- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er leuk uit maar ben ik de enige die inzit over de kosten voor de controller

en volgens mij hebben we dit allemaal wel eens gedaan hahaha )
en betalen om te mogen playstationen.... no thank u![]()
stap dan wel over naar le nieuwe XboX
$1CkMet Holiday denk ik aan het begin van het feestdagenseizoen>Thanksgiving= rond november dus
Zijn geruchten dat er een betaald online abonnement komt, er is nog niets bevestigd. Bij de Xbox ga je hoogstwaarschijnlijk nog steeds betalen om online te gamen. Het gaat echter niet zo lekker met Sony, dus een betaald abbo invoeren lijkt mij een logische zet. Minder voor ons natuurlijk.en betalen om te mogen playstationen.... no thank u![]()
stap dan wel over naar le nieuwe XboX
Wat bedoe je ?
Volgens mij moet je met Xbox juist betalen
en ik heb nog nooit een controller moeten vervangen (1 keer van de PS2) maar PS3 al een paar keer laten vallen en blijven het gewoon doen
Als je intensief speelt en af en toe gefrustreerd bent door games, ga je echt niet een hele cycle met een controller doen. Na een tijdje gaan de sticks meestal kapot (blijven een kant op staan of komen "eruit"), en soms blijven knoppen hangen, omdat ze gewoon te vaak te hard zijn ingedrukt.
Vind persoonlijk de xbox 360 controller beter spelen dan de ps3 controller.

.Kinderen kiezen vaak eerder voor een PS3 dan voor een X360, door het game aanbod. Dus dat zal enigszins ook wel het verschil verklaren in de grootte van de controller en waarom hiervoor gekozen is.
wat een onzin
wat een onzin
Triggers op de nieuwe controller lijken trouwens al wat meer richting die van de xbox te gaan
Zo'n onzin is het toch niet om te bedenken dat ze daar rekening mee houden i.v.m. de doelgroep die ze willen aantrekken, ofwel dan?

Ben overigens geen fanboy hoor. Heb zowel een PS3 als een X360. En vind de de controller van de X360 gewoon fijner spelen. Inderdaad door de houvast en de triggers.
Komt nog wel, geloof me maar. Neem eens een kijkje naar Deep DownDe triggers van ps3 zijn gewoon klote, en die vind ik toch wel essentieel.
Verder ben ik nog niet echt weggeblazen door de graphics. Vorige keer hadden we natuurlijk de overstap op full hd, dat was echt genieten. Kan me de eerste beelden van gears of war nog wel herinneren, direct verkocht. Hopen dat we binnenkort op 4k overstappen.
Daarnaast speelde we bijna alle games op 720p, terwijl ons fullHD werd beloofd. Deze generatie wordt 1080p de standaard, en met wat geluk up te scalen naar 4k.