MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Ik zei Destiny en hij ging alleen naar Destiny toe maar startte hem niet, of in ieder geval niet zo snel als wanneer je gewoon op X drukt en ik ga niet zitten wachten haha. Vind het ook echt totaal geen toegevoegde waarde hebben, als je Single player games speelt zit je sowieso niet met dat oortje in je oor.

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Of iets van, doe fucking normaal en laat me gamen.

Eh trouwens Marcel, ga jij nou CoD halen? Want als je dat gaat doen, dan hoef ik natuurlijk ook geen fucking €50,- aan BF 4 meer te spenderen :roflol:.

Ik twijfel nog man. Maar misschien kun je wel mijn Premium gebruiken als ik jouw account op mijn PS4 aanmeld. Ik zit even te checken hoe dat ook alweer precies gaat. Dan zou je 27 euro kwijt zijn.

Edit: Mij te onduidelijk man, snap er geen zak van. Hier een artikel waarin het wordt uitgelegd. http://www.psx-sense.nl/153292/game-sharing-drm-accounts-delen-hoe-werkt-het-op-de-ps4/

Laatst bewerkt:
Ik zei Destiny en hij ging alleen naar Destiny toe maar startte hem niet, of in ieder geval niet zo snel als wanneer je gewoon op X drukt en ik ga niet zitten wachten haha. Vind het ook echt totaal geen toegevoegde waarde hebben, als je Single player games speelt zit je sowieso niet met dat oortje in je oor.

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Ik twijfel nog man. Maar misschien kun je wel mijn Premium gebruiken als ik jouw account op mijn PS4 aanmeld. Ik zit even te checken hoe dat ook alweer precies gaat. Dan zou je 27 euro kwijt zijn.

Edit: Mij te onduidelijk man, snap er geen zak van. Hier een artikel waarin het wordt uitgelegd. http://www.psx-sense.nl/153292/game-sharing-drm-accounts-delen-hoe-werkt-het-op-de-ps4/

Ik weet wel hoe dat moet volgens mij, of ik moet op jouw account inloggen op mijn ps4 of andersom. Maar we spreken vanavond wel even.

Hoe laat ben je on?

Over een uurtje al denk ik, rustdag vandaag. Ik denk dat je inderdaad mijn account op jouw PS4 als primair moet instellen en je dan de game moet downloaden en installeren. En vervolgens kun je dan als het goed is op je eigen account spelen.

Zo heb ik het inderdaad al eerder gedaan.

Haha, dat werkte echt voor geen meter. Je moet ''Playstation'' zeggen zodat ie aan gaat, en daarna je command. In de tutorial moest je ''The playroom'' zeggen. Nou dat pakte hij steeds niet, en na 10 seconden ging voice command uit. Dus moet je eerst weer ''Playstation'' zeggen.

Ook kun je zo snel je game selecteren, is de bedoeling. Eerst Playstation zeggen, dan wachten tot ie hem pakt, dan Destiny zeggen. En dan moet je alsnog met je controller de game starten. Handiger was als je gewoon kon zeggen ''Start Destiny'' et voila.

Je hebt je controller nodig om het spel te spelen dus dat boeit niet zoveel :roflol:

Laat gewoon dat hele achterlijke voice command gedoe weg dan

Sinds afgelopen weekend heb ik watchdogs. Heb het nog maar twee uurtjes kunnen spelen maar wat ik ervan gezien heb beviel me wel.

Daarnet BF4 en premium gekocht voor €50,-

Gister PS4 gekocht word nu al ziek van alle updates die nodig zijn.

Gister PS4 gekocht word nu al ziek van alle updates die nodig zijn.

Nogal logisch he..

Ja stond vet vaag aangegeven in de PS Store. Uiteindelijk kwam ik er achter door even via de website de prijzen te checken. BF4 los €29,99 en BF4 Premium (key/code) €19,99. Scheelt me toch weer €15,- a €20,- :). Enige nadeel is dat ik hem nu niet hard copy heb, maar de kans is toch klein dat ik deze zou verkopen.

Ja stond vet vaag aangegeven in de PS Store. Uiteindelijk kwam ik er achter door even via de website de prijzen te checken. BF4 los €29,99 en BF4 Premium (key/code) €19,99. Scheelt me toch weer €15,- a €20,- :). Enige nadeel is dat ik hem nu niet hard copy heb, maar de kans is toch klein dat ik deze zou verkopen.

Goodbye then, greedy mannen.. :(

Haha, zat net t bedenken dat ik nog wel met enige regelmaat op Destiny te vinden zal zijn. Daily en Weekly shit blijf ik denk ik wel doen. Het is ook meer dat ik gewoon steeds minder de drang heb elk vrij moment op te vullen met deze game, dus ja, dan moet er wat anders bijkomen aangezien ik geen andere games heb :roflol:. Je komt allemaal wakka bakka mi money! Nee!

Sinds afgelopen weekend heb ik watchdogs. Heb het nog maar twee uurtjes kunnen spelen maar wat ik ervan gezien heb beviel me wel.
Klepper van een game, al veel tijd ingestoken. Vooral leuk om eens iets anders online te spelen dan gewoon elkaar afknallen :)

Hahahah geweldig :roflol:

f**k it. Heb 'm ook gekocht.

:roflol: Wat een g :roflol:

Ben jij die gridi man??

Terug
Naar boven