Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

G, met wie moet ik dan destiny doen?

Vals alarm, hij doet t weer. Nu nog ff Destiny doen.

Ding staat weer te verstoffen. Waar blijven die fucking racegames

die wachten op de oculus rift:P

Alleen mijn gratis maand ps plus doet t niet of zo, die code doet Foktop.

Ik zie dat ik nog geld heb op mn account, alleen ik moet dus een creditcard hebben om een of andere reden.

Edit: alles werkt nu.

Je hebt sites waar je online codes kan halen, ik weet niet of ik mag linken maar het is iets met PSN en codes en .com iets in die richting, als je daarop googled kan je 24/7 gewoon codes halen. Krijg je een foto toegestuurd. Is wel edgy want je denkt echt dat je gescamt wordt. Maar voor kleinere bedragen is er geen risico denk ik.

de gratis codes kun je alleen inwisselen als je een creditcard hebt anders pech..
ik heb mijne ook niet kunnen activeren.
ik heb online met paypal 3 maanden psn plus gehaald en deze was meteen actief en dus geen creditcard nodig.

Idd erg onhandig.
Je kunt wel geld op je PSN portomonnee zetten en dan abbo kopen.

Stond nog net genoeg op om een maand te kopen. Dus kon gelukkig toch nog even spelen. Haal van de week wel ff zo'n jaar torie als het allemaal bevalt.

je zou wel moeten als je online wilt gamen met welk spel dan ook :P

battlefield 4 premium dinges kopen? is het het waard?
of zeg je probeer eerst eens wat hoger dan level 4 te komen in de multiplayer??

de wapens zuigen echt zo hard btw in het begin, ik voel me een gehandicapte peuter die ze controller ondersteboven houdt als ik online ga.. terwijl met COD mijn kd boven de 2.0 was (mw2)

oefening baart kunst zeggen ze haha

Ik had wel premium. Nadeel is dat als je die nieuwe levels gaat spelen, alleen die levels rouleren. Dus niet alle levels door elkaar. Vond ik wel een groot minpunt. Verder wel vet natuurlijk aangezien je er ondertussen heel veel maps bij krijgt.

Ook met die begin wapens kun je ownen, het is alleen heel anders dan cod en je moet dus gewoon even wennen. In het begin kon ik er ook niks van :)

Haha, wat Marcel zegt. Ook ik was COD gewend en de eerste 20 uur die je in BF steekt faal je compleet. De laatste tijd ging het wel lekker, al krijg ik nooit mijn skill boven de 320.

Ik zit te twijfelen of ik het destiny pakket ga kopen, vrijdag ff afwachten..

Ik zit te twijfelen of ik het destiny pakket ga kopen, vrijdag ff afwachten..

Ik vermaak me er goed mee. De Crucible doet me sterk aan Halo denken en daar heb ik echt goeie tijden mee beleefd jaren terug (eerste Halo). Ben echter net op Venus dus moet nog zien hoelang dit leuk blijft.

De komende maanden gaan er als het goed is eindelijk wat meer coole ps4 games uitkomen.

Welke. En doen hb89, is et waard.

Middle Earth Shadow of Mordor ziet er ook wel gaaf uit, ben benieuwd of dat een goede game gaat worden. Komt binnenkort al uit.

Middle-Earth-Shadow-of-Mordor-3-1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Middle-earth-Shadow-of-Mordor-1-1280x720.jpg

Crucible is supervet.
Heb tot nu toe alleen nog maar Control gespeeld, maar als je een beetje je best doet en een goede KD-ratio haalt gaat het levelen idioot snel.

TES-online was ik echt mega hyped over, blijkt dat je nog eens 12 euro (bovenop je PSNaccount) moet gaan dokken aan maandelijkse fee /out

Ben drivecub maar aan het binnenhalen. ben benieuwd.

Iemand enig idee hoe destiny co-op werkt? kan niemand joinen of niemand joint mij.

/forever alone ja

Terug
Naar boven