten wat geld bij elkaar leggen, en om 12 uur met je halfbezopen hoofd zon cake proberen aan te steken zonder champy over jezelf heen te gooien.
Blijft leuk.

Gewoon met de maten wat geld bij elkaar leggen, en om 12 uur met je halfbezopen hoofd zon cake proberen aan te steken zonder champy over jezelf heen te gooien.
Blijft leuk.

Moet je niet doen met illegaal vuurwerk :roflol:

Als een 6 inch shell op de grond knalt in een woonwijk, denk ik dat je ruzie met de buren krijgt.

Haha, die kerel had alles terug verdient met de doorverkoop van illegaal vuurwerk.

Cobra 6, 3,4,5 en 6 inch shells, flowerbeds enz.. De winst er op is gigantisch. Heb zijn voorraad gezien en t zou een halve woonwijk wegvagen denk ik. Gelukkig neemt hij wel zijn verantwoordelijkheid en zou het niet meer veroorzaken dan een mislukte oogst voor een boer moest t mis gaan.

Ik was uiteindelijk ook nog geen 100 euro kwijt aan vuurwerk als je alle inkomsten/uitgaven mbt. vuurwerk bij elkaar optelt. :p

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 23:02 ----------

Eigenlijk wel.. Maar goed, voor 1x per jaar.. :p

Puur als verkoop is het nog niet zo dom bekeken.. maar om te kopen en af te steken ben je een dief van je eigen portomonnee.. :D

Dat is dan toch wel anders ja, maar 100 vind ik nog steeds wel een behoorlijk bedrag. ;)

Moet je niet doen met illegaal vuurwerk :roflol:

Als een 6 inch shell op de grond knalt in een woonwijk, denk ik dat je ruzie met de buren krijgt.

Toen ik een jaartje of zestien was genoeg cobra's of zink's afgeknalt... en altijd gezeik met de buurtjes hahahah.

Kan nu toch echt meer genieten van een gezellig avondje met de maten met wat vuurwerk om 12 om dan weer snel door te gaan feestah.

Toen ik een jaartje of zestien was genoeg cobra's of zink's afgeknalt... en altijd gezeik met de buurtjes hahahah.

Kan nu toch echt meer genieten van een gezellig avondje met de maten met wat vuurwerk om 12 om dan weer snel door te gaan feestah.

Haha wij gaan echt puur voor t vuurwerk. Maar goed, wij zijn met zijn allen best wel van die k*t party gangers. :o

Vroeger wel veel gefeest maar nu is t meestal gewoon gezellig met een drankje achter de xbox :fa: en oud/nieuw vuurwerk :p

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 23:16 ----------

Puur als verkoop is het nog niet zo dom bekeken.. maar om te kopen en af te steken ben je een dief van je eigen portomonnee.. :D

Dat is dan toch wel anders ja, maar 100 vind ik nog steeds wel een behoorlijk bedrag. ;)

Hmm, dat kun je dan bij bijna alles wel zeggen dan :p

Computers, telefoons enz.. Hebben we eigenlijk ook niet nodig

Achter de xbox?
Kerel, tijdens oud en nieuw zijn die vrouwtjes allemaal in die lekkere strakke jurkjes gekleed en is alles open tot uurtje of 7..

als je in amerika in de discotheek bent en het is 12 uur op oudjaarsavond, moet je zoenen met degene die naast je staat. hij/zij wijst je dan niet af..

jeej feesie :fa:

Jupz... dan zijn de buren inene niet meer zo blij met je :D

knowthatfeel.jpg

:roflol: Ervaring? Als overal dubbel glas zit denk ik dat het nog wel mee valt.. Enkel glas knapt er uit denk ik :p

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 09:18 ----------

als je in amerika in de discotheek bent en het is 12 uur op oudjaarsavond, moet je zoenen met degene die naast je staat. hij/zij wijst je dan niet af..

jeej feesie :fa:

Ik gok niet dat dat met tong zal moeten :roflol: Zie je allemaal van die lelijke apen om 1 lekker wijf staan, zoent dat meisje met haar vriendin :fa:

Net 12x35,40 en 45 kilo squat tot onder par en 12x 55,65,70 deadlift.

Die laatste set was wel episch, zat op 8 en zat er helemaal doorheen dus dacht **** it, ramde er nog 4 uit en toen epische spierpijn :fuu:

Squat moet ik nog wel ff aan werken, voelde vervelend in mn onderrug.. Meer focussen op core aanspannen heb ik het idee.

Moet nog wel ff op mn kcal focussen.. Zit op 2000 als ik niets vergeten ben mee te tellen:(

Morgen ochtend ff pics maken als t nog steeds 65+ is (vanochtend 65.1 op weegschaal)

Er helemaal doorheen zitten en er dan nog vier uitknallen???

Hmm oke, ach ja als je aan jezelf kunt verantwoorden dat je goed hard bent gegaan ;)

Terug
Naar boven