AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Ik vond het niet zo bijzonder gemaakt laat ik het zo zeggen.

Ik baal nog steeds wel dat ik hem nooit heb uitgespeeld aangezien je toch altijd enorm positieve reacties leest. Misschien ooit nog eens op de kop tikken.

Vond het 1 van de mooiste/beste games die ik ooit gespeeld heb.
De balans tussen het filmische en de game zelf was gewoon perfect en heel het zombie/infected sfeertje trok me sowieso wel.
De gameplay was niet perfect, maar dat zie ik door de vingers en ruimte voor verbetering betekent alleen maar dat er een NOG betere last of us komt. (althans dat hoop ik dan:o)

Reactie op mijn mail aan Sony over mijn PS4 die cd's uitspuugt.

''Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
niet is vastgelegd voor een bestaande account.''

WTF

Reactie op mijn mail aan Sony over mijn PS4 die cd's uitspuugt.

''Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
niet is vastgelegd voor een bestaande account.''

WTF

Lol wat een BS, dus als je geen psn hebt, kun je geen aanspraak maken op garantie? (Even los van het feit dat jij dat wel hebt)

Ja lijkt het op zo, of mailen vanaf een ander email adres. Heel vreemd, heb ze maar een bericht gestuurd op Facebook.

lijkt op een automatisch bericht...

Het filiaal waar je de ps4 hebt gekocht is verantwoordelijk voor jouw garantie. Zij dienen dit voor je te regelen. Toch?

Het filiaal waar je de ps4 hebt gekocht is verantwoordelijk voor jouw garantie. Zij dienen dit voor je te regelen. Toch?

Volgens mij kan het gewoon rechtstreeks met Sony. Zal straks even bellen.

En je moet inderdaad perse emailen met je PSN email adres, lekker vaag.

Volgens mij moet je in eerste instantie inderdaad contact zoeken met jouw verkooppunt.

Vonden jullie die ''monsters'' er niet super lelijk uitzien? Ik vond het echt 3x niks. En stoorde die slechte AI jullie niet? Dat je bijvoorbeeld moet sluipen, maar dat meisje zomaar langs je komt rennen bijvoorbeeld zonder dat de klikkers haar horen.

De AI is tot nu toe het enige minpunt wat ik kan ontdekken aan deze game. Is inderdaad al eens voorgekomen dat het meisje gewoon een paar keer heen en weer langs een klikker rent.

Ik heb me ook aangemeld voor the crew bèta. Ben benieuwd.
De ps4 staat bijna nooit aan. Had liever wat bij gelegd en een goede game pc gekocht. Maar volgend jaar zullen er wel wat dikke games uitkomen

Zijn toch wel een aantal aardige games uit? BF4, COD (als het je ligt), Destiny, AC4, The Last of Us, LOTR?

BF4 heb ik, COD is niks voor mij. Eigenlijk vind ik shooters sowieso waardeloos op een console. Science fiction hou ik ook niet van zoals Destiny. AC4 heb ik uitgespeeld. The last of us is misschien wel wat.
Op de PS2 speelde ik eigenlijk alleen maar Gran Turismo 4, dat waren nog eens tijden hehe

Snap niet waarom mensen een shooter niks vinden op eeen console. Ik bedoel je kunt als argument Anvoeren dat je met een muis sneller kunt richten, maar wat maakt dat uit? Op een console kun je de sensivity aanpassen en heeft iedereen er "last van" dat je op een pc sneller kunt aimen.

Drunk so dont watch the language. Ofzoiets

Gewenning. Zelf ook altijd pro-pc geweest in de tijden van MoH en Counterstrike, maar het met de tijd is een shooter op een Playstation ook prima te doen. Mis wel het sociale van de pc (teamspeak).

Driveclub is een dom spel.
Mooie graphix maar zo saaie boel en verschrikkelijk slechte AI
Zonde van het geld

Sociale aspect vang je af door parties toch!

Net even een trailer gekeken van de Alpha van Evolve, ik moet zeggen dat ziet er nog wel tof uit. Je moet met 4 hunters steeds een monster killen, maar het monster wordt ook gespeeld door een speler. En hoe langer de match duurt hoe groter het monster wordt. Klinkt wel vernieuwend.

Zaterdag dan maar even proberen bradda?

Blijkbaar heb ik ''kans'' om de alpha te spelen, niet gegarandeerd. Net die code pas ingevuld. Als ik hem kan spelen gaan we wel even los ja.

Vanavond de weekly's doen in Destiny?

Terug
Naar boven