Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

:roflol:

Niet intrappen... Hier ga je toch niet serieus op in?

En dat gamesharing; het werkt voor geen meter. Ik heb het laatst met een maat geprobeerd. Hij had Unity en ik wou die graag ff spelen via shareplay. Kreeg vervolgens de melding dat de content niet beschikbaar is. Dit doen ze om ''spoilers te voorkomen''. In andere woorden; je kunt bijna geen enkele game spelen, omdat ze gelocked zijn wegens spoilers in het verhaal.

Is gewoon kut dus. Net zoals het netwerk van Sony. :)

Hij stelde mij voor dat ik het eerst even probeerde of het werkte en dan de game opstuur...
Ik dacht natuurlijk al dat er in de toekomst dan wel een keer gezeik mee gaat komen, dat het niet speelbaar is of wat dan ook

Heb toch al meerdere malen gehoord dat het gewoon werkt hoor. Doordat je account indd is gekoppeld aan een game kun je door het account van je maat als primair in te stellen zijn gedownloade games downloaden. Vervolgens staan de games op jouw PS4 en kun je ze met je eigen account spelen. Schijnt wel dat de PS4 iedere keer checkt of het account van je maat is geregistreerd op de console ofzo. Maar ik zal het wel even testen en dan reporten.

Het werkt, srs.
Het enige probleem wat ik zie is dat PS er achter komt dat die account op fucking veel consoles als primair staat en dat ze 'm dichtknallen, daarom begin ik er niet aan. Maar met een vriend kun je het bijv wel doen.
Moet overigens wel een game uit de ps store zijn.

Heb toch al meerdere malen gehoord dat het gewoon werkt hoor. Doordat je account indd is gekoppeld aan een game kun je door het account van je maat als primair in te stellen zijn gedownloade games downloaden. Vervolgens staan de games op jouw PS4 en kun je ze met je eigen account spelen. Schijnt wel dat de PS4 iedere keer checkt of het account van je maat is geregistreerd op de console ofzo. Maar ik zal het wel even testen en dan reporten.
Zou wel heel vreemd zijn, dan hoef je in principe bijna geen games meer te kopen omdat je ze allemaal van elkaar kunt downloaden... Mij lijkt dat het zo werkt: Jij download game via PS store account > game op je HDD > wanneer je de game probeert te spelen bekijkt ie of de game is je PS store account bekend is > je kunt spelen. Als je de game via het account van een maat download staat ie op je hdd. Maar zodra je deze wilt opstarten via je eigen account ziet de game niet terug dat jij de licentie hebt vanuit de playstation store om deze te spelen. Maar hey, als het echt zo zou werken als jullie zeggen dan hoor je mij niet klagen. Nadeel is alleen dat echt niemand die ik ken zijn games via ps store koopt. (ben je ook gewoon r*tard als je dat doet eerlijk gezegd)

Kan maar op 1 console als primair worden ingesteld he. En zou het sowieso alleen met een vriend doen ja. Dit is ook het enige voordeel om games in de PS store te kopen aangezien ze altijd duurder zijn daar.

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Zou wel heel vreemd zijn, dan hoef je in principe bijna geen games meer te kopen omdat je ze allemaal van elkaar kunt downloaden... Mij lijkt dat het zo werkt: Jij download game via PS store account > game op je HDD > wanneer je de game probeert te spelen bekijkt ie of de game is je PS store account bekend is > je kunt spelen. Als je de game via het account van een maat download staat ie op je hdd. Maar zodra je deze wilt opstarten via je eigen account ziet de game niet terug dat jij de licentie hebt vanuit de playstation store om deze te spelen. Maar hey, als het echt zo zou werken als jullie zeggen dan hoor je mij niet klagen. Nadeel is alleen dat echt niemand die ik ken zijn games via ps store koopt. (ben je ook gewoon r*tard als je dat doet eerlijk gezegd)

Behalve als je dus afspreekt de game gewoon samen te kopen, dan kan het wel uit deze in de ps store te kopen. Collega doet het iedere keer zo, zie geen reden waarom die zou liegen.

Je kunt met 2 accounts 1 game tegelijk spelen:

http://www.gamefaqs.com/ps4/691087-...i-accounts-amp-game-sharing-work-on-different

Het werkt, srs.
Het enige probleem wat ik zie is dat PS er achter komt dat die account op fucking veel consoles als primair staat en dat ze 'm dichtknallen, daarom begin ik er niet aan. Maar met een vriend kun je het bijv wel doen.
Moet overigens wel een game uit de ps store zijn.

