mbo2587
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewoon blijven loggen joh, is goed voor de motivatie.

Nee...ok ja, maar daar gaat het niet over. Jij bent de enige die ooit gezegd heeft dat ik kennis van zaken heb

TofLuuc gaat jullie verlaten!!
Deze week blijft Luuc nog even door trainen, dan een rustweekje (werkvakantie op de boerderij).
Daarna gaat hij vol gas voorbij de 300 naar de 350 die hij dit jaar nog gaat halen!
Reden: ik wil eens kijken hoelang ik het volhoud zonder al jullie lieve woordjes, en jullie versteld laten staan tot waartoe ik in staat ben.
Het was heel gezellig, en bedankt voor alle steun!
- XXX - Jullie monster-ecto, Luuc.

Het commentaar van andere kan je juist net dat beetje extra geven.. ik snap niet waarom iedereen stopt met loggen.
volgde je logje wel..
succes
Neenee, ik heb nog geen kaart gekregen.hoi adema
jk, jammer vond je log wel leuk om te lezen.

Geeft zeker een extra stimulans, maar zonder de stimulans zou het toch ook moeten lukken?Het commentaar van andere kan je juist net dat beetje extra geven.. ik snap niet waarom iedereen stopt met loggen.
Bedankt!!
Jij succes daar bij de echte grote namen.

Zal wel blijven updaten hoor.Nou succes ermee, en plezier.
En die fietskm maak ik ook hoor, gewoon blijven eten. Al heb ik in dit geval wel een keer makkelijk lullen als non-ecto. *grin*
Maar zal je missen, was groot plezier om te lezen, wat op je te mopperen en je vooruitgang te zien.
Leukste zou zijn als je toch regelmatig zou updaten.![]()

Ik probeer het gewoon, zal het zeker gaan missen, maar dat went wel.ik snap t ook nietvolgde je logje wel..
![]()
maarja je moet doen waar jij goed bijvoeltsucces
![]()