Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Iemand enig idee hoe destiny co-op werkt? kan niemand joinen of niemand joint mij.

/forever alone ja

Join het Destiny topic en voeg iedereen toe op PSN.

Iemand Shadow of Mordor al gespeeld?

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Deze lijkt me wel rete tof:

Zijn toch wel de betere spelletjes imo

http://www.youtube.com/watch?v=nx4wNM-027E

Haha dit lijkt mij ook wel vet!

Ik hoor net iets over dat je een game als download kan kopen, en dan door het account van een vriend op je PS4 als primair in te stellen zou hij thuis de game ook kunnen spelen. Iemand die hier bekend mee is?

Ja. Heb ik op de ps3 wel eens gedaan. Zouden we eigenlijk even moeten proberen met een paar games.

Het kan alleen met downloadable games volgens mij, en die heb ik nog niet.

We hadden destiny moeten downloaden my nikker.

Ja n*ger. Maar dan moet je mijn accountgegevens hebben en ik vertrouw je niet G.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

waarom zou je die games ook downloaden, kost meestal 20 euro extra via PSN..

Kost meestal 70euro, en dan kun je ze dus met 2 gebruiken. Tel uit je winst.

Ja n*ger. Maar dan moet je mijn accountgegevens hebben en ik vertrouw je niet G.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Kost meestal 70euro, en dan kun je ze dus met 2 gebruiken. Tel uit je winst.

Tegelijk multiplayer mogelijk?
Of wordt de game op jouw console gedownload en vervolgens speel je hem met een ander account. Zou wel episch zijn als dat werkt..

Collega zegt dat ie samen met een maat Destiny tegelijk heeft gespeeld. Vraag straks in de pauze wel even hoe dat precies werkt.

denk dat ze daar snel een patch voor zullen verzinnen maak je niet druk :)

Snel? Het kan gewoon vanaf het begin van de PS4, en met PS3 kon het blijkbaar ook. Volgens mij is dit gewoon opzettelijk zo gemaakt, dus waarom zouden ze het gaan patchen.

Haha, n*ger vertrouw je me niet? Ik dacht dat we real waren.

Als iemand toevallig downloadable contact heeft dan kunnen we het testen.

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Haha, n*ger vertrouw je me niet? Ik dacht dat we real waren.

Ik vetrouw geen straatnegers man haha

Als iemand toevallig downloadable contact heeft dan kunnen we het testen.

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Ik vetrouw geen straatnegers man haha

Ik heb serieus alleen maar Ghosts, TLoU en Destiny. Allemaal fysiek.

Ik heb BF4, Watchdogs en Destiny. Last of Us en Killzone heb ik beide weer verkocht.

Terug
Naar boven