Ja hier ben ik dus bang voor, dat Sony dan maar gewoon meteen heel die online purchase afknalt...
Maarja is duidelijk, doe ik dus niet met vreemden en alleen met vrienden

Okey, zou wel tof zijn. Dan kun je idd de kosten van een game telkens delen.. Scheelt een hoop geld. Maar Sony moet hier toch wel van op de hoogte zijn lijkt me?

Okey, zou wel tof zijn. Dan kun je idd de kosten van een game telkens delen.. Scheelt een hoop geld. Maar Sony moet hier toch wel van op de hoogte zijn lijkt me?

Zijn ze ook, op de PS3 kon je blijkbaar games met 4 of 5 vrienden delen. Is gewoon een functie die is ingebouwd en geen bug ofzo.

Zijn ze ook, op de PS3 kon je blijkbaar games met 4 of 5 vrienden delen. Is gewoon een functie die is ingebouwd en geen bug ofzo.
Damn, nooit geweten.. Dacht dat jullie in eerste instantie doelden op de Share Play functie waarmee je live in game het spel overneemt terwijl een maat van je aan het spelen is. Dat werkt namelijk voor geen meter.

Oh zo. Nee die functie werkt inderdaad niet doordat developers niet meewerken. Dan kan Sony het wel lekker beschikbaar stellen maar heb je er nog niks aan.

Oh zo. Nee die functie werkt inderdaad niet doordat developers niet meewerken. Dan kan Sony het wel lekker beschikbaar stellen maar heb je er nog niks aan.
Klopt, functie is echt nutteloos. En ze liepen er nog zo mee te pronken tijdens de presentatie. ---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ---------- Maar even voor de duidelijkheid. Ik koop een game via PS store. Deze download ik. Dan laat ik een maat van mij inloggen op mijn PS account. Hij download de game vervolgens. Hij logt weer uit en logt in op zijn eigen account. Wij kunnen dan vervolgens allebei, tegelijk, op onze eigen account, de game spelen? En dit is geen truukje o.i.d. maar gewoon officieel beschikbaar gesteld door Sony?

Precies. Je moet de account van je maat als primair op jouw PS instellen, en hij stelt jouw account in als primair. JE gebruikt de primaire accounts om de games te downloaden en vervolgens speel je gewoon op je eigen account.

Is inderdaad een officiële functie alleen erg onduidelijk allemaal. Ik snap dan ook niet waarom ze het niet of promoten en duidelijk maken, of gewoon eraf halen.

Precies. Je moet de account van je maat als primair op jouw PS instellen, en hij stelt jouw account in als primair. JE gebruikt de primaire accounts om de games te downloaden en vervolgens speel je gewoon op je eigen account. Is inderdaad een officiële functie alleen erg onduidelijk allemaal. Ik snap dan ook niet waarom ze het niet of promoten en duidelijk maken, of gewoon eraf halen.

Ja idd, zoiets moeten ze dik promoten. Hier scoren ze punten mee.

DBB Game Share Clubje > IN:D

Je moet gewoon één vriend ofzo hebben waar je dit mee doet, aangezien je je account maar op 1 systeem als primair kunt instellen.

Ah oke. Duidelijk. Maarja dan is het dus 35 euro p.p. Stuk beter dan die 55 - 65 euro in de winkel.

Precies, scheelt toch weer even.

Je moet gewoon één vriend ofzo hebben waar je dit mee doet, aangezien je je account maar op 1 systeem als primair kunt instellen.

Nee man, die goos van dat Digital Dome is nu CEO 10k/day doordat mensen dit niet kennen en denken cheap een game te krijgen.
Hij heeft voor elke game 1 account, dus zijn honderden PS met die accounts van hem als primair

Nee man, die goos van dat Digital Dome is nu CEO 10k/day doordat mensen dit niet kennen en denken cheap een game te krijgen.
Hij heeft voor elke game 1 account, dus zijn honderden PS met die accounts van hem als primair

en daar is geen gezeik mee? Hij verdient dus veul geld na aankoop van 1 game in de Playstation store?

Terug
Naar boven