rnbflavour
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zo'n sterk vermoeden dat hij nu wat kracht wil opbouwen, daarom hoog volume met weinig herhalingen en lekker zwaar gaan.

Heb zo'n sterk vermoeden dat hij nu wat kracht wil opbouwen, daarom hoog volume met weinig herhalingen en lekker zwaar gaan.
Hoe bedoel je; de hoeveelheid compound, de sets en reps?het gaat me niet zozeer om zijn doel, maar hoe hij tot deze training is gekomen, waar heft hij zijn info weg etc.![]()

Nu lekker voor kracht; over enkele jaren echt massa bouwen!
Hoe bedoel je; de hoeveelheid compound, de sets en reps?
Ik beleef er plezier aan zelf m'n trainingschema's te maken, met eigen oefeningen ed.; niet zoiets als Billstar, of 3*3.
Althans, nu nog niet.![]()

Maandag, woensdag en vrijdag; goed te doen voor een fullbody.rnbflavour zei:ja gewoon alles eigenlijk
waarom je die dagen traint...

Meeste compound, veel sets en weinig reps; ik heb moeite gewicht bij te komen door m'n intensieve fietsen.
Tegen failure aan: ik train thuis dus heb geen spotter, kan ik wel gaan roepen maar er is niet altijd iemand thuis als ik train.

Nee hij was ook niet serieus.Halter even op de grond laten staan, een setje moeten eigenlijk vele singles achter elkaar zijn, het is immers een 'dead'lift![]()
en had niet zo'n zin om weer schijven met ijzerdraad erop te binden.