Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die hier CoD speelt en zin heeft om wat samen te spelen, niemand van me vriendjes speelt coden in me psn lijst is ook al niemand te bekennen -.-
Gta is best nice op ps4 first person mode ook wel geinig
Iemand die hier CoD speelt en zin heeft om wat samen te spelen, niemand van me vriendjes speelt coden in me psn lijst is ook al niemand te bekennen -.-
voeg angervince maar toe, doe vd week wel keer mee. Barebald ook wel
huh heb jij ook ps4
Graphics zijn indd niks verbeterd, ik weet niet wat ze een jaar lang allemaal gedaan hebben daar.
Wut. Hoor alleen maar negatieve opmerkingen. First person ziet eruit alsof we 10 jaar terug in de tijd gaan en de graphics zijn niks verbeterd ten opzichte van de PS3 versie. De verhaallijn moet wel sick zijn. Gisteren even '5 nights at freddy's' en 'The Evil Within' gespeeld bij een maat. Freddy's is super simpel gemaakt, maar funny as hell. Gauw op de PS4 uitbrengen haha! TEW ziet er heel vet uit en speelt heel lekker.
Wtf? Dan ben je echt blind als je geen verbetering ziet...... Heb beiden versies gespeeld en er is toch echt wel een duidelijke verbetering zichtbaar hoor. Veel meer details dan in de vorige versie. Daarnaast is de draw distance ook een stuk verbeterd.Graphics zijn indd niks verbeterd, ik weet niet wat ze een jaar lang allemaal gedaan hebben daar.
Alles zit zo lekker in elkaar.. Is gewoon super chill om met een maat te spelen.Ja, op die plaatjes zie je het verschil duidelijk. Gister tijdens het spelen dacht ik echt dat het amper verbeterd was. First person view vanuit voertuigen hadden ze echt wel meer tijd in mogen stoppen, ziet er alles behalve strak uit. Ook de spiegels reflecteren niet net als in The Crew. Mijn broer probeert me wel over te halen hem te kopen zodat we online kunnen haha.