MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Nog een halfuurtje en we kunnen weer met GTA5 aan de slag :)

Tjuus, gisteren paar uur updates voor BF4 moeten binnenhalen en nu is 'ie bezig met de laatste DLC (Final Stand) te downloaden.

Ben benieuwd, hoorde dat het er goed uit zag.

Iemand die hier CoD speelt en zin heeft om wat samen te spelen, niemand van me vriendjes speelt cod :( en in me psn lijst is ook al niemand te bekennen -.-

Vandaag nog Marcel

Gta is best nice op ps4 first person mode ook wel geinig

Mijn zwartgeblakerde vriend...

Gta is best nice op ps4 first person mode ook wel geinig

Wut. Hoor alleen maar negatieve opmerkingen.
First person ziet eruit alsof we 10 jaar terug in de tijd gaan en de graphics zijn niks verbeterd ten opzichte van de PS3 versie.
De verhaallijn moet wel sick zijn.

Gisteren even '5 nights at freddy's' en 'The Evil Within' gespeeld bij een maat.
Freddy's is super simpel gemaakt, maar funny as hell. Gauw op de PS4 uitbrengen haha!
TEW ziet er heel vet uit en speelt heel lekker.

Graphics zijn indd niks verbeterd, ik weet niet wat ze een jaar lang allemaal gedaan hebben daar.

Heb echt het idee dat het niet meer de moeite waard is om GTA V te halen, als je het bv al hebt gespeeld op de PS3.

Wut. Hoor alleen maar negatieve opmerkingen. First person ziet eruit alsof we 10 jaar terug in de tijd gaan en de graphics zijn niks verbeterd ten opzichte van de PS3 versie. De verhaallijn moet wel sick zijn. Gisteren even '5 nights at freddy's' en 'The Evil Within' gespeeld bij een maat. Freddy's is super simpel gemaakt, maar funny as hell. Gauw op de PS4 uitbrengen haha! TEW ziet er heel vet uit en speelt heel lekker.
Graphics zijn indd niks verbeterd, ik weet niet wat ze een jaar lang allemaal gedaan hebben daar.
Wtf? Dan ben je echt blind als je geen verbetering ziet...... Heb beiden versies gespeeld en er is toch echt wel een duidelijke verbetering zichtbaar hoor. Veel meer details dan in de vorige versie. Daarnaast is de draw distance ook een stuk verbeterd.

Check deze vergelijking bijv:
Screenshot-2014-06-13-09.12.14.png

De First person mode ben ik zelf niet geheel tevreden over... Het is echt gaaf als je een beetje aan het kutten bent. Maar als je in een dik vuurgevecht zit en je hebt je cover nodig, dan werkt het niet lekker. Daarnaast heb je in first person view te weinig overzicht in een auto om bijv te ontsnappen tijdens een dikke achtervolging. Voor de rest, het is bijna dezelfde game als die ik op de 360 heb gespeeld. Toch vind ik het ook nu op de PS4 weer de beste game tot nu toe :) Alles zit zo lekker in elkaar.. Is gewoon super chill om met een maat te spelen.

Ja, op die plaatjes zie je het verschil duidelijk. Gister tijdens het spelen dacht ik echt dat het amper verbeterd was.

First person view vanuit voertuigen hadden ze echt wel meer tijd in mogen stoppen, ziet er alles behalve strak uit. Ook de spiegels reflecteren niet net als in The Crew.

Mijn broer probeert me wel over te halen hem te kopen zodat we online kunnen haha.

Ja, op die plaatjes zie je het verschil duidelijk. Gister tijdens het spelen dacht ik echt dat het amper verbeterd was. First person view vanuit voertuigen hadden ze echt wel meer tijd in mogen stoppen, ziet er alles behalve strak uit. Ook de spiegels reflecteren niet net als in The Crew. Mijn broer probeert me wel over te halen hem te kopen zodat we online kunnen haha.

Dat komt omdat het de ''old gen'' en ''current gen'' duidelijk naast elkaar wordt gehouden. First person voertuigen kan idd een verbetering gebruiken (daarmee doel ik op framedrops bij hoge snelheid), spiegels zijn ook gay. Maar dit zijn echt maar minpuntjes in het geheel. Jump is met een parachute van een hoge berg af, door het ravijn in de bossen met een zonsondergang... Dan kun je echt niet ontkennen dat de graphics niet verbeterd zijn :D

verschil is er wel maar om er weer 60 euro tegenaan te smijten dus totaal 120 euro voor een fucking game gaat wat ver..

ik slinger mijn ps3 wel aan als ik zin heb ik een potje gta

Terug
Naar boven