MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Ja ben ben benieuwd. Misschien eerst nog ff daily of nie?

Haha, daily en nightfall als t even kan maar daar gaat die broer van me echt niet aan meedoen als the crew uit is.

Haha, daily en nightfall als t even kan maar daar gaat die broer van me echt niet aan meedoen als the crew uit is.

:roflol: hahaha foktooooop

tjekken wel eventjes, op zich ook wel weer zin nu. Ben overigens zondag waarschijnlijk heel de dag vrij, alleen even trainen van 12 - 14 misschien, komt wel sick goed uit met die beta

the crew beta key is net binnen! vanaaf losgaan

Same! Zin in!

ben pas rond 6 thuis, feels bad man

Nu aan het downloaden, 14.3GB. Met mijn slome internet duurt t wel even.

Moet idd niet vergeten voor trainen even die shit aan te zetten.

Nee nog niet, eind vd middag pas.

Net eventjes gespeeld, ziet er wel vet uit. Wat proefritten gemaakt met auto's die je in het begin kunt kiezen en rijdt wel goed. Camerabeeld vanuit de auto ziet er ook wel nice uit.

Laatst bewerkt:
ik heb glasvezel dus hopelijk die 14gb zo binnen :)

Heeft iemand al CoD: advanced warfare aangeschaft?
Is het iets?

Ik zag 14gb staan maar volgens mij is t maar 3 ofzo. Hij wil nu echter niet opstarten...

beter vind ik, besturing is ook lekker.
moet wel eerlijk toegeven dat ik de oude cods nooit multi had gedaan thuis wel bij vrienden.
en vind dit deel wel een stuk beter.
grafisch ook toppie

beter vind ik, besturing is ook lekker.
moet wel eerlijk toegeven dat ik de oude cods nooit multi had gedaan thuis wel bij vrienden.
en vind dit deel wel een stuk beter.
grafisch ook toppie

Oke, ja ik was wel echt een cod multiplayer, heb de slechtere versies over geslagen, want het ging hard achteruit.
Heb deze versies gespeeld; mw1, waw, mw2, bo1, bo2
Mja heb ook nog steeds geen next gen, wacht op games die echt de moeite waard zijn.

Word tijd dan CoD en BF weer eens terug gaan naar hun roots en een ww2 shooter maken. Vooral battlefield met 64 player servers.

do want

Oke, ja ik was wel echt een cod multiplayer, heb de slechtere versies over geslagen, want het ging hard achteruit.
Heb deze versies gespeeld; mw1, waw, mw2, bo1, bo2
Mja heb ook nog steeds geen next gen, wacht op games die echt de moeite waard zijn.

waar ik het meest op wacht is metal gear solid, soo much want..

Terug
Naar boven