XXL Nutrition

Het grote Playstation 4 topic

Eerst nog even trainen zo

Pff sinds die 2.0 update draait alles echt te bout en de audio is ook helemaal kut.

Nergens last van gelukkig. Kan ik iemand van hier toevoegen voor bf4 of driveclub?

SavageBrother voor BF4

Toegevoegd

Rmcfenschede bf4, large fuckin maps...

Ik ben denk ik rond een uurtje of 5 weer in voor destiny of bf4.

Ik ben nu online. Heb eigenlijk wel zin om de Raid te doen

Gisteren paar hele vette potjes BF4 gedaan! Zeker nu 'k al m'n Add-ons heb geïnstalleerd, al die extra maps zijn te epic.

Dat was zeker epic shit.

ff kijken of ik cod moet halen vanaaf, twijfel alleen tussen pc of ps4 versie

Haha ja man. Misschien dat ik dan beter de laser guided missiles kan nemen zodat ik tanks kan opblazen.

Volgende keer nog even een support papi erbij zodat we even kunnen schuilen en nieuwe ammo kunnen pakken.

Goeie taak voor ivantjeuh :D

Haha G's, ik moest iemand helpen met Nightfall gisteren.
Was inderdaad episch, maar toch nog even wennen aan alle classes.
Ik heb later nog even lone-wolf gesniped, dat is ook fucking episch man.
Het rekening houden met de afstand en je eigen houding is wel een vette toevoeging.

Moet me daar nog is wat meer in verdiepen, heb nog amper gesniped. Moet wel op gaan passen dat ik niet alleen m'n engineer lvl overigens :roflol:.

Snipen ligt me niet zo heel erg. Ik ga liever naar de actie toe dan ergens stil in een hoekje zitten.

Hier kun je trouwens al je stats terugvinden: http://battlelog.battlefield.com/bf4/

154 uur gespeeld nu, valt mee als je kijkt hoeveel tijd ik al in Destiny heb gestoken. Voor mijn gevoel had ik echt veel meer BF4 gedaan.

Ah nice. Ik heb nu 7 uur gespeeld, KD van 1.08 (valt me nog niet tegen aangezien het flink lang geleden was).

Terug
Naar boven