AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Heb ook the crew beta, vind het op zich wel een grappig concept maar nog te weinig gespeeld om echt een mening te geven.

Ik heb het nog amper gespeeld maar lees ook veel negatieve reacties op internet. Zal wel weer een flop worden.

Ja, waar was je gister? Ecto! En The Crew, ik weet 't niet, misschien als 2e hands of zo na een maandje? Blijft lachen om af en toe met z'n 3'en/4'en wat te racen.

Heb ook the crew beta, vind het op zich wel een grappig concept maar nog te weinig gespeeld om echt een mening te geven.

Mwa, ik had na 10 minuten m'n oordeel wel klaar.

Was bij die broer van me en the crew werkte toen niet bij hem dus maar wat series gekeken. Met zijn 3en racen tegen andere crews is misschien wel lachen ja. Wel achterlijk dat je bijvoorbeeld als je vanuit de auto rijdt de achteruitkijkspiegel niks reflecteert.

Ja das shit wat in de beta gewoon nog niet geregeld is. Maar van 't weekend paraat om BF4 te doen dan? Zondag misschien ook nog eens nightfall?

Een laser wapen (prut ding), AK met een leuk kleurtje (top wapen) en exo-skelet met een gouden tintje. Geen speciale dingen.

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Heb ook nog geen idee welke gametype mij het meeste ligt.
Hardpoint en Capture the Flag heb ik tot nu toe het meest gespeeld.
Misschien dat ik vanavond wel de Search and Destroy en Search and Rescue ga doen.

Search and destroy was bij vorige cod's altijd goed, ik ga hem straks na het werk even kopen :) 52,99 euro bij de mediamarkt! Goed te doen

gooooeeeed

Dat jullie nog steeds Destiny spelen, ongelofelijk :roflol:
Hoe vaak hebben jullie ondertussen wel niet dezelfde missies gedaan? Ik was namelijk na een week al door de game heen, heb hem dan ook al lang verkocht.

Nu aan het wachten op GTA :)

Hoe vaak hebben jullie ondertussen wel niet dezelfde missies gedaan? Ik was namelijk na een week al door de game heen, heb hem dan ook al lang verkocht.

ik vind destiny ook niets meer aan :(

Gewoon met wat vrienden, loot blijft ook leuk. Spel op zich is prima, content is gewoon matig.

Met wat vrienden wel fun ja. Beetje dom lullen en die Daily + Weekly's + Raid doen. PvP raak ik niet meer aan nee.

Ik speel liever bf4 dan the crucible in destiny.

Na een week heb je ook niks gedaan. Geen raid op normal en laat staan op hard..
Dát is pas Destiny gameplay, rest is kaka. Dat klopt.

Laatst bewerkt:
The Crucible = PvP. Daarin heb je verschillende modes zoals control en clash (en dat is t wel zo'n beetje). In het begin wel lachen, na meer dan 400 potjes niet meer zoveel aan. Na een week heb je inderdaad nog niet zoveel gedaan.

fuuuuucking veel zin in battlefieldddddddddddddddddddddddd

Net tijdje the crew gespeeld maar ben absoluut niet enthousiast. Misschien dat het met zijn 3en wat leuker is maar zo ga ik hem echt niet halen.

Terug
Naar boven