tripax
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
! Dat is mijn uitspraak.Ik moet eerst 14 kg aankomen voordat ik jou heb ingehaald, dus ik ben nu nog een baby-monster.

Sorry Bert, vergeef me.

Sorry Bert, vergeef me.
Oja; ik wil niet zo'n monster worden als jij; ik wil een mooi monster worden.
![]()

Er zit al wat meer spek op, zondag ochtend ga ik me weer wegen, ben benieuwd.

LB 2
Squat
1*10 (50)
1*2 (80) pr
1*2 (80)
1*2 (80)
1*2 (76)
1*2 (78)
1*2 (78)
Box front squat (parallel)
1*5 (50)
1*5 (50)
1*5 (50)
1*3 (60)
Full fs
1*3 (60)
1*3 (60)
1*2 (64)
1*1 (70) pr
1*1 (70)
Barbell Lunges
1*8 (32) Nu een uur aan 't trainen.
1*8 (32)
Dat was 't wel weer, full front squats lagen aardig zwaar op m'n schouders, gelukkig waren die pijntjes alleen toen de bar erop lag.
Zaterdag niet te zwaar gaan qua benen training, dan ga ik dinsdag (LB 1) proberen de 85 te squaten. (Loop dan 2 trainingen voor op 't schema)
Dat hele schema heb ik trouwens de afgelopen weken enkel gebruikt als minimale; vandaag zou ik 3*3*75 hebben moeten squaten.
Als die 85 binnen is; even een tijdje op 't deadliften richten.
Tnx, ik denk full front squats; voor de echte maximale druk op je benen; imo echt één van de beste been-oefeningen.

Moet ik het eerst even leren; hoe die camera werkt
, maar daar heb ik het hele weekend voor. 
Bedankt!
Goeie vraag, heb nog geen idee eigenlijk; misschien een 'total tonnage'-achtig schema, ben er nog voor aan 't zoeken.
Quads branden idd heerlijk!Persoonlijk vind ik hem de beste oefening voor mijn quads
Maar gaat lekker Luuc , lekker blijven knallen met die Pr's![]()
Bedankt!
, ik ben nu 2500 pagina's rijker. (Waaronder een catalogus van 1252 bladzijden!)

Ik ben vandaag even langs m'n opa en oma gegaan om te vragen of ze nog catalogussen/telefoonboeken/.. hadden.
Ze keken me heel raar aan, ik ben nu 2500 pagina's rijker. (Waaronder een catalogus van 1252 bladzijden!)
En heb vele catalogussen besteld via i-net, dus de komende weken heb ik weer genoeg scheur-voer.
En heb met iemand de belofte gemaakt dat ik binnen nu en een jaar een pak speelkaarten door midden kan scheuren...![]()