Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, idd gaat aardig vlot nu; 't squat schema heeft me goed geholpen! (Bedankt Gillian!)
. Ik ben allang blij dat het geholpen heeft
Nee, die ligt in 't squatrek.Voor pushpress, clean je eerst de stang?
Verder weer vlotte training, veel oefeningen, heb jij nooit schoolwerk?![]()

85 kg zou inderdaad een stuk mooier zijn, op de manier zoals ik nu eet zou ik snel 20 kg moeten kunnen gainen, maar het zal moeilijk blijven door 't vele fietsen en m'n lichaamsbouw.mooie trainingen, maar zorg dat je wat massa gaat gainen!
65 kilo bij 1.80 is toch veel te weinig!
ik denk dat je vanaf een BW van 85 kilo heel wat progressie gaat maken!
suc6!
![]()

Inderdaad erg nutteloos, die mp.erca zei:weeral tot 1RM op bench geweest?
iig pr; proficiat
MP's gaan ook lekker, bijna 50, chapeau
Wel beetje nutteloos die speed MP, vooral op het einde van je training.
Tja, 35 km per dag, 5 dagen per week; da's 175 km per week, in weer en wind... Dat zijn toch een aantal boterhammen pindakaas.Luuc, no offence, maar dat je moet fietsen naar school is toch niet een reden dat je niet groeit? Beetje bullshit imho.
Verder ben je ook lekker aan het pr'n laatste tijd. Voelt goed he?

Ssshhht!!Eerst fullbody, dan UB/LB, nu push/pull/benen. Stiekem ben je aan het werken naar een maandag-borst-en-biceps-dag-split, ik heb je wel door![]()
Fullbody werd ik een beetje zat van; maar 3 keer per week trainen; om alles in 1 training te stoppen, en dan ook nog volume te behouden; wordt een ruim 3 urige training; dan moet ik al maaltijden tussendoor nemen.