AndroidHealthClinic

Shocking News Het grote: 'Oorlog in europa is in zicht' topic.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb epilepsie. Wou altijd (vrijwillig) bij de landmacht, maar kom niet door medische keuring. Dus,,, ze kunnen de pot op met hun dienstplicht.
dienstplicht is wat anders dan je aanmelden voor de landmacht omdat je militaire wilt spelen
dienstplicht kan je allerlei banen krijgen die je verplicht moet doen. schoonmaker, gewonden verzorgen, bommen rapen etc etc
en dat kun je allemaal als je epilepsie hebt.

Is er al oorlog jongens ?

dienstplicht is wat anders dan je aanmelden voor de landmacht omdat je militaire wilt spelen dienstplicht kan je allerlei banen krijgen die je verplicht moet doen. schoonmaker, gewonden verzorgen, bommen rapen etc etc en dat kun je allemaal als je epilepsie hebt.

Dan ga ik de russen helpen.

Heel het forum wilt blijkbaar oorlog, ''Spannond!'' etc.

Even kijken of jullie nu nog lachen :D

Iedereen is blijkbaar die mooie brief vergeten.

Heel het forum wilt blijkbaar oorlog, ''Spannond!'' etc. Even kijken of jullie nu nog lachen :D Iedereen is blijkbaar die mooie brief vergeten.

Het zal allemaal wel meevallen hoor. Ik acht de kans dat er op korte termijn een grote oorlog uitbreekt vrij klein. Niet dat ik een expert ben ofzo.

Het zal allemaal wel meevallen hoor. Ik acht de kans dat er op korte termijn een grote oorlog uitbreekt vrij klein. Niet dat ik een expert ben ofzo.

De kans is ook relatief klein, maar als de stront eenmaal de ventilator raakt, zeg dan maar dag tegen je luxe, veilig leventje.

De kans is ook relatief klein, maar als de stront eenmaal de ventilator raakt, zeg dan maar dag tegen je luxe, veilig leventje.
Dat sowieso. Dan ben je nergens meer veilig. Als je kijkt wat voor wapentechnologie we nu hebben in vergelijking met WW2, dan ga je je toch wel zorgen maken.

Leuk dat iedereen hier lollig doet over oorlog, terwijl jullie allemaal op je 16de een hele mooie dienstplichtbrief van het leger kregen.
Dienstplicht geldt nog steeds.

u wot m5+3

Ik vertrek dan echt met het eerste vliegtuig naar een zuid-amerikaans of aziatisch land dat niet met de oorlog betrokken is. Sterven voor de politieke spelletjes van anderen is niks bewonderingswaardig aan.

Hoody, Jordi en Jeraszi in n topic... EricR, gooi maar dicht, hier komt toch niets van terecht.

Leuk dat iedereen hier lollig doet over oorlog, terwijl jullie allemaal op je 16de een hele mooie dienstplichtbrief van het leger kregen.
Dienstplicht geldt nog steeds.

Huh ??? nooit geen brief gehad, voor zover ik me herinner.
Kan je een foto maken, van jou brief dan?

Nooit dat ik het leger join trouwens.

Huh ??? nooit geen brief gehad, voor zover ik me herinner. Kan je een foto maken, van jou brief dan? Nooit dat ik het leger join trouwens.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/krijgsmacht/dienstplicht

Dienstplicht

De Nederlandse krijgsmacht bestaat tegenwoordig uit beroepspersoneel. Toch geldt in Nederland nog steeds de dienstplicht.

Alleen opkomstplicht uitgesteld

Alleen de opkomstplicht is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Daarom roept Defensie dienstplichtige mannen tussen de 17 en 45 jaar niet meer op. Zij ontvangen op 17-jarige leeftijd wel een brief waarin staat dat ze zijn ingeschreven voor de dienstplicht. Deze geldt weer als Nederland in oorlog is met een ander land.
Sinds 1 augustus 1996 worden geen nieuwe dienstplichtigen meer opgeroepen.
Dubbele nationaliteit

Heeft u een dubbele nationaliteit? Dan kunt u dienstplichtig zijn in uw land van herkomst. Voor vragen over (afkoop van) de dienstplicht neemt u contact op met de ambassade of het consulaat van het land waar u of uw (groot)ouders vandaan komen.

Leuk hoe de grappen opeens weg zijn :D

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/krijgsmacht/dienstplicht

Dienstplicht

De Nederlandse krijgsmacht bestaat tegenwoordig uit beroepspersoneel. Toch geldt in Nederland nog steeds de dienstplicht.

Alleen opkomstplicht uitgesteld

Alleen de opkomstplicht is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Daarom roept Defensie dienstplichtige mannen tussen de 17 en 45 jaar niet meer op. Zij ontvangen op 17-jarige leeftijd wel een brief waarin staat dat ze zijn ingeschreven voor de dienstplicht. Deze geldt weer als Nederland in oorlog is met een ander land.
Sinds 1 augustus 1996 worden geen nieuwe dienstplichtigen meer opgeroepen.
Dubbele nationaliteit

Heeft u een dubbele nationaliteit? Dan kunt u dienstplichtig zijn in uw land van herkomst. Voor vragen over (afkoop van) de dienstplicht neemt u contact op met de ambassade of het consulaat van het land waar u of uw (groot)ouders vandaan komen.

Zou me gewoon als een r*tard voordoen.

problem solved

Terug
Naar boven