AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Ik heb echt omin veel zin om BF4 te spelen maine.

Hopelijk is het nog zo vet als in mijn gedachten haha

:roflol: godver

Hoelaat ben je online G?

Zit nog op deze stroggel tot 5, dan eten/trainen. Hoop wel rond kwart voor 10 of zo.

Waarom fix je niet gewoon eten op je werk, zodat je direct door kunt naar trainen? Ben je veel eerder weer thuis man.

Ja, neem ik alvast m'n brood mee om dat te smeren voor de volgende dag zodat ik de volgende dag totaal niet kan genieten van een verse boterham op m'n werk. Nee, ik denk dat ik dat douchen maar gewoon oversla.

f**k hygiene, get lethal.

Tjuus deze conjo! Heeft dus heel de nacht moeten installeren en is alsnog maar van 27% naar 77% gegaan. Hoop dat wanneer ik vanmiddag thuis kom, die gimma eindelijk eens gereed is.

Tjuus deze conjo! Heeft dus heel de nacht moeten installeren en is alsnog maar van 27% naar 77% gegaan. Hoop dat wanneer ik vanmiddag thuis kom, die gimma eindelijk eens gereed is.

Idem dito man.
Heb het net aangezet voordat ik naar het werk ging, moest nog maar 20 minutos :)

:cheer:Maandag cod om de mat!

Niet kopen.

BF4 is wel weer even inkomen man, ging niet echt lekker gister. En moeten echt met een squad van 4 man spelen, dan wordt het pas echt leuk.

Ja, als die getinte jongen dan ook even opschiet!

Moet zeggen dat ik echt niet kan wachten om er mee te beginnen man, heb me ook zo ziek goed vermaakt met BF3.

Toen ik hem voor het eerst weer opstartte en een nieuwe map deed van de DLC zat ik echt met verbazing te kijken hoe groot het wel niet was haha

Ja, als die getinte jongen dan ook even opschiet!

Moet zeggen dat ik echt niet kan wachten om er mee te beginnen man, heb me ook zo ziek goed vermaakt met BF3.

Jaaaa je komt bakka wakka mie download!
De download is gereed, maar werk jwz

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Toen ik hem voor het eerst weer opstartte en een nieuwe map deed van de DLC zat ik echt met verbazing te kijken hoe groot het wel niet was haha

Vanavond maar even ploffen dan :D

Heb ook gewoon weer de neiging om even Destiny aan te smijten haha.

Terug
Naar boven