MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

In het begin wel leuk, later niks meer aan nee. Moest de hele tijd heen en weer lopen om reactoren van punt a naar punt b te brengen, dodelijk saai. De enige spellen waar ik veel uur in heb zitten zijn BF3+4 en Destiny op dit moment, verder kunnen games me eigenlijk niet snel lang blijven boeien.

Skyrim. f**k, wat een game was dat ook weer zeg..

In het begin wel leuk, later niks meer aan nee. Moest de hele tijd heen en weer lopen om reactoren van punt a naar punt b te brengen, dodelijk saai. De enige spellen waar ik veel uur in heb zitten zijn BF3+4 en Destiny op dit moment, verder kunnen games me eigenlijk niet snel lang blijven boeien.

daar heb ik ook last van, destiny heb ik nu al 1,5 week niet meer aangeraakt mischien vanaaf weer een potje knallen.

leeft onder steen ofzo:P

Hahahahah Tjuuuuus

cuus lan oglum:D

TeS (Skyrim was de shit)
The Evil Within (Horror +100)
Dead Island 2 (Zombies +100)
CoD AW (gewoon lekker knallen)

Help me out.. heb geen idee welke ik moet halen.

Komen die spellen allemaal binnenkort uit?

Ik zit te wachten op:
The Crew (racegame, 2december)
The Division (hopelijk niet weer een standaard Ubisoft game die veel te veel is geyped)
Rainbow Six (lekker tactisch knallen met paar maten)

Ik heb geen zin om iedere maand geld te lappen voor TeS. Misschien dat ik de Witcher 3 wel ga halen maar twijfel ik nog over.

Heb me iig geregistreerd voor de Crew beta, hopelijk wordt ik uitgekozen.

Komen die spellen allemaal binnenkort uit?

Ik zit te wachten op:
The Crew (racegame, 2december)
The Division (hopelijk niet weer een standaard Ubisoft game die veel te veel is geyped)
Rainbow Six (lekker tactisch knallen met paar maten)

Ik heb geen zin om iedere maand geld te lappen voor TeS. Misschien dat ik de Witcher 3 wel ga halen maar twijfel ik nog over.

Heb me iig geregistreerd voor de Crew beta, hopelijk wordt ik uitgekozen.

TeS en The Evil Within zijn al uit.
TeS ziet er bruut uit en The Evil Within heb ik alleen de trailer van gezien.
The Witcher, wow vergeten.. die is er ook nog ja.

Mijn volgende game wordt Evolve, hnnggg

Mijn volgende game wordt Evolve, hnnggg

''Beste Marcel,

Bedankt voor het plaatsen van je reservering voor de game Evolve bij Bart Smit. Bij dezen sturen we je een unieke code waarmee je eerder toegang tot een alpha-versie van het spel kan krijgen! Deze alpha-versie zal vanaf eind oktober beschikbaar komen.''

Ik ben benieuwd :)

Wut? Gelijk besteld :roflol:?

Nee G. Bij Bart Smit kun je altijd vrijblijvend reserveren, vet relaxed. Nu kan ik dus mooi de Alpha spelen en kijken of het wat is.

Nee G. Bij Bart Smit kun je altijd vrijblijvend reserveren, vet relaxed. Nu kan ik dus mooi de Alpha spelen en kijken of het wat is.

Beste Michel Beeke,

Je hebt zojuist via www.bartsmit.com een vrijblijvende reservering geplaatst voor:

Productnaam Aantal
PS4 Evolve Limited Edition 1
Zodra dit artikel op voorraad komt ontvang je een e-mail.

Dit geeft je de mogelijkheid dit product als eerste te bestellen via onze webshop.

Let op: een reservering is nog geen aankoop, dus houd je mailbox goed in de gaten zodat je het door jou gereserveerde product direct kunt bestellen zodra deze op voorraad is!

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

---

Dit dus?

Ja. ''Reserveer nu en ontvang vrijdag een code die je toegang biedt tot het Big Alpha weekend op 30 en 31 oktober.''

Uiteraard koop je het spel sowieso niet bij Bart Smit haha

Terug
Naar boven