XXL Nutrition

Het grote "Luuc wil meer!" log.

175 km fietsen per week :eek:

Fietsen kost je +- 35 kcal per km dit wil zeggen dat jij 35*175km = 6125 kcal per week weg fietst.

Dat is 875 kcal per dag, zorg ervoor dat je voldoende eet anders gaat "luuc wil meer" niet doorgaan.

• Topic Starter Topic Starter
:D Die 175 km is over 5 dagen verdeeld; volgens jou berekening op díe dagen: 1050 kcal per dag...:o

Flink bunkeren dus.:meal:

Ik hoef geen 300 kilo te deadliften. Dus tot nu vind ik mijn 30 mm stangetje gewoon best. In de toekomst kan je altijd nog andere dingen kopen.

Het is maar wat je zelf wilt natuurlijk. Als jij lekker bruut wilt gaan doen met de kilos dan moet je een olympische bar nemen :D

In de tijd dat ik nog op de middelbare school zat fietste ik ook dik in de 100 kilometer per week ongeveer 160-170. Nu fiets ik ongeveer 70 - 80 kilometer in de week.

Thijs

Eind van volgend jaar is idd overdreven; we shall see.:wl:

Hoeveel is je totaal momenteel?

62+62+90=214.

Op naar de 300!:D

Ik hoef geen 300 kilo te deadliften. Dus tot nu vind ik mijn 30 mm stangetje gewoon best. In de toekomst kan je altijd nog andere dingen kopen.

Het is maar wat je zelf wilt natuurlijk. Als jij lekker bruut wilt gaan doen met de kilos dan moet je een olympische bar nemen :D

In de tijd dat ik nog op de middelbare school zat fietste ik ook dik in de 100 kilometer per week ongeveer 160-170. Nu fiets ik ongeveer 70 - 80 kilometer in de week.

Thijs

Een 30mm halter buigt al lang voor 300kg.

En die 120 dead heb je uiterlijk eind dit jaar hoor, je zal je verbazen hoe hard 't gaat.

Heb topic geopend, heb alleen luuc niet gevraagd of ie meedoet, neem aan van wel, luuc?:)

Een 30mm halter buigt al lang voor 300kg.

En die 120 dead heb je uiterlijk eind dit jaar hoor, je zal je verbazen hoe hard 't gaat.

hoe wou je uberhaupt 300 kilo op zon ding krijgen :P

dan heb je minstens 20 schijven erop liggen aangezien die 30mm schijven nie verder komen dan 15 kilo d8 ik

deadlift

1*5 (50)
1*5 (70)
1*5 (80)
1*5 (90)
1*4 (100)
1*1 (110)
1*1 (110) PR

Bench press

1*5 (50)
1*5 (55)
1*3 (60)
1*2 (62)
1*1 (63) PR
1*1 (62)

BOR (Pronated)

1*7 (50) pr
1*5 (55) pr
1*5 (50)

Behind the neck press

2*3 (35)

GRRRRRRRRR!!!!!!!1:mad: :(

Wat een niet-zo-leuke training zeg!
Reden: Vanmiddag al een tijd gegraven, in de Zeeuwse klei die m'n rug, benen en schouders probeerde te vermoorden, en gisteren ook nog erg actief bezig geweest; voornamelijk UB.

Vandaag niet al te hard getraint, morgen een rustdag, en vrijdag gaan we los!!:wl:

niet te zwaar getraint? 2 pr's op de grote 3 :eek:
Had verdomme ook gehoopt je met mijn 110 deadlift wat achter mij te laten in de race naar de 300, maarnee, meneer doet natuurlijk hetzelfde.
Let the battle begin! :D

Hehe, had het nog niet eens gezien dat jij de 110 ook had; pas na m'n training.:D

Maar jij hebt nog die 70 op je squat; gaat voor mij wat moeilijker worden, ach, komt allemaal wel.:)

Netjes Bro in een 'slechte training' die PR's zetten :thumbs:

Maar wat is dan een goede training bij jou :scratch:

Trust me; you don't wanna know.;)

Terug
Naar boven