- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Dé feestdagen. Rond kerst dus/november dus.- rond welke feestdagen? pasen?
- wat is 'gestreamd'?
- bestaat er bij xbox live ook geen gratis abbonement? ik heb er één, voor op mijn windows phone.
Zijn pas de launchgames en demo's. Uiteindelijke kwaliteit wordt niet gegarandeerd. Duurde met de huidige gen ook even voordat we grafische quality hadden.wat een fail
niks nieuws
graphics zien er hetzelfde uit.
would not buy/
heb zelf de ps1,2 en 3 en deze ga ik toch echt skippen.
Niemand staat te wachten op dat geshareZe hadden het de hele tijd over het "sharen" n daar zegt pinda niks over :roflolf:
-je kan vrienden helpen bij moeilijke situaties in een spel door de controller over te nemen
-het delen van screenshots en filmpjes gaat nu dus veel makkelijker, je hoeft niet mee te editten etc.
Anyway ik heb de ps3 overgeslagen, misschin dat ik deze wel ga halen.

Ben benieuwd. Ben na de PS2 overgestapt op de Xbox360 en was daar ook wel tevreden mee. Ook qua collectie van games die de X360 aanbiedt en de PS3 niet. Maar ben wel weer eens toe aan wat anders.
PS3 lijkt me tot dusver nog niet zo heel vernieuwend maar er zal ongetwijfeld meer info over komen in de zomer. Tenminste, ik neem aan dat hij rond kerst dit jaar zal uitkomen?
Over de nieuwe xbox is er nog niet veel aangekondigd, ofwel?
---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 13:14 ----------
Veel zal het nooit zijn. Voor de Xbox360 betaal je nu gemiddeld € 2,50 per maand om online te mogen spelen. Een kleine maandelijkse betaling waar wij vrij weinig van merken, kan enigszins toch wel wat voor de kwaliteit ervan wat betekenen als miljoenen mensen dit maandelijks betalen.
Ik dacht dat (voornamelijk in het begin) X360 toch ook een betere online had dan PS3.
Als je het in de winkel koopt, voor maar een paar maanden, ben je inderdaad wat meer geld kwijt.
Maar op internet is een jaarabonnement tussen de 35-40 euro terwijl deze voor 60 in de winkel liggen. Je moet dus sowieso nooit je lidmaatschap in de winkel verlengen. Eigenlijk ook nooit normale games kopen in de winkel, want op internet scheelt dit met gemak 20-40 euro.
Er is een tijd geweest waarbij jaarabonnementen nog goedkoper werden aangeboden maar die zijn inmiddels allemaal verhoogd omdat Microsoft dit niet meer toeliet.
Couch coop en splitscreen idd.. **** knows waarom elke developer dat eruit naait.Die share onzin zit ik ook niet op te wachten
geef mij maar een goede game en split screen en 2 controllers zoals vroeger![]()
Totale coop game zoals Left 4 Dead is ook niet mis. Moet zeggen dat de PS3 op het gebied coop-games altijd wat achter liep op de Xbox.Co-op was al schaars bij PS3, alles ging al over netwerk..
Geef mij maar liever een goede co-op van het spel, en dan niet van die lame side missies maar het volledige spel. Zoals bij Resident evil 5 en 6..
Totale coop game zoals Left 4 Dead is ook niet mis. Moet zeggen dat de PS3 op het gebied coop-games altijd wat achter liep op de Xbox.
Dat hoeft niet per se slecht te zijn, voor een "console"..Die specs zijn gewoon van een huidige "out-dated" PC al.
Niet echt interessant.
Die mening deel ikhttp://farm9.staticflickr.com/8251/8492689591_27c4f81fd3_h.jpg
Ziet er wel goed uit

Wat is dat lelijke zwarte vlak op de controller? De accu?
Voor de rest ziet ie er wel strak uit.
Mooi ding. Hoop dat de triggers wat meer als de Xbox360 controller voelen.
Touchscreen.Wat is dat lelijke zwarte vlak op de controller? De accu?
Voor de rest ziet ie er wel strak uit.

Die trailers zijn toch niet PS4? Ik dacht dat Beyond Two Souls en Watch Dogs gewoon voor de PS3 kwamen?