MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Met Holiday denk ik aan het begin van het feestdagenseizoen>Thanksgiving= rond november dus

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 17:56 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deepdown-16-7fps-290-1iosm.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Console speelt wel fijn, alleen na een tijdje zijn die GFX zo achterhaald. Blijf wel lekker bij me pc

Ziet er leuk uit maar ben ik de enige die inzit over de kosten voor de controller???

Elke gamer raakt weleens gefrustreerd en leuk zo'n touchscreen erop maar hoeveel extra kost dit?

Ik ben al 3 jaar trotse bezitter van een ps3 en ben inmiddels al 7 controllers verder ( gooien laten stuiteren ondingen gaan zo snel kapot :sad: en volgens mij hebben we dit allemaal wel eens gedaan hahaha )

en vind wat tegenvallen wat het allemaal kan...

vind het veel grote minnen tegen een kleine plus hier en daar...

en betalen om te mogen playstationen.... no thank u :)

stap dan wel over naar le nieuwe XboX

Wat bedoe je ?
Volgens mij moet je met Xbox juist betalen

en ik heb nog nooit een controller moeten vervangen (1 keer van de PS2) maar PS3 al een paar keer laten vallen en blijven het gewoon doen

• Topic Starter Topic Starter
Met Holiday denk ik aan het begin van het feestdagenseizoen>Thanksgiving= rond november dus
$1Ck

Zijn geruchten dat er een betaald online abonnement komt, er is nog niets bevestigd. Bij de Xbox ga je hoogstwaarschijnlijk nog steeds betalen om online te gamen. Het gaat echter niet zo lekker met Sony, dus een betaald abbo invoeren lijkt mij een logische zet. Minder voor ons natuurlijk.

Wat bedoe je ?
Volgens mij moet je met Xbox juist betalen

en ik heb nog nooit een controller moeten vervangen (1 keer van de PS2) maar PS3 al een paar keer laten vallen en blijven het gewoon doen

same here, heb nix te klagen over mn controllers

mijn mening is dat de PS4 vooral zou moeten schitteren in nog betere graphics en flitserende beelden, mooiere kleuren (hoewel dit mischien meer te maken heeft met je kwaliteit van beeldscherm, want ben een noob op technisch gebied)

betalen om online te spelen vind ik ronduit schandalig, vind et nu al wraakroepend dat je bij de call of duty series telkens moet betalen voor die supplementaire map packs, wat ik dan ook weer doe, want als ik online speel met mn vrienden wordt ik anders gekicked als ik die mappen niet heb

Ik heb nog nooit mijn controller hoeven te vervangen. 7 controllers in 3 jaar ligt toch echt aan jezelf.

Denk dat het uiteindelijk allemaal heel vet zal worden. Zelf wacht ik denk ik nog minstens een jaar nadat 'ie uitkomt.

Als je intensief speelt en af en toe gefrustreerd bent door games, ga je echt niet een hele cycle met een controller doen. Na een tijdje gaan de sticks meestal kapot (blijven een kant op staan of komen "eruit"), en soms blijven knoppen hangen, omdat ze gewoon te vaak te hard zijn ingedrukt.

Vind persoonlijk de xbox 360 controller beter spelen dan de ps3 controller.

Als je intensief speelt en af en toe gefrustreerd bent door games, ga je echt niet een hele cycle met een controller doen. Na een tijdje gaan de sticks meestal kapot (blijven een kant op staan of komen "eruit"), en soms blijven knoppen hangen, omdat ze gewoon te vaak te hard zijn ingedrukt.

Vind persoonlijk de xbox 360 controller beter spelen dan de ps3 controller.

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

:finger: :nope: :D

Laatst bewerkt:

De triggers van ps3 zijn gewoon klote, en die vind ik toch wel essentieel.

Verder ben ik nog niet echt weggeblazen door de graphics. Vorige keer hadden we natuurlijk de overstap op full hd, dat was echt genieten. Kan me de eerste beelden van gears of war nog wel herinneren, direct verkocht. Hopen dat we binnenkort op 4k overstappen :).

Xbox 360 ligt vele male comfortabeler in je hand, tenzij je kleine handen hebt. Daarnaast zijn de triggers inderdaad ook veel fijner. Ook gaat de controller zelf in de meeste gevallen langer mee. Kan me nog herinneren dat hier veel tests mee werden gedaan toen er zo'n hele fanboy wars aan de gang was bij de release van de 360 en ps3.

