XXL Nutrition

Het grote Playstation 4 topic

Ondanks dat we ons groen en geel ergerden aan die game de afgelopen dagen, blijft het wel gewoon een keiharde game!

Gisteren de raid nog geklaard. Blijft gewoon leuk.

Had je ff moeten zeggen man, die Raid wil ik sowieso wel doen. En de Weekly Nightfall en de Daily ook. PvP heb ik weinig zin in, dan slinger ik BF4 gewoon aan.

Had je ff moeten zeggen man, die Raid wil ik sowieso wel doen. En de Weekly Nightfall en de Daily ook. PvP heb ik weinig zin in, dan slinger ik BF4 gewoon aan.

Elke donderdagavond (21.00) raiden we.
Zal je volgende week even in de groep gooien man!

Gooi me ook

Als er een Gamemania bij je in de buurt zit kun je er langs om een beta code te krijgen voor the crew. Allemaal even doen! Kunnen we binnenkort racen.

Hoo! Swek! Tot wanneer is dat en wat zijn de voorwaarden?

Aight!

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Als er een Gamemania bij je in de buurt zit kun je er langs om een beta code te krijgen voor the crew. Allemaal even doen! Kunnen we binnenkort racen.

Kan ook op de website.

''Je krijgt spoedig een email toegestuurd met daarin de informatie of je gekozen bent om deel te nemen aan de closed beta.''

Ja, dan heb je kans om te worden gekozen. Winkels hebben volgens mij codes die ze kunnen uitdelen waardoor je sowieso mee mag doen.

*Betacode af te halen vanaf 31/10/2014 tot 5/11/2014.

Gewoon even pre-orderen dus (is dit vrijblijvend?)?

ff ingevuld

me 2 :)

Bedankt voor de karma mannen, wordt gewaardeerd!

Marcel waar ben je

Film van trailerpark boys aan t kijken man, epic shit.

n*gger je laat me in de steek

Sorry g, morgen ben ik er!

Waar dan

Terug
Naar boven