MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Ik ben vanavond aanwezig ja, probeer een uurtje of 10 wel on te zijn :). Wel ff chill om te halen, hebben we dat maar gehad :roflol:. Daily ook maar doen.

f**k, 10 uur pas? Ga eens vroeger trainen man.

Evolve lijkt me vet.
Was eigenlijk van plan om vandaag COD AW te kopen, maar ik lijk gekke henkie wel.
Speel al jaren een spel wat (bijna) niet veranderd is kwa speelstijl en graphics.
Toch maar niet gedaan..

Daarentegen heb ik de trailer van Lords of the fallen gekeken en dat ziet er wel vet uit!
Heeft iets weg van DarkSouls..

http://www.youtube.com/watch?v=XcnMRHK5-40

Ziet er wel vet uit ivantjeuh

Meer mensen die niet op psn kunnen sinds die firmware (2.0) update?

COD: AW trailer, ziet er toch wel vet uit moet ik zeggen. Direct ook 12 game modes itt Destiny waar je constant hetzelfde zit te doen.

http://www.callofduty.com/advancedwarfare/media/mp-deep-dive#.VE_oj6AuIJM.facebook

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Meer mensen die niet op psn kunnen sinds die firmware (2.0) update?

Blijkbaar een wereldwijd probleem ja. Laat ze dan snel die update terugdraaien ofzo en ga daarna aan het werk om het te fixen. Geen idee of dat mogelijk is maar goed.

Blijkbaar een wereldwijd probleem ja. Laat ze dan snel die update terugdraaien ofzo en ga daarna aan het werk om het te fixen. Geen idee of dat mogelijk is maar goed.

Echt lame. Heb hiervoor 4 jaar zonder problemen gebruik gemaakt van xbox live, heb nu 3 dagen een ps en meteen gezeik

Ik zit wel destiny te doen nu.

bij mij doet ie het wel alleen hij slaat online helemaal noppes op bij fifa

Bij Destiny vlogen mijn 2 maten er steeds uit, heb hem maar uitgedaan.

Same. Monkey en Weazel fout.

Idd, kut zooi. Heel die party audio is ook anders, vet hinderlijk.

Maar je kunt de PS nu wel spraakcommando's geven :)

Ja, hij kan een paar commando's van mijn vuist krijgen ja als het niet snel gefixt wordt.

Haha, dat werkte echt voor geen meter. Je moet ''Playstation'' zeggen zodat ie aan gaat, en daarna je command. In de tutorial moest je ''The playroom'' zeggen. Nou dat pakte hij steeds niet, en na 10 seconden ging voice command uit. Dus moet je eerst weer ''Playstation'' zeggen.

Ook kun je zo snel je game selecteren, is de bedoeling. Eerst Playstation zeggen, dan wachten tot ie hem pakt, dan Destiny zeggen. En dan moet je alsnog met je controller de game starten. Handiger was als je gewoon kon zeggen ''Start Destiny'' et voila.

Of iets van, doe fucking normaal en laat me gamen.

Eh trouwens Marcel, ga jij nou CoD halen? Want als je dat gaat doen, dan hoef ik natuurlijk ook geen fucking €50,- aan BF 4 meer te spenderen :roflol:.

Haha, dat werkte echt voor geen meter. Je moet ''Playstation'' zeggen zodat ie aan gaat, en daarna je command. In de tutorial moest je ''The playroom'' zeggen. Nou dat pakte hij steeds niet, en na 10 seconden ging voice command uit. Dus moet je eerst weer ''Playstation'' zeggen.

Ook kun je zo snel je game selecteren, is de bedoeling. Eerst Playstation zeggen, dan wachten tot ie hem pakt, dan Destiny zeggen. En dan moet je alsnog met je controller de game starten. Handiger was als je gewoon kon zeggen ''Start Destiny'' et voila.

Is dat zo? Zou zweren dat ik hem gisteren startte door alleen Destiny te zeggen, maar loop dan ook altijd als een bezetene op de X te drukken omdat het allemaal zo lang duurt :)

Terug
Naar boven