Alleen de pijltjes toetsen zijn op de X360 echt klote, terwijl de ps3 hier niet last van heeft. Maar ja, kan me ook amper herinneren wanneer ik op de X360 de pijltjes toetsen heb moeten gebruiken.

Kinderen kiezen vaak eerder voor een PS3 dan voor een X360, door het game aanbod. Dus dat zal enigszins ook wel het verschil verklaren in de grootte van de controller en waarom hiervoor gekozen is.

http://www.youtube.com/watch?v=zRt2bw82wYo

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 19:41 ----------

Kinderen kiezen vaak eerder voor een PS3 dan voor een X360, door het game aanbod. Dus dat zal enigszins ook wel het verschil verklaren in de grootte van de controller en waarom hiervoor gekozen is.

:roflol: wat een onzin
Triggers op de nieuwe controller lijken trouwens al wat meer richting die van de xbox te gaan

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 19:42 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=u541wKmf0UU&list=PLol_ykYs3OQ65y4avMdbMk_k96z3lMt6W&index=3

Zo'n onzin is het toch niet om te bedenken dat ze daar rekening mee houden i.v.m. de doelgroep die ze willen aantrekken, ofwel dan?

Welk verschil in game-aanbod heb je het over? Forza en GT? Halo?

Ik ben op Xbox live meer scheldende kiddos tegengekomen dan online op PSN :o
PS heeft gewoon altijd vastgehouden aan hun PS1 controller ontwerp

Laatst bewerkt:
Ben overigens geen fanboy hoor. Heb zowel een PS3 als een X360. En vind de de controller van de X360 gewoon fijner spelen. Inderdaad door de houvast en de triggers.

Ben overigens geen fanboy hoor. Heb zowel een PS3 als een X360. En vind de de controller van de X360 gewoon fijner spelen. Inderdaad door de houvast en de triggers.

Ik heb een xbox controller voor mn pc en moet zeggen dat ze beide hun pluspunten hebben!

• Topic Starter Topic Starter
De triggers van ps3 zijn gewoon klote, en die vind ik toch wel essentieel.

Verder ben ik nog niet echt weggeblazen door de graphics. Vorige keer hadden we natuurlijk de overstap op full hd, dat was echt genieten. Kan me de eerste beelden van gears of war nog wel herinneren, direct verkocht. Hopen dat we binnenkort op 4k overstappen :).
Komt nog wel, geloof me maar. Neem eens een kijkje naar Deep Down ;) Daarnaast speelde we bijna alle games op 720p, terwijl ons fullHD werd beloofd. Deze generatie wordt 1080p de standaard, en met wat geluk up te scalen naar 4k.

Ik heb een playstation gehaald voor de exclusives.

Uncharted
God of War
Ni no Kuni
Demon Souls
Gran turismo 5
Killzone
Little Big Planet
Metal Gear Solid
Ratchet and Clank
Resistance 3
Starhawk
Valkyria Chronicles
Heavy Rain
Infamous
Twisted Metal

Daar kan Xbox imo nog niet tegenop met Halo, forza en gears of war.

Ik heb in het verleden de PSX t/m PS3 vrij snel na de release gehaald, tussendoor ook nog de PSP (weggegooid geld zo'n handheld achteraf). Vooral van de PSX en PS2 veel genoten, op de PS3 eigenlijk alleen GTA IV gespeeld en Saints Row, voor de rest als mediacentre gebruikt.

De specs van de PS4 vind ik niet echt spannend. Ze switchen nu wel eindelijk over naar x86. De AMD APU met 8 cores en 8GB GDDR5 RAM? Die volledige 8GB worden voorlopig nog lang niet optimaal benut lijkt me? Op de pc heb je zelfs met 3 schermen in 5760x1080p al genoeg aan 3GB GDDR5. De snelste pc GPU op dit moment heeft 6GB GDDR5, en dat is al extreem.

Ik sla de PS4 denk ik over, ben echt totaal uitgekeken op consoles. En de PS4 exclusives zouden ook geen reden voor mij zijn om speciaal de console aan te schaffen. Gelukkig heb ik het afgelopen jaar een redelijk monster pc gebouwd, en upgraden kan altijd nog :D

Terug
Naar boven