MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

The Crew: hij installeert eerst een klein deel van de beta zodat je snel kunt spelen. Dan kun je een stuk spelen en je eerste auto kiezen en tunen, vervolgens een stuk rijden en dan kom je in je headquarters. Wil je eruit dan komt er te staan dat de installatie nog niet klaar is. Hij is aardig wat uur bezig ook al, duurt lang. Om 17.00 is er onderhoud vanwege serverproblemen, duurt waarschijnlijk een uur. Heb zo'n vermoeden dat t gewoon Destiny en bf4 wordt vanavond.

Moet de Daily en Weekly nog, geef maar een gil.

De daily en de nightfall moet ik nog. Heb je the crew beta ook Ivantjeuh?

K ook

Nee man, niks gekregen.

Och wel man, andere mailadres xDDDDD

Haha nice, maar snel even downloaden dan.

Bart Smit verstuurd de codes later vandaag nog, net even gevraagd op Facebook. Dan heb ik nog wel 1 of 2 codes voor iemand.

Edit: zijn allang verstuurd blijkbaar, op een ander email adres. Als iemand nog een code nodig heeft zeg het maar.

Laatst bewerkt:
ik heb glasvezel dus hopelijk die 14gb zo binnen :)

Heeft iemand al CoD: advanced warfare aangeschaft?
Is het iets?

Iemand die ik ken heeft 'm ook, hij zegt dattie erg goed is.
Heb m bij Intertoys besteld net, komt morgen binnen. Reviews zien er iig belovend uit..

Iemand die ik ken heeft 'm ook, hij zegt dattie erg goed is.
Heb m bij Intertoys besteld net, komt morgen binnen. Reviews zien er iig belovend uit..

ik vond ghosts echt slecht :( en ghosts had op IGN een 8,8 en advanced warfare een 8,5 :O

advanced warfare is veel beter dan ghosts
maar meningen verschillen altijd kijk even op youtube of je het vet v ind

Gisteren even The Crew gespeeld. Word er eigenlijk niet echt warm of koud van als ik eerlijk ben.

gelukkig ligt het dan niet aan mij, grafisch vond ik hem slecht (ps3 graphics gewoon)
en gameplay meh.. ik ga hem iig niet kopen dalijk.

advanced warfare is veel beter dan ghosts
maar meningen verschillen altijd kijk even op youtube of je het vet v ind

ik heb even twitch gekeken en het lijkt me toch wel een coole game :) vermaak ik me zeker wel mee voor een paar weekjes :cool:

ik heb even twitch gekeken en het lijkt me toch wel een coole game :) vermaak ik me zeker wel mee voor een paar weekjes :cool:

De game is 10x vloeiender dan Ghosts en het exo-skelet geeft je vrijheid door het level.
Ik blijf dit nog wel even spelen :)
Tevens lijkt de singleplayer 1 grote film, wat een graphics :o

De game is 10x vloeiender dan Ghosts en het exo-skelet geeft je vrijheid door het level.
Ik blijf dit nog wel even spelen :)
Tevens lijkt de singleplayer 1 grote film, wat een graphics :o

ik speel de singleplayer nooit :$ alleen maar multiplayer

COD singleplayers zijn altijd goed. Vanaf cod1 elke cod gehaald en fucking veel uren ingespeeld, behalve ghosts.
4600 uur cod2 MP op Xfire checking in :o
Trouwens mog day zero editie gekregen, krijg je 3 guns bij ofzo?

COD singleplayers zijn altijd goed. Vanaf cod1 elke cod gehaald en fucking veel uren ingespeeld, behalve ghosts.
4600 uur cod2 MP op Xfire checking in :o
Trouwens mog day zero editie gekregen, krijg je 3 guns bij ofzo?

Een laser wapen (prut ding), AK met een leuk kleurtje (top wapen) en exo-skelet met een gouden tintje. Geen speciale dingen.

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Heb ook nog geen idee welke gametype mij het meeste ligt.
Hardpoint en Capture the Flag heb ik tot nu toe het meest gespeeld.
Misschien dat ik vanavond wel de Search and Destroy en Search and Rescue ga doen.

Terug
Naar boven